Suomen kaunein koti 29.9
Kommentit (77)
joo.. kyl joidenkin kelpaa :D ihana!! Sitä päivää ootellessa kun rikastuu
Iso ja persoonaton. Varmaan kallis, mun en oikeasti viihtyisi tuossa. Ei olisi haluamani koti.
Miks tollasia pitää näyttää kun iskee vaan armoton alemmuuskompleksi.
Onpa nuoren näköinen äiti kakkoskodissa. Kiva talo. Isä tosi epäterveen näköinen.
Joo onkohan noilla miten iso ikäero :D
Ei jestas, toi kakkoskoti on niin öky. Kuinka hemmetin rikkaita ihmiset onkaan! Merenrannalla, varmaan 500 neliöinen lasikuutio. Olen sanaton. Ja kateellinen, koska en koskaan kuunaan päivänä tuu oleen noin rikas, että mulla olis noin iso koti.
Meillä käytettään nyt toisella pelkästään Muumivaippoja ja ollaan kyllä tykätty ja plussana tietysti jää rahat Suomeen.
Oho edellisen piti mennä pelastetaan suomi työttömyydeltä ketjuun, pahoittelut :(
Mitähän noi niinkun tekee työkseen vai perinnöksi saaneet -.-
Aapua. Ei löydy sanoja :D Uskomaton.
^No sano se. En muuten pystysi asumaan noin lasisessa talossa. Hieno on jokatapauksessa, rahalla saa..
Apua, tää kolmas on ihan hirvee. Näyttää joltain metsästysseuran majalta. Vuolukivitakka, yök. Puuseinät, yök. Sisustus, yök.
AINA mainoskatko menossa kun käännä kolmoselle aikeena katsastaa tuota ohjelmaa.
Mitähän Vuosaaren pariskunta tekee työkseen, kun molemmat tekee kotona töitä ja varaa asua noin hulppeasti? Niin upea talo, kelpais mullekin!
Äääh. Miksi mulla ei ole ylimääräistä 9 miljoonaa!
Toinen talo näyttää olevan Sami Seliön entinen koti.. :) http://m.iltalehti.fi/julkkiskodit/2013010816531103_jd.shtml
Olen töissä lasitalossa, ja mua kakkosessa mietityttää liika valo ja häikäisy. Hienoja kohtia kakkosessa, mutta se oli jo liian öky. Kolmonen oli sekava, liikaa kaikkea.
Kauhea toi eka. En tykkää.