Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Määrääkö miehesi hiustesi pituuden?

Vierailija
30.09.2014 |

Kysymys tarkoitettu vain pitkät, kauniin kiiltävät hiukset omistaville :)

Saatko leikata hiuksesi lyhyiksi ilman miehesi lupaa?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ukkoni vaikuttaa asiaan. Haluaa, etten leikkaa. No en kyllä ole leikkaamassakaan, mulla on koko elämäni olleet puoleen selkään ulottuvat värjäämättömät hiukset. Joskus pelottelen häntä, että leikkaan kananpersetukan ja värjään sen valkoiseksi ;) se olisi ukolleni maailmanloppu :D kertoi joskus, että eksänsä ei koskaan halunnut pitää pitkiä hiuksia....

Vierailija
22/60 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi nyt herranjestas. Ensinnäkään, en OMISTA hiuksia, vaan minulla on hiukset. Toisekseen, eiköhän jokainen aikuinen päätä ihan itse omasta hiustyylistään.

Ja samaa ihmettelen minäkin, että miksi ihmeessä aloitus on tarkoitettu vain pitkähiuksisille? Itselläni oli lapsesta saakka pitkät hiukset, kunnes viime keväänä leikkasin lyhyeksi enkä voisi olla tyytyväisempi. Kasvoni ovat sen malliset, että näytän paljon kivemmalta lyhyellä tukalla ja myös mies on tykännyt.

Toki kaikille ei lyhyet hiukset sovi, mutta eipä sovi kaikille pitkätkään. Eikä se ole kenenkään muun asia alkaa toisen hiuksia arvostelemaan. Kukin tekee niin kuin parhaaksi näkee, olkoon se sitten vaikka kirkkaan vihreä irokeesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 09:27"]Kyllä ukkoni vaikuttaa asiaan. Haluaa, etten leikkaa. No en kyllä ole leikkaamassakaan, mulla on koko elämäni olleet puoleen selkään ulottuvat värjäämättömät hiukset. Joskus pelottelen häntä, että leikkaan kananpersetukan ja värjään sen valkoiseksi ;) se olisi ukolleni maailmanloppu :D kertoi joskus, että eksänsä ei koskaan halunnut pitää pitkiä hiuksia....
[/quote]

Onneksi ukkosi löysi tällä kertaa alistuvamman naisen. Muistat varmaan peittää pääsi huivilla ulos mennessäsi, että kukaan vieras mies ei vahingossa näe hiuksiasi?

Vierailija
24/60 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait sitä voisi sanoa että määrää. Minulla on puoliselkään ulottuvat hiukset ja mieheni pitää niistä todella paljon. Lyhyet hiukset ovat hänen mielestään kuin kananperse. Kyseinen poikatukka ei sovi kuulemma minulle lainkaan. Tietysti miestäni miellyyttäkseni pidän pitkiä hiuksia. 

Minulla on hieman ylipainoa ja pitkät hiukset saavat minut näyttämään hieman laihemmalta. Jos olisin sinkku niin varmaankin pitäisin ainakin hieman lyhyempiä hiuksia.

Vierailija
25/60 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se edes huomaa onko minulla pidennykset kiinni päässäni vai ei, joten tuskin huomaisi mitään eroa vaikka lyhkäiseksi leikkaisin.

Itsellä on puolipitkät hiukset, kasvatan kovaa vauhtia. Oman hiusoperaation jälkeen kärsivät niin pahoin että jouduin leikkamaan lyhyeksi. Pidennyksiä käytän että saan hieman lisäpituutta ja sitä tuuheutta! Näin raskaana kun on tuota hiusta putoillut tupottain..

Vierailija
26/60 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 09:42"]

Kait sitä voisi sanoa että määrää. Minulla on puoliselkään ulottuvat hiukset ja mieheni pitää niistä todella paljon. Lyhyet hiukset ovat hänen mielestään kuin kananperse. Kyseinen poikatukka ei sovi kuulemma minulle lainkaan. Tietysti miestäni miellyyttäkseni pidän pitkiä hiuksia. 

Minulla on hieman ylipainoa ja pitkät hiukset saavat minut näyttämään hieman laihemmalta. Jos olisin sinkku niin varmaankin pitäisin ainakin hieman lyhyempiä hiuksia.

[/quote]

Tuo onkin jännä että lyhythiuksisena näyttää entistä lihavammalta. Mistä voi johtua?

Vierailija
27/60 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa leikata hiuksia lyhyiksi, enkä kyllä haluaisikaan.

Vierailija
28/60 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 09:49"][quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 09:42"]

[/quote]

Tuo onkin jännä että lyhythiuksisena näyttää entistä lihavammalta. Mistä voi johtua?
[/quote]
Riippuu kasvojenmuodosta. Itse näytin hoikemmalta lyhyillä hiuksilla.

Vierailija
29/60 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 09:52"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 09:49"][quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 09:42"] Kait sitä voisi sanoa että määrää. Minulla on puoliselkään ulottuvat hiukset ja mieheni pitää niistä todella paljon. Lyhyet hiukset ovat hänen mielestään kuin kananperse. Kyseinen poikatukka ei sovi kuulemma minulle lainkaan. Tietysti miestäni miellyyttäkseni pidän pitkiä hiuksia.  Minulla on hieman ylipainoa ja pitkät hiukset saavat minut näyttämään hieman laihemmalta. Jos olisin sinkku niin varmaankin pitäisin ainakin hieman lyhyempiä hiuksia. [/quote] Tuo onkin jännä että lyhythiuksisena näyttää entistä lihavammalta. Mistä voi johtua? [/quote] Riippuu kasvojenmuodosta. Itse näytin hoikemmalta lyhyillä hiuksilla.

