Mikä on seuraava sisustustrendi vitivalkoisen ja ruoho/oksa/heinä-villityksen perään?
Ettei vaan olisi kasari ja konjakin/ruskea /keltaisen värikombo. Ikeassa katselin tällaista olihuoneen värimaailmaa…
Kommentit (9)
Valkoisen ja ruohonkorsien jälkeen tuli konjakinruskea 70-luku ja sen jälkeen musta, joka sekin on jo menossa pois. Seuraava voi olla vihreä ja todellakin sametti.
En ymmärrä miksi jotkut ihmiset käyttäytyvät kuin muurahaiset.. ajatelkaa omilla aivoilla ja sisustakaa juuri kuin itse haluatte.
Mun yksi kaveri sanoi "hieno sohva! Mutta en mä oikein voi ostaa sitä kun ei se ole trendikäs". Eli häneltä jäi upea sohva hankkimatta kun ei sovi muotiin. Hohhoijaa 🙄
Kasarin sairaalaväripastellit ja kaaret. Pikkuruiset kuvioinnit. Kaarevuus huonekaluissa.
Mä en tajua mikä näissä trendi-ihmisissä on. Kai se on jäänne jostain laumaeläin-ajoilta ja myös se kun ei ole omaa ajattelukykyä.
Täältä tulevaisuudesta (Keski-Euroopasta) päin huudellen seuraava trendi on tosiaan tummat retrovärit, tummanruskea, konjakki, kulmikkaat mustat metallihuonekalut (esim. neliön mallisesta putkesta tehty hylly). Näiden kaverina näkee sitten mangopuisia pöytiä, okraa ja petrolia, uskaliaimmilla myös jotain eläinprinttejä. Kullattuja viidakkokissoja mauttomina lampunjalkoina. Ovet vaihdettu musta x lasi riippuoviin, tai ainakin kahvat on vaihdettu kulmikkaiksi ja mustiksi.
Itseäni koko tyyli kyllästyttää jo nyt. Hirveän ennalta-arvattava, tylsä, ja päälleliimattu. Saa nähdä leviääkö sama myös Suomeen asti, kun on muutenkin aika raskas ja tumma tyyli.
Ysäri on jo hyvän aikaa tehnyt paluuta. Esimerkiksi Frendit -sarjasta otetaan sisustusinspistä ja maalataan seiniä väreillä.
Trendejä kannattaa seurata korkeintaan asunnon rempassa, ellei ole satavarma, että elää siinä koko loppuelämänsä. Keittiö- ja kylppäriremppa ovat niin rasittavia kokemuksia, että usein niihin ei jakseta ryhtyä. Kyllä valtaosa haluaisi päästä vain suoraan uuteen kotiinsa asumaan. Eri asia ovat nämä myyntiä varten remppajat, jotka eivät edes osta itselleen kodiksi. Mutta he ovatkin tyhmiä, koska ikinä ei kannata remontoida asuntoa vain ja ainoastaan myyntiä varten.
Terrakottan sävyt ja joo jotain ruskeaa, sekä hennon vihreää. Ripaus sinistä ja lilaa..
Asuntojen koko saisi KASVAA, ja komerotilaa kyllin!
Ruohot, risut, oksat ja muut on yhä in sillä joka paikassa on risu-lampunvarjostimia ja heinä/olki seinäpeilejä ja koristeita, lisäksi juuttimattoja (vai mitä se kaisla nyt onkaan nimeltään).
Veikkaan että seuraavana nämä jää pois ja tilalle tulee… SAMETTI. Kaikissa muodoissaan. Veluuri, vakosametti, samettiverho, samettisohva ja sitä rataa.