En halua mitään ”koronapassia”, todellakaan!
Sillä on turha pelotella ottamaan rokote. Koronapassi on minulle yhdentekevä.
Kommentit (109)
Samaa olen miettinyt, että sillä ei ole minulle minkäänlaista arvoa.
Helpottaa asioita huomattavasti joissain tilanteissa.
Vierailija kirjoitti:
No eihän sitä ole pakko käyttää.
Ja käyttämättömänä sen hyöty on, niin mikä?
Mitä haittaa siitä sinulle olisi?
Niin, elämä on valintoja. Ei ole pakko mennä paikkoihin, jossa sitä tarvitaan.
Itse en näe koronapassia sen ihmeellisempänä kuin matkustustakaan. Enhän voi matkustaakaan ilman rokotustodistusta tai testitulosta. Sekin valinta minun pitää tehdä, jos reissuun lähden.
Ei hätää
STM tekee taas lakihimmelin jota kukaan ei ymmärrä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä mikä haitta?
Vierailija kirjoitti:
Helpottaa asioita huomattavasti joissain tilanteissa.
No jaa. Minulla ei ole mielenkiintoa sellaisiin tilanteisiin.
Sanna halusi ulkonaliikkumiskiellon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä mikä haitta?
Rokotehaitat on vielä laajalti realisoitumatta, mutta kyllä ne vielä realisoituvat parin vuoden sisällä, älä yhtään epäröi.
Taas testiin. Töissä pitää olla koronatodistus. Rokotukset eivät riitä, enintään 72 h vanha testitulos tarvitaan että pääsee työmaalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä mikä haitta?
Rokotehaitat on vielä laajalti realisoitumatta, mutta kyllä ne vielä realisoituvat parin vuoden sisällä, älä yhtään epäröi.
Kyllä varmasti juu.
Vierailija kirjoitti:
Itse en näe koronapassia sen ihmeellisempänä kuin matkustustakaan. Enhän voi matkustaakaan ilman rokotustodistusta tai testitulosta. Sekin valinta minun pitää tehdä, jos reissuun lähden.
Olen sukulaisilta kuullut, jotka asuvat ulkomailla, että koronapasseja ei paljon kysellä. Ovat matkustaneet paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sukulaisilta kuullut, jotka asuvat ulkomailla, että koronapasseja ei paljon kysellä. Ovat matkustaneet paljon.
En puhunutkaan siitä, kun olet jo maassa, vaan matkustamisesta. Et silti pääse lentokoneeseen tai maahan ilman todistusta.
Ompa hölmöä juupas eipäs keskustelua. Itse haluan että se passi tulisi mahdollisimman pian. Esim ravintolat sitä haluaa. Ulkomailla jo toimii hyvin. Ketkä ei sitä hanki, se on heidän päätös, ei sen kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Taas testiin. Töissä pitää olla koronatodistus. Rokotukset eivät riitä, enintään 72 h vanha testitulos tarvitaan että pääsee työmaalle.
Hah.
Ei sitä ole pakko käyttää yhtään mihinkään! Turhaan stressaatte. Meille jotka halutaan matkustaa, se on ihan todella hyvä asia. Helpottaa erittäin paljon elämää!
Sekin on ok. ettei halua koronapassia, mutta se olisi hyvä esim. tapahtuma-aloilla, ravintoloissa jne. jolloin ne voisi toimia normaalisti ja ympäristö olisi turvallinen asiakkaille.