mitä mieltä olet imettämisestä kirkossa?
sellainenkin tuli tässä vastaan ja etupenkissä vielä äiti imetteli,oli vähän koomista kun piti välillä seistenkin imettää
Kommentit (46)
Mä menin konfirmaatiossa kirkon ulkopuolelle imettämään, mutta silloin olikin kuuma kesäpäivä ja vauva itkeskelikin vähän.
Jos ulos ei olisi voinut mennä (talvi tai sade), olisin ennakoinut tilanteen niin, että olisin takarivissä tai keskellä, ja päällä olisi imetyspaita, jonka suojasta tissiä ei näy oikeastaan yhtään. Sellainen päällä imetän ihan missä vaan muutenkin.
Mua henk. koht. ärsyttää ja inhottaa esim. ravintolassa imettävät. Kirkkoasiaa en ollut ikinä edes miettinyt (kun ei ollut asia kohdalle osunut). Nyt kun mietin, niin joo, kirkossa mun mielestä voi imettää, toki silleen soveliaasti niinku nyt kai nykyäänkaikkialla toimitaankin. Eli ei "paljastellen".
Imettävä äiti on kaunis ja harras näky. Imettää voi niin ettei rinnat näy oikeastaan ollenkaan, vois esim ottaa mukaan hartiahuivin suojaksi. Vauvalle annetaan ravintoa silloin kun hän sitä tarvitsee. Missä vain mutta tekemättä siitä numeroa. Taitava imettäjä hoitaa asian niin että sivulliset ei sitä edes tajua.
Mua ei vois vähempää kiinnostaa, missä joku imettää. Mitä se mulle kuuluu? Kurjempi juttu on se, jossei vauva saa ruokaa. En vois kuvitellakaan loukkaantuvani jostain imettämisestä.