Lapsuuden unelma-ammattinne & ammattisi nykyään?
Minun unelma-ammattini on pienestä pitäen ollut eläinlääkäri - ja muutaman vuoden kuluttua eläinlääketieteellisen lisensiaatin tutkinto onkin purkissa ja pääsen vihdoin ja viimein työskentelemään kunnolla pitkäaikaisen unelmani parissa. :-)
Mites teillä?
Kommentit (61)
unelma ammatti oli kaupan kassa!
no tilintarkastaja musta sitte tuli mut olin kyllä nuorempana kaupan kassalla opiskelua rahoittamassa :D
Lääkärihän musta piti tulla. Tuli maisemasuunnittelija ja en voisi olla tyytyväisempi valintaani.
Unelma-ammatti alle kouluikäisenä oli pappi, kouluiässä opettaja. Olen ohjelmistosuunnittelija.
Mm. Ratsupoliisi, hevostenhoitaja ja eläintenhoitaja oli unelmia.
No 8 vuotta olin huoltoasemalla ja nyt opiskelen lähihoitajaksi josta jatkan terveydenhoitajaksi. Hevoset säilyneet harrastuksena
Lääkäri oli täälläkin unelmana, mutta minusta tuli "vain" ensihoitaja ja olen tyytyväinen tähänkin.
Halusin olla pitsakuski :D minusta tuli kuitenkin virkamies. Enkä haikaile pitsakuskin ammatin perään :D
Minä halusin olla poliisi tai eläinlääkäri. Tai palomies. Noh, minusta tuli teollinen pintakäsittelijä.. :D
Ratsastuksenopettaja/luokanopettaja/poliisi
Minusta tuli hevostenhoitaja, agrologi ja elukkatohtori.
Unelmana poliisi, rekkakuski tuli. Eli lain oikealta puolelta ammattirikolliseksi.
Kirjastonhoitaja oli haaveena. Nykyään olen it-insinööri.
unelma-ammatti oli neurokirurgi jo ala-asteelta lähtien, nyt olen ässän kassa...
(Eläin)lääkäriksi halusin, juristiksi halusin ja luin lopulta.
balettitanssija. ammattitanssijaa minusta ei tullut mutta tanssinope sen sijaan =)
Halusin aina Ruokavaraston kassalle, muistaako joku kyseisen ruokakaupan? Nykyään toimin myymäläpäällikkönä Siwassa ja uskokaa tai älkää, pidän työstäni sanan todellisessa merkityksessä!
Ensin haaveilin opettajan ammatista, sitten eläinlääkärin ammatista ja lopulta haaveilin kaikkein pisimpään laulajan urasta. Opettaja minusta sitten kuitenkin tuli ensimmäisen ammattihaaveeni mukaan.
Luokanopettaja tai näyttelijä oli haave, kääntäjä tuli.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 17:04"]Halusin aina Ruokavaraston kassalle, muistaako joku kyseisen ruokakaupan? Nykyään toimin myymäläpäällikkönä Siwassa ja uskokaa tai älkää, pidän työstäni sanan todellisessa merkityksessä!
[/quote]Niin minäkin :)
Unelma-ammattina aina oli ambulanssikuski eli ensihoitaja,
ja ensihoitajana tällä hetkellä työskentelen ;-)
Lastenhoitaja päiväkotiin sanoin 5-vuotiaana ja se minusta tuli. :D nyt tosin opiskelen sairaanhoitajaksi.
No ainakin teininä haaveilin hyväpalkkaisesta ammatista tyyliin kirurgi tai lakimies.
... Päädyin Prismaan :D No parempi sekin kun ei mitään, kun työllisyystilannekkin taitaa olla aika huono alalla kuin alalla nykyään.