Leevi & The Leavings - Suomen yliarvostetuin bändi?
Tyhjänpäiväistä ja rasittavaa jollotusta, jota ei pysty kuuntelemaan edes huumorimusiikkina.
Kommentit (46)
Ei radiossa soitettu muuta musaa silloin ennen...
Leevin biisithän on kuin miniesseitä suomalaisuuden ytimestä. Loistavia, suurin osa.
No toi on sun mielipide, joten pidä siitä kiinni. Mutta laita kuitenkin aina että sinä et pysty kuuntelemaan äläkä tollaista yleisluonteista, koska kaikki eivät ajattele niin.
No jokaisella on oma musiikkimakunsa. Mitä se haittaa, jos joku muu tykkää erilaisesta musiikista.
Siinä on se sävy, miten ne biisit on tehty.
Masentavan kuuloista laulua iloisen oloisen musiikin tahdissa. Koita itse luoda jotain noin uniikkia musiikki tyyliä.
Arttu Wiskari feat Maustetytötkö se pitää olla...?
Todella masentavia. Ei kannata kuunnella, vaikuttaa mieleen masentavasti.
Makuasioista ei kannata kiistellä...
Et ole tainnut edes kuunnella kunnolla Leeviä.
Kyllä Gösta Sundqvist kuuluu Suomen historian parhaisiin säveltäjiin. Nää on Suomalaisittain ikivihreitä kappaleita.
Tykkään niistä intrumentaalisesti kovastikin.
Mä löysin paperikaupasta Marjatan
Se siellä kirjekuoria myi
Kun sulle rakkauskirjeitä innoissani kirjoitin
Sä kai iskitkin sen postinkantajan
Sä et tiedä kuinka hämmästyin
Mä kun kuulin teidän ehtineen mennä jo naimisiin
Mä sulle kymmenen kirjettä päivässä saatoin laittaa
Ja niihin kirjoitin sen mitä kirjoita en enää uudestaan
Kun niistä kirjeistä taisikin koitua pelkkää haittaa
Kuinka syvältä silloin se kouraisekaan
Kun aivan yllättäen kuulla saa
Sä olit postinkantajan kanssa mennyt naimisiin
Suurimmasta osasta lauluja puuttuu runojalka, siksi ovat aika rasittavia kuunnella. Lisäksi bändin soitto ei ole kovin hyvää. Joitain ihan kuunneltaviakin on, esim. Kyllikki ja se missä missä lauletaan Sierrasta.
Ne ovat pilkkalauluja tavallaisesta suomalaisesta. Bändin jäsenethän kuuluivat yläluokkaiseen kielivähemmistöön.
Kuka sitä sitten arvostaa? Maustetytöt? Kuka arvostaa Maustetyttöjä?