[/quote]

Ei mutta lyhyt tukka korostaa lihavaa kroppaa. Pitkä tukka jotenkin tasapainottaa.

Vierailija
30/60 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua leikata hiuksiani lyhyiksi, ei vaan tähän naamaan sovi, kokeiltu on. Ja mies ei määrää hiusteni pituutta eikä väriä.

Vierailija
31/60 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 23:53"]

Leikkasin pitkät hiukset lyhyiksi eikä miehellä ollut siihen mitään sanomista. Eipä näyttäny kauheesti olevan väliäkään, enpä sellasen miehen kanssa haluais ollakkaan joka ainoastaan tukan pituuden perusteella olis tai ei olis mun kanssa.

[/quote]

Miksi pitää olla noin äärimmäinen? Jos mies pitää pitkiä hiuksia kauniimpana, hän on ainoastaan tukan perusteella parisuhteessa? Oikeasti? Entäpä jos miehesi on kanssasi koska rakastaa sinua, mutta on kysyttäessä sitä mieltä, että olit kauniimpi pitkähiuksisena? Laittaisitko ukon kiertoon (sinun mielestäsi) väärän mielipiteen takia?

Vierailija
32/60 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 23:53"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 23:34"][quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 09:06"] Kuka teistä voi rehellisesti väittää,että kuvan nainen on kauniimpi lyhyellä tukalla? Tuli 10v ikää lisää :( http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/51/c8/16/51c816a43613f43af8d4164590847bb6.jpg [/quote] Aiemmin femme, tukanleikkuun jälkeen butch :D [/quote] Etpä taida tietää mitä butch tarkoittaa :'D

[/quote]

Etpä tainnut klikata tarjoamaani linkkiä (sisälsi ko. sanan selityksen) :'D

Vierailija
33/60 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni haluaisi lyhyet hiukset minulle, sellaiset vähän alle korvien ulottuvat mitä itse pidän aika rumana eikä se sovi minulle yhtään. Sen sijaan kasvatan pitkiä hiuksia, tahtoisin että ne olisivat puoleen väliin selkää mutta näin haperoisella hiuslaadulla en varmaan koskaan saavuta sitä :(

Vierailija
34/60 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 11:18"]

Mies ei määrää hiusten pituutta, pukeutumista tai muutakaan henkilökohtaista. En minäkään määrää miehen henkilökohtaisia asioita.

En kuitenkaan epäile yhtään, etteikö monissa parisuhteissa olisi tuollaista alistamista ja vallankäyttöä, jossa toinen määrää kaikesta. Sairaita ihmisiä on kuitenkin todella paljon.

[/quote]

Kyllä minä olen esittänyt miehelleni toiveita hänen ulkonäkönsä suhteen. Pyysin häntä menemään leikkauttamaan hiuksensa ja siistimään partansa, koska minusta hän alkoi olla epäsiisti. Mies itse ei kärsinyt ulkonäöstään millään lailla, mutta, ilahduttaakseen minua, toimi kuten toivoin.

Samoin mieheni on esittänyt minulle toiveen. Leikkautin hiukseni lyhyiksi, jolloin hän ilmoitti, että piti enemmän entisistä hiuksista, jotka hänen mielestään pukivat minua paremmin. Annoin sitten hiusteni kasvaa taas, ilahduttaakseni häntä.

Kumpi meistä on tossun alla? Mitä meidän tulisi tehdä, jotta tällainen vallankäyttö ja toisen alistaminen ei toistuisi? Häpeämme kovasti sitä, että olemme sairaita ihmisiä.

Vierailija
35/60 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 09:06"]

Kuka teistä voi rehellisesti väittää,että kuvan nainen on kauniimpi lyhyellä tukalla? Tuli 10v ikää lisää :(

http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/51/c8/16/51c816a43613f43af8d4164590847bb6.jpg

[/quote]

minusta kauniimpi lyhyillä. ilme on  heti pirtsakka ja kaunis

Vierailija
36/60 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni mielipide on tärkeä syy pitkille hiuksilleni. Hän taas pitää partaa, koska minä pidän siitä. Tasa-arvoa!

Vierailija
37/60 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ehdottanut monesti että leikkaisin hiukset lyhyiksi, ei tule tapahtumaan :)

Vierailija
38/60 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 10:11"]

Mieheni mielipide on tärkeä syy pitkille hiuksilleni. Hän taas pitää partaa, koska minä pidän siitä. Tasa-arvoa!

[/quote]

Meillä sama, paitsi mies ei ole ottanut mitenkään vahvasti kantaa hiusteni puolesta enkä ole itsekään halunnut leikata niitä lyhyemmiksi. Miehen parta on kuitenkin minulle tärkeä joten olen kuunnellut herkällä korvalla myös joskus ohimennen mainittuja hius-kommentteja. :) Toki jos kovasti haluaisin hiukseni leikata sen tekisin, ja sama oikeus luonnollisesti myäs miehellä parran suhteen. 

Vierailija
39/60 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi määräisi? Mies tykkää näistä hiuksista ja mikä tärkeämpää niin myös minä! Ei ole tarvetta leikata :)

Vierailija
40/60 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei määrää hiusten pituutta, pukeutumista tai muutakaan henkilökohtaista. En minäkään määrää miehen henkilökohtaisia asioita.

En kuitenkaan epäile yhtään, etteikö monissa parisuhteissa olisi tuollaista alistamista ja vallankäyttöä, jossa toinen määrää kaikesta. Sairaita ihmisiä on kuitenkin todella paljon.