Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en jaksa enää tätä aikaa jossa rikkailla ja hyvänäköisillä on vain väliä.

Vierailija
29.08.2021 |

Tuntuu ettei tavallisella ihmisellä ole enää mitään arvoa.

Pitää olla supertimmi, menestynyt, isoja verkostoja omaava, ravintolassa syödään. Aina vain energinen ja aikaansaava. Tätäkö halutaan?

Minulla ei ole varaa mennä näihin tuhansiin euroihin maksaviin hoitoihin, minulla ei ole varaa asua Ullanlinnassa.

Pelkällä hyvällä ruokavaliolla ja liikunnalla ei pitkälle pötkitä.

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, melko suuri osa ihmisistä on kuitenkin niitä ihan tavallisia ihmisiä.

Vierailija
2/90 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole nuori. Ei tarvitse enää välittää ja olla kilpailussa mukana. On jo hyväksynyt tosiasiat ja osaa katsoa niitä elämän hyviä puolia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njääh, nuorilla tommoset arvot

Vierailija
4/90 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kyseiset rikkaat ja hyvätuloiset näkyvät joka paikassa. Myy sitä itseään että näin kaikkien pitäisi elää. Kaikki tavisjutut jää niiden jalkoihin. Muista että meitäkin on olemassa. Me ei vaan huudeta meidän elämästä missään someissa ja mediassa.

Vierailija
5/90 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä. Kaikki kaverit tuntuu olevan menestyneempiä ja kauniimpia kuin minä. Kukaan ei ole "normaali", siis mikään rahoja laskeva normiduunari kuten itse. 

Vierailija
6/90 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta pois pk-seudulta. Pienemmillä paikkakunnilla taviksen elämä on merkityksellisempää.

Vierailija
7/90 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain showta somea varten. Eihän niitä edes tunnista tosielämässä samaksi ihmiseksi

Vierailija
8/90 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juuri sinun pitäisi olla jotain? Mikä sinut erottaisi edukseen kaikista muista massojen joukossa?

9/90 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta kysyn, millä vuosikymmenellä mainitsemasi arvot olivat kunnossa?

Vierailija
10/90 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen joka elää tavallista elämää sillä tarkoitan että minulla ei ole mitään esitettävää somessa.

Tykkään kokkailusta, tykkään jouluaikana leipoa. Pidän itsestäni huolta mutta en ole barbiblondi.

Miehet välttelevät tällaista kuin ruttoa. Pitää olla se platinablondi fitnessmuija joka vain sponsoroi ittensä somessa.

Minulla on nyt 30 vuotiaana alkanut tulemaan kova häpeä omasta elämästäni.

Vierailija
11/90 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sinä kohtaat noita kuvailemiasi ihmisiä? Miksi et välitä muista? Mitkä hiton hoidot? En ymmärrä mitään aloituksesta.

Vierailija
12/90 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä. Kaikki kaverit tuntuu olevan menestyneempiä ja kauniimpia kuin minä. Kukaan ei ole "normaali", siis mikään rahoja laskeva normiduunari kuten itse. 

Minä oon normiduunari. Suurinosa kavereistakin on ihan tavallista töissä käyvää ja opiskelijaa. En hirveesti tunne ketää kuka olisi todella menestyksekäs elämässään. Kai se riippuu ihan piireistä missä pyörii.

Vierailija
13/90 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa täällä. Olen ainut joka elää näin. Nykyään normiduunaria halveksitaan.

Vierailija
14/90 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne rikkaudet joita somessa esitellään; velkarahalla ostettuja, lainattuja, yhteistyöhotelliöitä ja -tuotteita jne. Yksikin nelikymppinen mies (tuttuni) kuvaa itseään milloin minkäkin veneen tms edessä ja teksteissä antaa ymmärtää että ko kapistus hänen. Todellisuudessa veloissa korviaan myöten.

Vierailija
15/90 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä sinä kohtaat noita kuvailemiasi ihmisiä? Miksi et välitä muista? Mitkä hiton hoidot? En ymmärrä mitään aloituksesta.

Asun Töölössä. Tuu vaa tänne Helsinkiin katsomaan. Aikamoista luokkayhteiskunta!

Alkaa olemaan harvinaista nähdä ihmisiä jolla ei ole joku hoito tehty kasvoille.

Yhtä fashion showta koko tämä alue :(

Vierailija
16/90 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen joka elää tavallista elämää sillä tarkoitan että minulla ei ole mitään esitettävää somessa.

Tykkään kokkailusta, tykkään jouluaikana leipoa. Pidän itsestäni huolta mutta en ole barbiblondi.

Miehet välttelevät tällaista kuin ruttoa. Pitää olla se platinablondi fitnessmuija joka vain sponsoroi ittensä somessa.

Minulla on nyt 30 vuotiaana alkanut tulemaan kova häpeä omasta elämästäni.

TÄMÄ!

Vierailija
17/90 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä en jaksa tuollaista yleistävää ja kärjistettyä kitinää ihmiseltä jonka pääsääntöiset medialähteet lienevät jotain instaafaceaseiskaa ja joka niiden perusteella kuvittelee että se kaikki mikä sinne laitetaan näkyvyyden vuoksi on ihan sataprosenttisen totta.

Hanki parempia medialähteitä ap.

Mediakriittisyyttä kannattais kans harjoittaa ja miettiä että paransiko sun mieltä se huomio jonka tällä typerällä avauksellasi sait.

Nyt susta saa kuvan että sä menet satanolla kaikkeen schaibaan mitä verkkolehdissä lukee ja olet lopettanut täysin omilla aivoilla ajattelun.

Noi otsikot eivät ole uutisia. Ne ovat sopoa. Ne on ihan mahdollista jättää klikkaamatta auki.

Vierailija
18/90 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jännä miten jotku ihmiset kulkevat tuolla kaduilla, julkisissa kulkuneuvoissa, työpaikoilla ja prismoissa tavallisen harmaan kansan keskellä päivittäin ja sitten illalla kotona avaavat instan ja muodostavat sen perusteella käsityksen siitä mitä normaali elämä on.

Vierailija
19/90 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä valita. Samaa itkettiin jo 80-luvulla, kun kaikkien piti olla menestyneitä, juppeja.

Vierailija
20/90 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ne rikkaudet joita somessa esitellään; velkarahalla ostettuja, lainattuja, yhteistyöhotelliöitä ja -tuotteita jne. Yksikin nelikymppinen mies (tuttuni) kuvaa itseään milloin minkäkin veneen tms edessä ja teksteissä antaa ymmärtää että ko kapistus hänen. Todellisuudessa veloissa korviaan myöten.

Veikkaan että hänellä on silti paljon kavereita. Tämä vetää puoleensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän