Silikonitisseillä huijataan miehiä.
Aivan sama jos mies uimarannalla laittaisi kurkun uikkareihin.
Kommentit (20)
Niin, ja push-upeilla etc
Itse pidän pienistä.
nojaa, jokainen silarin laittaja menee mun listalla ööö mappiin. miehenä kiinnostaa naisen luonnollinen olemus ja omat geenit. sitähän naisetkin hakevat kun katsovat komeita miehiä... joilla on harvemmin mitään leikkauksilla muokattua.
t. mies
En nyt tiedä onko se varsinaista huijausta, koska tissien ei varsinaisesti tarvitse tehdä mitään. Jos se vaikuttaa paljon liikkeeseen, asentoon tai tuntumaan, niin sitten voi ehkä puhua huijaamisesta. Ulkonäkö on kuitenkin se pääasia. Ainut outous siinä on ehkä se, että se aine rinnan sisällä tuntuu ajatuksena luonnottomalta, vaikka voi periaatteessa olla parempi kuin moni ns.luonnollinen materiaali.
Miehet poikkeavat myös paljon siinä, miten tarkasti sitä aluetta arvioivat. Itse en arvioi kovin tarkasti, kun taas jotkut miehet kiinnittävät erityishuomiota nännien yksityiskohtiin ynnä muuhun hienouteen.
-Mies 29v-
Vähän niinkuin miehet huijaa parralla. Yhtään ei voi nähdä, että alla ei olekaan leukaa.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 22:38"]
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 22:36"]
Silikoneilla naiset huijaavat lähinnä itseään.
[/quote]
Niinpä. Toisia naisia niillä sen sijaan on aika vaikea huijata. Keskivertonainen erottaa paljaat silikonirinnat aidoista ihan nopealla vilkaisulla.
[/quote]
No ei kyllä nykyään. Itselläni on suunnilleen samankokoiset silarit kuin rinnat oli ennen imetystä. Vähän isommat oli pakko laittaa ettei nahka roiku koska venyi todella pahasti imetysaikana. On arpea ja imettäneen nännit. Ei näitä pysty silareiksi sanoa ilman kokeilemista.
Silikonirinnat: Aihe, josta saa olla julkisesti vain yhtä mieltä.
Naiset on feikkiä alusta loppuun. Jopa käytös on feikattua. Todellinen riivinrauta paljastuu vasta kun on jo myöhäistä.
Mitä huijaamista se muka on?!tuskin kukaan kellä on silarit väittää niitä aidoiksi siinä vaiheessa kun käsikopelolla ollaan ja ootteko puristelleet silikonirintoja ketkä huijaamiseksi väittävät?hyvältä nekin tuntuu ihan yhtä mukavat leipoa ja väliin panna.ja mulla on ollu isot luomut ja kun ne tyhjeni niin nyt on silarit ja hyvät on ollu molemmat.silareista en luopuisi millään.
Kaikki itsensä laittaminen on huijaamista. Silikonit ehkä vähiten, koska näkeehän sen yleensä tyhmempikin.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 23:09"]
Kaikki itsensä laittaminen on huijaamista. Silikonit ehkä vähiten, koska näkeehän sen yleensä tyhmempikin.
[/quote]Vaatteet varsinkin.
Juu ja entäs korkokengät se se vasta huijaus onkin niinku hiustenvärjäyskin.
...Ja ihonsävy, silmäripset ja hiustenpidennykset...
Naisia huijataan ottamaan törkeitä terveysriskejä ja menemään LEIKKAUKSEEN jotta jonkun turbouunon heppi saadaan kovettumaan.
Mutta sitten se on hyväksyttävää jos esim rintasyövän takia laitattaa implantit..on se outoa.
Jep, vaatteet on pahimmat. Alta voi paljastua mitä tahansa karvaluomia tai aknearpia. Huijausta sanon minä!
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 23:18"]
Naisia huijataan ottamaan törkeitä terveysriskejä ja menemään LEIKKAUKSEEN jotta jonkun turbouunon heppi saadaan kovettumaan.
[/quote]
TAI mitä jos vaikka tuntee itsensä naisellisemmaksi ja kiihottuu paremmin uuden olemuksensa kanssa? Siis kyllä mä ne silarit otin sen takia että kiihottuisin itse paremmin. Surullisena seksin aikana vilkuilin sitä ruttuista nahkaa jossa oli nänni, mitään rintaa ei siinä oikeastaan ollutkaan enää ^^ Mies sanoo että olen ollut ihan eri nainen sängyssä kun olen saanut rinnat takaisin (jotka siis hävisivät imetyksen myötä).
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 23:19"]
Mutta sitten se on hyväksyttävää jos esim rintasyövän takia laitattaa implantit..on se outoa.
[/quote]Eikö ne voi silloin laskea proteeseiksi :D
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 22:36"]
[/quote]
Niinpä. Toisia naisia niillä sen sijaan on aika vaikea huijata. Keskivertonainen erottaa paljaat silikonirinnat aidoista ihan nopealla vilkaisulla.
Pieniä murheita kuitenkin. <3