Leevi & The Leavings - Suomen yliarvostetuin bändi?
Tyhjänpäiväistä ja rasittavaa jollotusta, jota ei pysty kuuntelemaan edes huumorimusiikkina.
Kommentit (46)
Kyllä se titteli kuuluu itkuvirsiköörille nimeltä "Yö".
Silkkaa paskaa koko tuotanto.
Joku tykkää ja toinen. Niin läpisoitettu, että maksukin osaa hyräillä pohjois-karjalan melodiaa.
Gösta osasi tehdä jokasuomalaisen laulettava lauluja jotka kestävät melko pitkälle, mutta eihän se ole sellaista mikä räjäyttää tajunnan.
Vierailija kirjoitti:
Joku tykkää ja toinen. Niin läpisoitettu, että maksukin osaa hyräillä pohjois-karjalan melodiaa.
Gösta osasi tehdä jokasuomalaisen laulettava lauluja jotka kestävät melko pitkälle, mutta eihän se ole sellaista mikä räjäyttää tajunnan.
Jokainen teistä pikku pallopäistä ei vain tajua laulujen merkityksiä. Suurin osa biiseistä on ihan suoraa vittuilua teille.
Nämä kaikkien artistien, bändien ja yhtyeiden lyttääjät voisivat sitten kertoa mikä musiikki on sitten hyvää. Mikään kun ei näytä kelpaavan.
Arttu Wiskarin "Tässäkö tää oli?" on juuri siksi niin hyvä kappale, koska siinä soittaa alkuperäinen Leavings. Ei kuulostaisi samalta muiden soittamana.
Miten muuten bändi voi olla yliarvostettu, jos kaikki sitä arvostavat tykkäävät siitä? Sehän on silloin juuri niin arvostettu, kuin sen pitääkin olla.
Vierailija kirjoitti:
Itselleni on jäänyt lähtemättömästi mieleen Joutsenlaulun huilusoolo - osaamattomuutta yritetään peittää kaiulla, siinä sanottavammin onnistumatta. Sen rinnalla Loirinkin huilismi kuulostaa virtuoosimaiselta.
Leevi and the Leavingsilla on sentään soitettua musiikkia. Eikä mitään biitin päälle autotunen avulla laulettua musiikkia. Heidän kappaleissa on sentään kunnon melodioita.
Joo aina ollut samaa mieltä, juntti rallatusta "rinnoista sua puristaisin" siis hyi hellvvata 🤢🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Gösta Sundqvist kuuluu Suomen historian parhaisiin säveltäjiin. Nää on Suomalaisittain ikivihreitä kappaleita.
Parhaisiin säveltäjiin? Aikamoinen ylilyönti.
Kyllä Gösta säveltää myös kappaleensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselleni on jäänyt lähtemättömästi mieleen Joutsenlaulun huilusoolo - osaamattomuutta yritetään peittää kaiulla, siinä sanottavammin onnistumatta. Sen rinnalla Loirinkin huilismi kuulostaa virtuoosimaiselta.
Minä en onnekseni muista koko huilusooloa. Olen kuitenkin kahdesti jättänyt ostoskärryni kauppaan ja lähtenyt itse ulos jäähylle, kun tuo kappale on alkanut soida. Göstan sinänsä korvia riipivä tuotanto on suloista kuunneltavaa Yön ja etenkin tuon rumuudessaan ja taitamattomuudesaan ylivoimaisen kamalan biisin rinnalla.
Ite tykkään. Se on ihan ok, jos sinä et tykkää. Ei mistään kuulukaan tykätä vain siksi että muut tykkää.
Yön kanssa samalle karmeuden tasolle pääsee Mamba ja Suurlähettiläät. Jos joku muistaa, toivottavasti ei.
Kaikki musiikki on jossain määrin tyhjänpäiväistä jollotusta. Leevi & Leavings kappaleet takertuu korvaan hyvin agressiivisesti ja se voi olla myös ärsyttävää. Hittiaineksia omaavissa kappaleissa on usein tämä sama ominaisuus.
Urheiluruudun tunnari, eli Tuhannen markan seteli on ehkä paras Göstan kappale.
Jos sanoo että jokin on yliarvostettu se tarkoittaa että itse ei tykkää, mutta muut tykkäävät.
Aliarvostetun kanssa se menee että itse tykkää, mutta muut eivät tykkää.
Parhaisiin säveltäjiin? Aikamoinen ylilyönti.