Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomen kaunein koti 29.9

Vierailija
29.09.2014 |

huh. on taas porvarikoteja. *vihree kateudesta*

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
42/77 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä. Olen varmaan ainoa suomalainen, joka ei pidä tuollaista hienona. Ykkönen oli mielestäni liian vaalea, tavallaan kodikas, mutta kliininen. Kakkonen oli vähän kuin joku kirjasto/monitoimitalo. Varmasti asukkaiden makuun, mutta kodinomaisuus myös uupui. Kolmonen oli tavallisin. Siellä oli omaan makuuni liikaa puuta. Se oli kuitenkin asutun näköinen.

Hienoja koteja ihmisillä, ja hyvä että on oma maku, mutta varmisti taas omaa käsitystäni siitä, ettei kotia rakenneta rahalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh kun persoonattomia noi kaksi ekaa.

Vierailija
44/77 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
45/77 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nää ihmiset tekee työkseen, kun on tollaset kämpät..?? Meni ohi, jos ohjelmassa ammatit mainittiin

Vierailija
46/77 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs vähän nousukkuus näistä välittyi. Henki jäi uupumaan odotetusti.

Vierailija
47/77 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

G

Vierailija
48/77 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka noissa taloissa pesee ne ikkunat ja miten? Nosturiautolla?

Vierailija
49/77 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollu mun makuun nämä talot.

Vierailija
50/77 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto kun ehdin katsoa vaan viimeisen talon. (Muista näin vaan ne loppukertaukset, mutta luksusta olivat, sen näki heti) Se oli muiden rinnalla niin kuin maalaisserkku,no maallahan se olikin.

Vierailija
51/77 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hetkinen, tuo kakkostalon perhehän sanoo itse "piirtäneensä" talon, vaimo puhui kallion louhimisesta ym. ja nyt se onkin sitten Seliön entinen talo? Vai onko kyseessä kaksi identtistä taloa?

Vierailija
52/77 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue toinen ketju aiheesta..

Vierailija
53/77 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 21:03"][quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 20:50"]Karmeita kämppiä. Rumia. Kyllä se taas on niin nähty, ettei rahallakaan saa hyvännäköoistä, jos ei ole silmää.
[/quote]

Kateellinen olet
[/quote]

Kuinka helkkarissa voisi olla kateellinen?

Kakkostalon ottaisin mielelläni, mutta vain myydäkseni sen

Vierailija
54/77 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Seliön talo, vaan samanlainen, mutta hieman pienempi talo Seliön talon vieressä.

http://www.honkatalot.fi/mallitalot/custom/custom.html

Vierailija
55/77 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 21:46"]

Joo, niin on Sami Seiliön vanha talo!!! Ja kuinka asukkaat kertovat kuinka suunnittelivat ja piirtelivät taloa sekä kertoivat rakennusvaiheita, kallioiden louhimisesta yms. Kyllä on pokkaa!!!

[/quote]

Luitko yhtään kommenttia edes tältä kolmos-sivulta? EI OLE SEILIÖN ENTINEN KOTI!

Vierailija
56/77 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuo kakkonen oli upea, lähes töydellinen . En toki toivo että voittavat koska rahaa näyttää olevan ihan tarpeeksi : D

Vierailija
57/77 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä se poreamme siinä käytävällä lasiseinän vieressä. Siellä sitten kekkuloit alasti kylpyyn, ja kaikki alakerrassa näkevät. Ja missä siellä oli vessa? Sitä ei edes näytetty. Kuin akvaariossa asuisi.

Vierailija
58/77 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkönen ja kakkonen olivat tosi hienoja taloja ja selvästi kalliilla rakennettu. Eka oli todella persoonaton ja hiukan mauton, eikä sopinut ympäristöönsä. Vuosaaren talossa oli tosi hienoja ja ylellisiä yksityiskohtia ja maisemat aivan mahtavat, mutta eihän se talo kodilta näyttänyt. Kolmonen oli minusta pohjaltaan huono, huoneet varsinkin yläkerrassa ahtaita ja sisustusratkaisut (takka, baaritiksi!) osin ihan hirveitä. Mutta kolmonen oli kuitenkin näistä se kodinomaisin.

Minun sydämeni veisin kauniilla, rauhallisella paikalla ja isolla tontilla sijaitseva vanha talo, joka olisi remontoitu huolella ja hyvällä maulla. Ja jonka sisustuksesta ei löytyisi yhtään "maalaisromanttista" tavaraa tähtikuosilla! Tai sitten uudempi, itselle rakennettu ihmisenkokoinen talo, jossa olisi tehty persoonallisia ja hienoja ratkaisuja. Ei junttimeininkiä eikä varsinkaan ökyilyä, mutta jotain jännää ja oivaltavaa.

Vierailija
59/77 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 12:53"]

Aika jännä se poreamme siinä käytävällä lasiseinän vieressä. Siellä sitten kekkuloit alasti kylpyyn, ja kaikki alakerrassa näkevät.

[/quote]

Näillä ihmisillä oli vain tyttäriä, mutta jos talossa olisi teinipoika, niin minua huvittaa tällainen skenario: teinipoika ja pojan kaverit loungeilevat keittiö-olohuoneessa. Yhtäkkiä joku huomaa alastoman naisen laskeutuvan kylpyammeeseen yläkerrassa. Heppu kysyy, kuka on tuo milffi ja talon poika vastaa "se on vain mun mutsi, ei siitä tarvi välittää". :D :D

Vierailija
60/77 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 14:15"][quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 12:53"]

Aika jännä se poreamme siinä käytävällä lasiseinän vieressä. Siellä sitten kekkuloit alasti kylpyyn, ja kaikki alakerrassa näkevät.

[/quote]

Näillä ihmisillä oli vain tyttäriä, mutta jos talossa olisi teinipoika, niin minua huvittaa tällainen skenario: teinipoika ja pojan kaverit loungeilevat keittiö-olohuoneessa. Yhtäkkiä joku huomaa alastoman naisen laskeutuvan kylpyammeeseen yläkerrassa. Heppu kysyy, kuka on tuo milffi ja talon poika vastaa "se on vain mun mutsi, ei siitä tarvi välittää". :D :D
[/quote]

No mieti toisinpäin. :) Tyttären kaverit on alhaalla ja faija menee alasti poreileen