Tinder pelurien tunnistus
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Kun joku vaikuttaa aivan liian hyvältä ollakseen totta, niin hälytyskelloni pitäisi soida.
Miten liian hyvältä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun joku vaikuttaa aivan liian hyvältä ollakseen totta, niin hälytyskelloni pitäisi soida.
Miten liian hyvältä
Komea supliikkimies ja keskitasn nainen
Mitä tarkoitat pelurilla? Sellaista, joka ei hae parisuhdetta? Jos profiili on niukka, mutta houkutteleva, niin todennäköisesti hakee kevyempää juttua.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat pelurilla? Sellaista, joka ei hae parisuhdetta? Jos profiili on niukka, mutta houkutteleva, niin todennäköisesti hakee kevyempää juttua.
Miksi niin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten liian hyvältä
Nämä seuraava kaikki eivät ole tapahunee Tinderissä, vaan osa vasta sitten kun ollaan nähy jo naamatusten.
Yhtä kaikka joka kerta aika vaisomaista. - Viimeksi tällaine tunne tuli kun minusta verraten hyvin kaunis suunnilleen ikäiseni (hiemannuorempi) nainen myötäili mielipiteitäni ja sanomisiani liikaa. Hänessä olisi tullu olla jotain särmää, että olsi vaikuttanut uskottammalta, edes niillä kohdin kun tarkoituksella hieman provosoin.
Toisella kerralla taas koin, että naisella oli liian kova vauhi päällä. En olisi itse ollut haluka etenemään niin nopeasti kun hän anoi ymmärtää, että olisi syytä - Ja kun sanoin tämän ni-in aloitti tympeän uhkailun.
En myöskään viehättyny eräällä kerralla siitä kun nainen ei halunnu lainkaan tehdä tutta vuutta parin kaveripasrikunansi kanssa, joihin törmsäimme sattumalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin
Koska ei ole tarvetta panostaa siihen profiiliin sen enempää ja on hyvää kokemusta, mikä on kiinnostavaa jne.
Paidaton kuva jossa vakuutellaan olevansa muutakin ja kannattaa tutustua…noh kokeilin ja match tuli. Äijän eka kysymys oli : Halukas? Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Täydellisen pelimiehen profiili!
Kysymys; Mitä haet täältä? Tuo kysymys on tullut vain panojen metsästäjiltä.
Vierailija kirjoitti:
Voi tuon kysyä muutenkin
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Minä kysyn tuota ensimmäiseksi, että tiedän suhtaudunko itse vakavasti vai kevyenä hauskanpitona.
Ei ole kivaa olla väärässä uskossa ja ihastua, jos nainen hakeekin vain hetken hupia tai kesäheilaa. Se taas on ihan ok, jos pelaa avoimin kortein, niin silloin on kiva itsekin lähteä vain huvittelemaan ja nautiskelemaan.
Ei mistään, sillä lähes kuka tahansa sinkkumies voi olla peluri jos tilaisuus tulee (saatavilla olisi ihan ok nainen/naisia, jotka eivät kuitenkaan kiinnosta sen enempää).
Ja toisaalta paatuneinkin peluripersereikä voi rakastua.
Eli: et mistään.
Vierailija kirjoitti:
Mä kysyin tätä nimenomaan etsiessäni parisuhdetta. Jos minulla ei ole mitään vakavampaa mielessä, niin ei mua kiinnosta, mitä toinen hakee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kysyin tätä nimenomaan etsiessäni parisuhdetta. Jos minulla ei ole mitään vakavampaa mielessä, niin ei mua kiinnosta, mitä toinen hakee.
Yläpeukutin, vaikka tuosta ei käy ilmi kerrotko jälkimmäisessä tapauksessa etsiväsi ei-vakavaa. Nimittäin, jos et kerro, antaisin kymmenen alapeukkua. Toisen vedättämistä en hyväksy.