Onko joku onnistunut kesyttämään itselleen naistenmiehen/pleijerin?
Kysymys otsikossa. Onko joku palstalainen onnistunut ns. kesyttämään yhden naisen (/miehen) mieheksi tunnetun naistenmiehen/vilkkusilmän/pelimiehen? Minkä ikäinen mies oli (/on) ja minkä ikäinen sinä itse?
Pohdin vaan, onko tämä ylipäätään mahdollista, että voiko tämmöinen pelailijakin oikeasti rakastua/ihastua ja jättää vanhat tapansa taakseen? :D
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se nuorempi nainen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma tyttöystäväni on.
Yksinkertainen selitys on, että seksi on hänen kanssaan runsaampaa, vaihtelevampaa, pervompaa ja muillakin tavoin parempaa kuin mihin pystyisin sinkkuna.
Miehet eivät ole niin monimutkaisia kuin monet luulevat.
Enemmän siis vaikuttaa seksin laatu ja määrä, kuin tyttöystävääsi kohtaan tuntemasi tunteet? Tämä ei ole hyökkäys, vaan ihan aito kysymys.
Ap
En jää suhteeseen, joka ei ole seksuaalisesti erittäin tyydyttävä, vaikka toinen olisi kuinka ihana ihminen. Parisuhteiden täytyy vastata kaikkiin parisuhdetarpeisiin, jotta sitä kannatta jatkaa. Pelkät tunteet eivät riitä.
Ei sikäli, seksuaalisesti epätyydyttävässä suhteessa kyllä tunteetkin kuolevat nopeasti. Ihmettelen, miten jotkut pysyvät rakastuneina kumppaniinsa, vaikka tämä olisi pihdannut seksiä jo vuosien ajan. Tuntuu addiktin käyttäytymiseltä.
Eli jos vaimo joutuu esim. onnettumuuteen, jonka takia seksuaalista käyttäytymystä joutuu muuttamaan, niin se on kylmästi adios ja uutta matoa koukkuun?
Kylmää olisi jäädä suhteeseen, jossa rakkautta ei ole, tai vaatia toista selibaattiin, koska itsellä ei ole seksiin halua tai kykyä. En koskaan pystyisi tekemään toiselle niin, ja samaa odotan kumppaniltanikin.
Naisten mieheni rauhoittui elämään kanssani reilu nelikymppisenä. Ensin pari vuotta oli lähinnä seksisuhde mutta rakastuimme oikeasti ja jäimme yhteen. Oli itselleni yllätys, odotin että hännänheilutus oisi jatkunut mutta tässä nyt kävi toisin.
Olen. Naistenmiehet rakastuvat myös ja monet heistä ovat villin nuoruuden jälkeen yksiavioisia.
kuule, mikäli levität esim. kauppakeskuksessa huutamalla ostain miehstä ellaista kuvaa, voi hyvinkin olla että tämäkin laittaa häirikön naikkosen parkaisemaan ihan huvin vuoksikin niin että housut sellaisella kashtuu. :D
ehkä miehet haluavat pelata sinun peliäsi ja katsoa kuinka sitten saat siipessi ja kivoissa tapauksissa saat viranomaiset vartijoiden ohella kiinnotumaan itsestäsi. eikö olekin sukkelaa?
mutta todellinen kysymys on; oletko pahoittanut jostain mielesi ja sydämesi kun aloittelet tuollaisia? oletko ehkä äkäpussi jolla iskuyrityksesi on mennyt ns. märkänä housuihin? kiinnostavaa.
olet kateellisten sepittäjien verkossa omine ongelminesi. se näyttää kovasti siellä häiritsevän.
Minulla kyllä loppuu rakkaus, jos seksi loppuu. Tarvitsen säännöllistä seksiä, että tunnen oloni rakastetuksi ja että romanttinen mielenkiinto säilyy. Kaverisuhteisiin minulla ei ole mitään kiinnostusta.