Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko Pääkkösen 300 000 euron kalsarikorvaus oikein

Vierailija
24.06.2025 |

Tai oikeassa suhteessa ..

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli. Toimii hyvänä varoituksena muille pelleyrittäjille.

Vierailija
2/58 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kyllä! Hyvä Jasper, että maltti viedä asian eteenpäin.

Firmat ei voi tehdä mitä huvittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just hyvän hintaiset alkkarit.

Vierailija
4/58 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oikea korvaussumma olisi sama minkä tuo sivun  ilmoitus Hesarissa maksaa..

On sekin valtava summa

Vierailija
5/58 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin talkkari on samannäköinen olisi varmaan mennyt satasella kuvattavaksi.

Vierailija
6/58 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään muodossa. Hän ei olen mikään super tähti. Yhden henkiön imago ei ole satojen tuhansien arvoinen täällä.Nyt keulii pahasti niin Pääkkösellä kuin todistaja Jere Tiihosella. Kohtuus olisi 50 000€. Nyt on rahat loppu ja yritetään hurjaa ennakkotapaus tai. Yritykset karttakaa tämän kaltaisia henkilöitä kun suunnittelet te mainos kasvoja. 

Vierailija
7/58 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytön korvaus, mutta näkeehän sen päälle päin että hän kärsii kovasti ja häpeä on suuri. Liekö jotain vanhoja traumoja uimarannalta tai naisjutuista. 

Vierailija
8/58 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta oikea korvaussumma olisi sama minkä tuo sivun  ilmoitus Hesarissa maksaa..

On sekin valtava summa

Eli n. 50 000 euroa..

Vierailija
9/58 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älytön korvaus, mutta näkeehän sen päälle päin että hän kärsii kovasti ja häpeä on suuri. Liekö jotain vanhoja traumoja uimarannalta tai naisjutuista. 

Housunpuntissa ei ollut tarpeeksi täytettä

Vierailija
10/58 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista suurimmat tienistit käärii tässäkin juristit

Vierailija
11/58 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Summa on aivan liian suuri, koska se ei ole missään suhteessa esimerkiksi henkirikoksen uhrien omaisille maksettavien korvausten kanssa. Mutta se että Pääkkönen voitti jutun ja sai korvauksen, oli oikein.

Vierailija
12/58 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista suurimmat tienistit käärii tässäkin juristit

jep, juristit eivät lähtisi perään, jos noiden yritysten kassoissa ei olisi rahaa. riita/rahastus jatkuu niin pitkään, kun rahaa riittää juristeille.

Vierailija
13/58 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli oikein.

Vierailija
14/58 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kaksi tyhjätaskua  riitelisi, niin juristit olisi silleen, että sovitaanpa nyt vaan. kun 2 kenellä rahaa, niin juristit silleen, että nyt riidellään korkeimpaan asteeseen. oikeudella tuossa ei ole mitään sijaa. 

Vierailija
15/58 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei missään muodossa. Hän ei olen mikään super tähti. Yhden henkiön imago ei ole satojen tuhansien arvoinen täällä.Nyt keulii pahasti niin Pääkkösellä kuin todistaja Jere Tiihosella. Kohtuus olisi 50 000€. Nyt on rahat loppu ja yritetään hurjaa ennakkotapaus tai. Yritykset karttakaa tämän kaltaisia henkilöitä kun suunnittelet te mainos kasvoja. 

Miten Cheekillä keulii, jos hän kertoo, että on itse saanut omista mainoksistaan jokaisesta yli 100 000 €? 

Vierailija
16/58 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa hän taisi ajatella jo sillon, kun otti housut pois. 

Vierailija
17/58 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeinhan tuo oli. Yritys on hyvä ja ostaa 50 kiloeurolla jonkun taviksen naaman jos ei kelpaa.

Vierailija
18/58 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten Cheekillä keulii, jos hän kertoo, että on itse saanut omista mainoksistaan jokaisesta yli 100 000 €? 

Mutta J.Pääkkönen, missä lajissa täysin omassa luokassaan? Kitisemisessä? 

Vierailija
19/58 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikea summa. Olisi kannattanut kalsarifirman kysyä Jasperilta ennakkoon, että paljonko maksaa, niin olisivat sitten voineet jättää käyttämättä jos on liian kallis. Tyhmyydestä sakotetaan.

Vierailija
20/58 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Jasper on ikuisesti kalsarimies. Onnea

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi