Poika tuli itkien kotia kun oli tapellut kaverin kanssa.
Kaveri oli heittänyt pojan lähes uuden iphonen maahan. Olivat painineet ja poika sanoi että oli iskenyt pään johonkin. Valitti outoa oloa ja käytin lääkärissä. Ei halunnut kuitenkaan kertoa kenen kaverin kanssa tuo riita syntyi tai tehdä rikosilmoitusta.
Kommentit (10)
Ei tietenkään osaa toimia tilanteessa oikein. Siksi sinä autat. Kaveri korvaa kännykän, siitä lähetään.
Oikeesti nyt rikosilmoitus.Kännykkä,aivovamma,täräys, ei niin pieni asia ole.. lopunelämän kipu??kaveruus toki menee mutta mitä siitä..
Vierailija kirjoitti:
Sitten sinä teet rikosilmoituksen sen jälkeen kun olet puhunut ko pojan vanhemmille
Kenen pojan vanhempien kanssa?
Oliko edes kaveri? Mikä rooli pojallasi oli tilanteessa kuin noin välttelee aihetta?
Opetat pojan tappelemaan paremmin. Vai haluatko että siitä tulee emotionaalinen tamppooni?
Vierailija kirjoitti:
Oliko edes kaveri? Mikä rooli pojallasi oli tilanteessa kuin noin välttelee aihetta?
Kyllä luulen kun iloisena lähti kavereille. Pojilla on tosin aiemminkin jotain ollut mutta ei näin vakavaa. Ja en mä tiedä vältteleekö tuo mitenkään tätä aihetta, mulle ihan avoimesti kerto mitä oli käynyt. Mutta rikosilmoitusta ei halua tehdä kun lääkärikin sitä kysyi. Miksi yrität saada lapseni kuulostamaan syyllisimmältä? Varmasti molemmat olisivat voineet käyttäytyä paremmin. Tappelu ei synny itsestään. Ap
Oli tainnut itse pudottaa puhelimensa, kun ei kaverin nimeä kerro.
Sitten sinä teet rikosilmoituksen sen jälkeen kun olet puhunut ko pojan vanhemmille