Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en jaksa enää tätä aikaa jossa rikkailla ja hyvänäköisillä on vain väliä.

Vierailija
29.08.2021 |

Tuntuu ettei tavallisella ihmisellä ole enää mitään arvoa.

Pitää olla supertimmi, menestynyt, isoja verkostoja omaava, ravintolassa syödään. Aina vain energinen ja aikaansaava. Tätäkö halutaan?

Minulla ei ole varaa mennä näihin tuhansiin euroihin maksaviin hoitoihin, minulla ei ole varaa asua Ullanlinnassa.

Pelkällä hyvällä ruokavaliolla ja liikunnalla ei pitkälle pötkitä.

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkailla hyvän-näköisyys on vaan kulissi jota ylläpidetään rahalla.

Vähävaraisella ei ole samalaisia mahdollisuuksia käyttää kalliita hoitoja ja palveluita, vähävaraisemmat on aidompia jokainen kaunis omalla tavallaan, rumaa ei olekaan paitsi tatuoidut.

Vierailija
22/90 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä sinä kohtaat noita kuvailemiasi ihmisiä? Miksi et välitä muista? Mitkä hiton hoidot? En ymmärrä mitään aloituksesta.

Asun Töölössä. Tuu vaa tänne Helsinkiin katsomaan. Aikamoista luokkayhteiskunta!

Alkaa olemaan harvinaista nähdä ihmisiä jolla ei ole joku hoito tehty kasvoille.

Yhtä fashion showta koko tämä alue :(

Kai minä sitten tunnen vain niitä harvinaisia töölöläisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjitkö sinäkin koulussa kilttejä poikia? 🥺

Vierailija
24/90 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista, melko suuri osa ihmisistä on kuitenkin niitä ihan tavallisia ihmisiä.

Enpä tiedä. Kaikki kaverit tuntuu olevan menestyneempiä ja kauniimpia kuin minä. Kukaan ei ole "normaali", siis mikään rahoja laskeva normiduunari kuten itse. 

Voivat olla taloudellisesti menestyneempiä, mutta kauneuden suhteen asiat voivat olla toisin.

Sinä pidät joitakin ihmisiä kauneina. Toiset ihmiset voivat pitää toisenlaisia ihmisiä kauneina.

Jonkun ihmisen mielestä sinä voit olla se kaikkein kaunein ihminen. Kaikki eivät koe samoja asioita

samoilla tavoilla.

Vierailija
25/90 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks paskan hailee, mitä rikkaat ja kauniit touhuaa, joten unohda se ja ala elää. Suomessa on kaunis ja puhdas luonto, jota ihailen mieluummin kun julkkiksia ja somesontaa.

Vierailija
26/90 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista, melko suuri osa ihmisistä on kuitenkin niitä ihan tavallisia ihmisiä.

Enpä tiedä. Kaikki kaverit tuntuu olevan menestyneempiä ja kauniimpia kuin minä. Kukaan ei ole "normaali", siis mikään rahoja laskeva normiduunari kuten itse. 

Se vain tuntuu siltä. Jos se mitään lohduttaa, niin moni hyvävaraiselta näyttävä vain esittää sellaista, vaikka kulutusluotot ovat tapissa. Me taviksennäköiset pieni- ja keskituloiset palkkatyölliset puolestamme voimme hyvinkin olla "salarikkaita", vaikkei se varallisuus päälle päin näy.

Vierailija
27/90 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissa asuu tällainen platinablondi fitnesstähti. Hän on kuin riivattu. Tyly kuin mikä. Aivan uskomattoman aggressiivisen oloinen.

Somessa 7000 seuraajia. Kerrotteko miksi te seuraatte näitä? Mikä heissä on niin spessua?

Vierailija
28/90 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi nyt pätee kaupallisessa ja sosiaalisessa mediassa. Normaalielämässä, eli perheissä, kaveriporukoissa, työpaikolla ja harrastuksissa ihan tavalliset ihmiset tekee tavallisia asioita tavallisten ihmisten kanssa. Ei normaalissa arjessa suurin osa ihmisistä sen ihmeemmin keskity menestymiseen, timmiin kroppaan, rahaan jne.

Vierailija
29/90 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta ei ole kiva olla syrjätynyt ja kaveriton nainen. Mun elämä on täysin tyhjää enkä jaksa ikuisesti yksin kävellä metsässä vaa koska luonto on kiva.

Muilla on hulppeita bileitä, paljon kavereita.

Vierailija
30/90 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse te rikkaat ja hyvännäköiset nostatte jalustalle ja fanitatte. Sairasta miten jonkun julkkiksen kuolema voi saada miljoonat ihmiset suremaan, mutta miljoonan köyhän kuolema ei kosketa kuin heidän läheisiään.

Vierailija
31/90 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta ei ole kiva olla syrjätynyt ja kaveriton nainen. Mun elämä on täysin tyhjää enkä jaksa ikuisesti yksin kävellä metsässä vaa koska luonto on kiva.

Vedä huumeita, se varmaan sopii sulle paremmin.

Vierailija
32/90 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksettuja bileitä, ostettuja insta-seuraajia. 

Vierailija
33/90 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat nykyään tukevat myös rahallisesti näitä some typyjä.

Vierailija
34/90 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen joka elää tavallista elämää sillä tarkoitan että minulla ei ole mitään esitettävää somessa.

Tykkään kokkailusta, tykkään jouluaikana leipoa. Pidän itsestäni huolta mutta en ole barbiblondi.

Miehet välttelevät tällaista kuin ruttoa. Pitää olla se platinablondi fitnessmuija joka vain sponsoroi ittensä somessa.

Minulla on nyt 30 vuotiaana alkanut tulemaan kova häpeä omasta elämästäni.

Äläpä höpötä. Tykkään rauhasta ja sovinnosta enemmän kuin platinajezebeleistä.

Vierailija
35/90 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voi hyvinkin paljon päättää millaisilla asioilla ja ihmisillä itsensä ympäröi. Itse seuraan esim instassa lähinnä luontoaiheista sisältöä ja välttelen muutenkin kaikkea julkkis- ja pintaliitomatskua. 

Vierailija
36/90 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on oma tietoinen valinta lähteä tuolle tielle.

Vierailija
37/90 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvaa kuinka monta tosiystävää niissä bileissä käy? Kun rahat on loppu niin ystävätkin on kadonneet.

Vierailija
38/90 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhyys haiseekin pahalle

Vierailija
39/90 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme taida elää samassa aikakaudessa ap. 

Minusta tätä aikaa leimaa ennen kaikkea luonnonmukaisuuden ihannointi ja läheisiin ihmissuhteisiin keskittyminen. En ole koskaan ennen tainnut olla enemmän kotonani missään muussa ajassa. Tämä aika on juuri meitä taviksia varten. (; 

Vierailija
40/90 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä valita. Samaa itkettiin jo 80-luvulla, kun kaikkien piti olla menestyneitä, juppeja.

Jupeille naurettiin kasarilla, eivät ne olleet mitään esikuvia, idoleista nyt puhumattakaan.

Koulutustason jatkuva nousu muuttaa arvomaailmaa. Kukaan ei halua enää vaikuttaa työväenluokkaiselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme