Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka muu vihaa työtään niin paljon, että koko sunnuntai on yhtä **tutusta?

Vierailija
29.08.2021 |

Rahatilanne ei anna periksi lopettaa, enkä ole toistaiseksi saanut muuta työtä, josta tienaisin edes saman kuin nykyisestä. Miten jaksaa?

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sunnuntaina töitä niin ei vituta lallan laa.

Vierailija
2/60 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloudellista riippumattomuutta odottelen minäkin enkä ole sunnuntaisin onnellisimmillani todellakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen toista työtä sivutoimisesti kevytyrittäjänä ja haluaisin tehdä siitä päätyöni, mutta tienaan sillä tällä hetkellä todella vähän. Eikä tietysti aika ja jaksaminenkaan riitä kokopäiväisen työn rinnalla. Tuntuu että olen ihan umpikujassa tilanteeni kanssa ja elämä on pelkkää työtä ja siitä ahdistumista.

Ap

Vierailija
4/60 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. 

Tosin minulla on ollut sama jo lapsesta lähtien koulunkin suhteen. 

Vierailija
5/60 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sunnuntaina töitä niin ei vituta lallan laa.

Meidän alalla sunnuntait ovat ainoita mistä mitään hankkii, tupla palkka nääs. Ja onneksi olen useimmat sunnuntait töissä, koska se on viikon päivistä tylsin. -eri-

Vierailija
6/60 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää, mutta joskus on ollut tuo tilanne.

Voimia sulle.

Vierailija
7/60 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi vielä kuukausi etätöitä, työt ei ahdista. Lokakuussa alkaa taas se junailu töihin reilu tunti suuntaansa ja töissä kökkiminen.

Vierailija
8/60 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voimia sulle.

Kiitos. Vaihdoit varmaan työpaikkaa?

Ap

Vierailija
9/60 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömälle sunnuntait taas on taivas, odottaa kun työnmuurahaiset kopeutuu työpaikoille maanantaina nyt jäätävässä elokuun aamussa... 

Vierailija
10/60 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa työtäni, ja teen etätöitä, mutta onhan tämä sunnuntai silti aina vähän sellainen alakuloinen päivä.

Vierailija
11/60 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet saanut rahatilanteesi siihen jamaan, että olet tehnyt itsestäsi orjan? Minulta loppuu työt perjantaina ja hyvältä tuntuu.

Vierailija
12/60 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua taas vatuttaa joka maanantai tavata työpaikalla esimiehiä ja kollegoja joita ei kiinnosta työnteko lainkaan. 

Vierailija
13/60 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömälle sunnuntait taas on taivas, odottaa kun työnmuurahaiset kopeutuu työpaikoille maanantaina nyt jäätävässä elokuun aamussa... 

Tämäntyyppisistä kommenteista puskee aina läpi se työttömän oma paha ja arvoton olo. Ja jotenkin kettuilemalla muille yritetään vaientaa sitä omaa huonommuuden tunnetta. Jotenkin hirmu surullista. Voimia sinne ruudun toiselle puolelle.

Vierailija
14/60 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäntyyppisistä kommenteista puskee aina läpi se työttömän oma paha ja arvoton olo. Ja jotenkin kettuilemalla muille yritetään vaientaa sitä omaa huonommuuden tunnetta. Jotenkin hirmu surullista. Voimia sinne ruudun toiselle puolelle.

Mulla  on erittäin hyvä olo. Ei yhtään arvoton. En mittaa arvokkuuttani sillä olenko töissä vai en. Olen ihminen ja arvokas vaikka olen työtön :) Nauti työpäivistäsi<3

Vierailija
15/60 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mua taas vatuttaa joka maanantai tavata työpaikalla esimiehiä ja kollegoja joita ei kiinnosta työnteko lainkaan. 

Jos viittaat minuun, voin kertoa etten ole tuollainen. Pidän tunteeni omana tietonani ja hoidan työni hyvin, paikkaan myös muita ja autan tarvittaessa. Yhtään päivää en ole tämän vuoden puolella saikuttanut, saati tullut myöhässä tms.

Ap

Vierailija
16/60 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ***tuttaa ja rankasti - onneksi vain muutama kuukausi eläkkeelle lähtöön. Jos oikein alkaa hatuttaa, jään palkattomalle jo aikaisemmin. Hikisenä päivästä toiseen työtä, jota arvostetaan, mutta vanhukset ovat yhä heikkokuntoisempia ja hitaampia. Jopa kahdeksan yhdeksän tunnin päiviä - usein ilman taukoja. Toivoisin pääseväni elävänä eläkkeelle...

Vierailija
17/60 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein siivoustyötä, jota vihasin niin paljon, että fiilis oli koko ajan maassa eikä edes vapaapäivinä ollut virkeä mieli. Tätä ei auttanut yhtään se, että vapaapäivät olivat usein sinne tänne yksittäisesti ripoteltuja. Viikon vapaapäivät saattoivat olla esim maanantai ja torstai. Tuntui, että koko ajan oli töissä, kun ei ollut peräkkäisiä vapaapäiviä.

Vaihdoin lopulta työtä, vaikka palkka laski lähes 500€/kk. Siivouksessa sain bruttona n. 2300€/kk ja nykyisestä työstäni reilut 1800€/kk. Silti en kadu yhtään. Nyt on viikonloput vapaana ja elämä tuntuu taas elämisen arvoiselta. Rahalla ei tee yhtään mitään, jos vastaavasti samalla vihaa elämäänsä.

Vierailija
18/60 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voimia sulle.

Kiitos. Vaihdoit varmaan työpaikkaa?

Ap

Rupesin oloneuvokseksi.

Vierailija
19/60 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. 

Tosin minulla on ollut sama jo lapsesta lähtien koulunkin suhteen. 

Sama. Sunnuntait on aina pahimpia. Onneksi tulee sentään formulaa tai muuten vituttaisi entistäkin enemmän

Vierailija
20/60 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain laiska, kun joutuu rahan eteen tekemään töitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä