Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En halua mitään ”koronapassia”, todellakaan!

Vierailija
29.08.2021 |

Sillä on turha pelotella ottamaan rokote. Koronapassi on minulle yhdentekevä.

Kommentit (109)

Vierailija
101/109 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taatusti hallitus tyrii tämän ja vain pääsymaksullisiin tilaisuuksiin tulossa ja muuten ei

Vierailija
102/109 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle koronapassi olisi ok, jos sillä saisi paluun normaaliin arkeen.

Miksei samaa paluuta voi tehdä ilman passia? Mitä luulet yökerhossa tapahtuvan tai trash-metalkeikalla tai kirjastossa tai taidenäyttelyssä, jos passia ei kysytä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/109 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei samaa paluuta voi tehdä ilman passia? Mitä luulet yökerhossa tapahtuvan tai trash-metalkeikalla tai kirjastossa tai taidenäyttelyssä, jos passia ei kysytä?

Voisi varmaan tehdä, mutta terveydenhuolto kuormittuu niistä, jotka eivät ota rokotetta. On sietämätöntä että kouluterveydenhuolto sakkaa, neuvola-aikoja ei saa ja monet hoidot siirtyvät - siksi että hoitajat ovat kiinni koronassa.

Vierailija
104/109 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisi varmaan tehdä, mutta terveydenhuolto kuormittuu niistä, jotka eivät ota rokotetta. On sietämätöntä että kouluterveydenhuolto sakkaa, neuvola-aikoja ei saa ja monet hoidot siirtyvät - siksi että hoitajat ovat kiinni koronassa.

Paskat kuormittuu. Alle 30% on täysin rokottamattomia ja iso osa heistä välttelee ihmismassoja ihan vapaaehtoisesti. Eli heitä on kohtalaisen pieni määrä ihmisiä, joista ihan pieni osa voi sairastua vakavasti, eikä kuormita yhtään mitään. Ei ole mitään tietoa vielä, kuinka paljon se tuplarokotettu porukka tulee vielä kuormittamaan terveydenhuoltoa.

Vierailija
105/109 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se koronapassi meille tule. Ja jos jostain syystä tuleekin, niin se tulee olemaan käytössä vain muutaman kuukauden. Eli ei sillä mitään todellista merkitystä mihinkään ole. Aiheuttaa vain turhaa vaivaa kaikille.

Suuret massatapahtumat on ainoa järkevä paikka, missä koronapassi voisi olla järkevä. Muuten ei.

Vierailija
106/109 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne hoitajat kiinni korona-asioissa ole, kun viranomaiset tekevät järkevän päätöksen ja lopettavat jäljityksen. Siihenhän se aika nytkin heillä enimmäkseen menee.

Vierailija
107/109 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa pitäisi olla satoja tuhansia sairastuneita. Oletan siis, että korona on niin herkästi tarttuva mitä väitetään. Silloin sen olisi pitänyt kulkea suomen läpi jo useaan kertaan. Tämä siis rajoitusten kanssa.

En kuitenkaan näe väitettyjä ruumiskasoja. Sairastumisia taitaa olla jopa keskimääräistä vähemmän. Missä mättää? Eikö korona ole vaarallinen vai eikö se tartu helposti?

Vierailija
108/109 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin ongelma tässä koko koronassa on panikoivat ihmiset. Itse korona ei haittaisi sen enempää kuin tavallinen jokavuotinen influenssa-aalto.

Vierailija
109/109 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntäkööt koronapassinsa päättäjät persiiseensä ja muutkin turhanpäiväiset vouhottamisensa ynnä valheensa. Olkaa rohkeita älkääkä

olko tyrannien aivopesemiä pelkureita rakkaat kansalaiseni.