Masked Singer Suomi 2021 OFFICIAL
Kommentit (78)
Murkku on AIVAN SELKEÄSTI Marcus Grönholm.
Korppi on Janne Saarikivi tai Jussi Lehti sir.Elwood.
Tekeekö eri maat keskenään yhteistyötä vai kopioidaanko muuten? Esim korppi:
https://static.wikia.nocookie.net/the-masked-singer/images/5/56/TMS-ES_…
Kuulen Corpin äänessä Toni Wirtasen äänensävyjä. Vihjeiden sopivuudesta ei tietoakaan. Tuli myös mieleen joku kapellimestari, mutta onko esim. Hannu Lintu tarpeeksi tunnettu? Vihjeet sopivat täysin Esko Valtaojaan, mutta hän tuskin osaa laulaa edes auttavasti. (Pyydän kyllä nöyrästi anteeksi, jos Esko joskus todistaa osaavansa laulaa). Vihjeistä ja äänestä tuli myös mieleen mm. Lordi.
Corppi on mun suosikki, ihanan mystinen.
Mitäh, kyllästyikö Ap Räsäs-Strandberg matsiin. No ei ihme.
Yksisarvinen on Lotta Hintsa ent. Näkyvä. Isosisko on hyvinvointiaan yrittäjä ja itse on ollut avustusryössä.
Vierailija kirjoitti:
Yksisarvinen on Lotta Hintsa ent. Näkyvä. Isosisko on hyvinvointiaan yrittäjä ja itse on ollut avustusryössä.
Piti olla hyvinvointi-alan...
Päivi Räsäsellä oli hyvän näköinen vartalo siinä pantteripuvussa. 😍
Voisiko Bilepanda olla Olli Herman? Maskin takana -ohjelmassa näkyi, että Bilepandalla on pitkät vaaleat hiukset. Hänen bändinsähän on soittanut Aasiassa, ainakin Japanissa ja hän ollut monessa tv-ohjelmassa niinkuin Tähdet Tähdet, Selviytyjät ja Tanssii tähtien kanssa.
Yksisarvinen - Martina Aitolehti +tytär (lauluäänestä tunnistaa, rakastaa hevosia, hyvinvointi kiinnostaa), Peto - Lordi (tarinan alussa maski päällä, muutenkin koko tarina) Leppäkerttu - Linda Lampenius on kaikesta todella tarkka, tai sitten Sofia Belorf jolla "jouluvalot on vähän sekaisin kaapissa" ja josta myös kauhea häpeä + "moka on lahja" ja achy breaky heart.. Oisko Corppi Reijo Mäki tarinasta päätellen.
Yksisarvinen Anneli Mattila