Oliko Pääkkösen 300 000 euron kalsarikorvaus oikein
Kommentit (58)
Mun mielestä kyllä! Hyvä Jasper, että maltti viedä asian eteenpäin.
Firmat ei voi tehdä mitä huvittaa.
Minusta oikea korvaussumma olisi sama minkä tuo sivun ilmoitus Hesarissa maksaa..
On sekin valtava summa
Naapurin talkkari on samannäköinen olisi varmaan mennyt satasella kuvattavaksi.
Ei missään muodossa. Hän ei olen mikään super tähti. Yhden henkiön imago ei ole satojen tuhansien arvoinen täällä.Nyt keulii pahasti niin Pääkkösellä kuin todistaja Jere Tiihosella. Kohtuus olisi 50 000€. Nyt on rahat loppu ja yritetään hurjaa ennakkotapaus tai. Yritykset karttakaa tämän kaltaisia henkilöitä kun suunnittelet te mainos kasvoja.
Älytön korvaus, mutta näkeehän sen päälle päin että hän kärsii kovasti ja häpeä on suuri. Liekö jotain vanhoja traumoja uimarannalta tai naisjutuista.
Vierailija kirjoitti:
Minusta oikea korvaussumma olisi sama minkä tuo sivun ilmoitus Hesarissa maksaa..
On sekin valtava summa
Eli n. 50 000 euroa..
Vierailija kirjoitti:
Älytön korvaus, mutta näkeehän sen päälle päin että hän kärsii kovasti ja häpeä on suuri. Liekö jotain vanhoja traumoja uimarannalta tai naisjutuista.
Housunpuntissa ei ollut tarpeeksi täytettä
Kaikista suurimmat tienistit käärii tässäkin juristit
Summa on aivan liian suuri, koska se ei ole missään suhteessa esimerkiksi henkirikoksen uhrien omaisille maksettavien korvausten kanssa. Mutta se että Pääkkönen voitti jutun ja sai korvauksen, oli oikein.
Vierailija kirjoitti:
Kaikista suurimmat tienistit käärii tässäkin juristit
jep, juristit eivät lähtisi perään, jos noiden yritysten kassoissa ei olisi rahaa. riita/rahastus jatkuu niin pitkään, kun rahaa riittää juristeille.
jos kaksi tyhjätaskua riitelisi, niin juristit olisi silleen, että sovitaanpa nyt vaan. kun 2 kenellä rahaa, niin juristit silleen, että nyt riidellään korkeimpaan asteeseen. oikeudella tuossa ei ole mitään sijaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei missään muodossa. Hän ei olen mikään super tähti. Yhden henkiön imago ei ole satojen tuhansien arvoinen täällä.Nyt keulii pahasti niin Pääkkösellä kuin todistaja Jere Tiihosella. Kohtuus olisi 50 000€. Nyt on rahat loppu ja yritetään hurjaa ennakkotapaus tai. Yritykset karttakaa tämän kaltaisia henkilöitä kun suunnittelet te mainos kasvoja.
Miten Cheekillä keulii, jos hän kertoo, että on itse saanut omista mainoksistaan jokaisesta yli 100 000 €?
Rahaa hän taisi ajatella jo sillon, kun otti housut pois.
Vierailija kirjoitti:
Oikeinhan tuo oli. Yritys on hyvä ja ostaa 50 kiloeurolla jonkun taviksen naaman jos ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Cheekillä keulii, jos hän kertoo, että on itse saanut omista mainoksistaan jokaisesta yli 100 000 €?
Mutta J.Pääkkönen, missä lajissa täysin omassa luokassaan? Kitisemisessä?
Ihan oikea summa. Olisi kannattanut kalsarifirman kysyä Jasperilta ennakkoon, että paljonko maksaa, niin olisivat sitten voineet jättää käyttämättä jos on liian kallis. Tyhmyydestä sakotetaan.
Nyt Jasper on ikuisesti kalsarimies. Onnea
Oli. Toimii hyvänä varoituksena muille pelleyrittäjille.