Outi Alasen puhetyyli
Miksi ihmeessä puhuu ihan lapsen äänellä? En ole koskaan kuullut, että aikuinen puhuu noin. Johtuuko jostain mt-ongelmasta?
Kommentit (15)
Mistä tää nyt tuli mieleen? Onko puhunut jossain
Hänellä on aina ollut ikäistään nuoremman kuuloinen ääni. Osa meistä on sellaisia. Naisilla nuoren kuuloinen puheääni on melko yleinen, kun sitä äänenmurrostakaan ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tää nyt tuli mieleen? Onko puhunut jossain
Joo, on puhunut. Instassaan videoissa päivittäin.
Sillä on ollut aina semmoinen ääni
Naisellinen nätti ääni. Jostain syystä jotkut naiset kuvittelevat että pitäisi puhua matalalla äänellä - eivät kykene siihen ja äänihuulet alkaa narista. Tiedoksi niin sitä ei etenkään miehet arvosta, jos sillä nyt on väliä.
On näitä muitakin, se tanssija Ansku Bergholmin ääni on kans ihan lapselta kuulostava
Outi Alanen oli häräntappo aseessa niin sexy ja kiihottava että minun oli hakattava tatiin joka jaksossa ainaki kahesti.
Vierailija kirjoitti:
Outi Alanen oli häräntappo aseessa niin sexy ja kiihottava että minun oli hakattava tatiin joka jaksossa ainaki kahesti.
Ja nyt olet vanhainkodissa muistelemassa mennyttä nuoruuttasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂
Niin tosiaan. Hänhän on Outi Alanen. Ymmärtäisin tuon äänen paremmin jos hän olisi Outi Ylänen.
Niinpä. Kattokaa vaikka Ruusun aikaa. Siinäkin kuulostaa teinitytöltä vaikka oli tuolloin jo reilu parikymppinen.
Vierailija kirjoitti:
On näitä muitakin, se tanssija Ansku Bergholmin ääni on kans ihan lapselta kuulostava
Anskulla on sattunut lapsena onnettomuus mikä on vahingoittanut kurkkua ja äänihuulia. Muistan että olen lukenut jostain lehdestä tästä Anskun haastattelun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
51v ei vanhainkotiin vielä pääse, eläkkeeseenkin vielä 14 vuotta.
Kyllä Outi vieläkin kovettaa minut kun tätä ajattelen. Hittolainen, meete mennessä rankaseen silmät kiinni frouvaa, kuvitelen että Outin suloja lempisin.
Kaikenlaisia epäkohtia sitä maailmassa onkin.
Ääneen vaikuttaa mm poskiontelot