Siis onko totta että kissat maksaa nykyään monta sataa?
??
Mikä järki, ja kuka niitä ostaa kalliilla huvin vuoksi? Olen ymmärtänyt että kissoja syntyy edelleen valitettavasti liikaa ja ei-toivottuna esim hylättyjen kesäkissojen johdosta ja koska ihmiset ei leikkauta kissojaan. Ymmärrän, että rokotetusta ja leikatusta saa maksaa enemmän, ja että hinnan pyytäminen varmistaa että kissa pääsee hyvään kotiin. mutta tavallisesta poikasesta yli 100 on kyllä aika hassua maksaa.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
MIUAUUUUUUUUUUUUUAUAUAUAAU OLEN KALLIS KISSA
Kännissä sä olet, senkin juntti.
MEOOOOWOOOOWOWOOWW I AM A EXPENSIVE CAT
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kännissä sä olet, senkin juntti.
En ole vielä
MEOOOOOOOOOOOOOO ICH BIN EINE TEUERE KATZE
Kissakriisi on oikea ongelma joten vastuulliset kasvattajat ja muutkin ihmiset pyytävät maatiaisista/eurooppalaisista lyhytkarvoista myös kunnon hintaa.
Omani oli 135 euroa löytöeläintalosta. Pentu oli rokotettu, madotettu, kastroitu, sirutettu ja mukaan sain vielä ruokapussillisen ja kissan lempilelun. Mielestäni hinta oli halpa, verrattuna siihen mitä kaikkea sillä sai.
Hyvä, jos joutuu maksamaan eläimestä niin luultavasti pienempi todennäköisyys että hylkää sen luontoon kärsimään ja tappamaan pikkueläimiä.
Vierailija kirjoitti:
MEOOOOWOOOOWOWOOWW I AM A EXPENSIVE CAT
An expensive...
Kaikki irtokissat tulisi saada lopettaa heti, toki eläinsuojelulakien mukaan turhaa kärsimystä tuottamatta.
Meillä on riesana erään kerrostaloasukkaan kissa, välillä paksuna, nyt taas ei. Pennut teki omakotitaloni alle ja villeinä ne sieltä hajosivat heinäkuussa luontoon, ainakin 6 niitä oli.
Toistuvat huomautukset kissan irtipitämisestä eivät ole tehonneet, poliisi kävi kerran, vihamiehiä perheemme tästä kissaperheestä sai. Naapuri-omakotitalossa on ongelmana sama kissa ja ilmeisesti muutama sen pentu, kuseksivat ja syövät siileille tarkoitetut eväät, siilit ovat kyllä kadonneet lähes kokonaan.
Nähdäkseni ei ole mitään muuta tapaa ratkaista irtokissaongelmaa kuin että kaikki pihallani kulkevat kissat ammutaan saman tien.
Ennen kuin pillastutte niin olemme naapurin kanssa tehneet kolme loukkua ja saaneet tämän emän ja yhden pennun kiinni. Paikallinen ESY haki kissat, pentu ilmeisesti villinä lopettiin mutta emän kerrostaloasukas sai takaisin ja sama ralli jatkuu. Kyllä tässä alkaa muut keinot olla vähissä.