Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jouluradio. Anteeksi, perhe ja ystävät. Nyt soi nonstop joulun yli.

Vierailija
26.11.2014 |

Avasin jouluradion nyt, vaikka kaikkeni yritin venyttää aloittamista adventtiin. Ei onnistunut, nyt soi kotona päällä, eikä kanavaa vaihdeta ennen kuin joulu on ohi.

JOULU TULEE! OLEN VALMIS!

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä, jo soi:))

Vierailija
2/40 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
4/40 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
5/40 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
6/40 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tunnista joulustressiä ollenkaan. Tänä vuonna suosiolla tilasin siivoojan tekemään suursiivouksen ja laatikot teen jos jaksan ja jos en jaksa, niin tilaan jostain valmiina. Muut saa kaupasta melko vähällä vaivalla. Meillä lapsuuden jouluja vietettiin joko kainuun tai lapin mummolassa, eikä siellä kenelläkään ollut stressiä, kun jokainen teki/toi jotain. Meitä serkkuja oli parhaimmillaan 5-7 mummolassa ja aivan mahtavat muistot noista pakkasjouluista on jäänyt. Mummokin rentoutui viimeistään siinä vaiheessa kun joku laittoi sille sen sormustimellisen konjakkia ;) Joululauluja olen kuunnellut jo lokakuussa muutamaan otteeseen, luurit päähän toimistolla, niin ei tarvitse kuunnelle toisten telcojakaan. Nauttikaamme!

Vierailija
7/40 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
8/40 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään, että se on jo avattu. Luulin, että aukeaa vasta adventtina. Nyt laitan heti päälle.

Hyvää joulua Ap ja kaikki muut!

Vierailija
9/40 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 09:55"]

En tiennytkään, että se on jo avattu. Luulin, että aukeaa vasta adventtina. Nyt laitan heti päälle. Hyvää joulua Ap ja kaikki muut!

[/quote]

Testilähetykset alkoivat toissapäivänä, alkaa virallisesti Hoosiannalla adventtina. Helsingissä taajuus 102,0 MHz, muiden paikkakuntien taajuudet voi katsoa täältä: http://www.jouluradio.fi/index/ajankohtaista.html

Hyvää joulua kaikille. Tulen ihan höperöksi joulun aikaan. Nyt en jaksa odottaa itsenäisyyspäivän piparinleivontaa. Puolet joululahjoistakin on jo piilotettu, niitä voisi paketoida jossain vaiheessa.

ap

Vierailija
10/40 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kanava?? Just yhtenä päivänä mietin että ei sitä varmaan tule ennen joulukuuta...

Vierailija
11/40 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä jouluradio?? Mä haluun kuunnella kans! Mikä taajuus?

Vierailija
12/40 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai siinähän se tulikin jo :D Kiitti! T.5

Vierailija
13/40 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 09:58"]

Mikä jouluradio?? Mä haluun kuunnella kans! Mikä taajuus?

[/quote]

Joululauluja kellon ympäri. Lisätietoa täältä: http://www.jouluradio.fi/index.html

Netistä voi kuunnella myös tietynlaisia joululauluja, on lasten jouluradiota, klassista, rouheaa ja kauneimpia joululauluja. En siis kestä :D

ap

Vierailija
14/40 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilakoin tästä työpaikalla, nettiradion mahdollisuudesta - työkaveri mulkaisi pahasti ja totesi, että jos nyt alkaa, niin saan myös mennä pihalle työskentelemään, hän mielellään heittää päätteeni ikkunasta.

Se onkin ilonpilaaja ja saa lahjaksi hiiliä ja risuja.

Vierailija
15/40 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin kuuntelen joka joulu :D mua ei haittaa joulumusat ja koristelut tai leipomiset. en rynni ryysiksiin, ota paineita lahjoista tai rakenna itselleni valtavia tavoitteita jouluksi: aterialle, aikatauluihin tai pukeutumiseen. ennen olin ihan paniikissa, järkkäsin ja hikoilin ja suunnittelin ja siivosin. pah!

tää ottaa rusinat pullasta! 

Vierailija
16/40 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki 102 MHz, Espoo 103,1 MHz, Vantaa 103,1 MHz ja 102,0 MHz, Turku 93,8 MHz, Keski-Uusimaa 92,7 MHz, Tampere 106,4 MHz, Oulu 91,6 MHz, Jyväskylä 96,8 MHz, Kouvola 94,4 MHz, Lahti 97,1 MHz, Rovaniemi 104,4 MHz, Kuopio 98,7 MHz, Pori 88,7 MHz, Hämeenlinna 91 MHz, Joensuu 98,7 MHz

Siitä vaan virittelemään joulumieltä!

Vierailija
17/40 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 10:01"]

Ilakoin tästä työpaikalla, nettiradion mahdollisuudesta - työkaveri mulkaisi pahasti ja totesi, että jos nyt alkaa, niin saan myös mennä pihalle työskentelemään, hän mielellään heittää päätteeni ikkunasta.

Se onkin ilonpilaaja ja saa lahjaksi hiiliä ja risuja.

[/quote]

Heh :) Luurit korviin, niin pysyy joulurauha työpaikalla?

Vierailija
18/40 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 10:02"]mäkin kuuntelen joka joulu :D mua ei haittaa joulumusat ja koristelut tai leipomiset. en rynni ryysiksiin, ota paineita lahjoista tai rakenna itselleni valtavia tavoitteita jouluksi: aterialle, aikatauluihin tai pukeutumiseen. ennen olin ihan paniikissa, järkkäsin ja hikoilin ja suunnittelin ja siivosin. pah!

tää ottaa rusinat pullasta! 
[/quote]

Mä luulen että ne joulun vihaajat on just niitä jotka stressaa liikaa kaikesta. Lahjoista, ruuista ym. Pitäis ottaa rennommin, mä ostan lahjoja sen mukaan kun on varaa, sama ruuan kanssa. :)

Vierailija
19/40 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä iloitsin just pari päivää sitten kaupassa että siellä on alkanut soimaan joululaulut! :)

Vierailija
20/40 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä! Nyt nyyhkin näitä kuunnellen. Voi ei, tulee ihan lapsuuden joulut mieleen.