Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Masked Singer 3 OFFICIAL

Vierailija
28.08.2021 |

Tänään taas alkaa Masked Singer. Jutellaan ohjelmasta täällä, en ainakaan löytänyt toista keskustelua uudesta kaudesta. Saapa nähdä ketä ovat saaneet ohjelmaan mukaan.

Kommentit (7590)

Vierailija
6941/7590 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna pääsee pätemään sillä, jos arvasi pandan olevan Riku Nieminen.

Mä olen niitä harvoja, joiden mielestä Bilepanda on Aku Hirviniemi. Vihjeet sopii häneen, samoin hellittelynimi Sirpa. Aku osaa myös muuttaa ääntään.

Vierailija
6942/7590 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panda on Waltteri Torikka, tuo kielellä kuin kielellä laulava suurten oopperaensemblejen mies, jolle oma sänky on pyhä paikka ja joka haaveilee muuttavansa Hämeenkyröön järven rannalla sijaitsevalle sukutilalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6943/7590 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen niitä harvoja, joiden mielestä Bilepanda on Aku Hirviniemi. Vihjeet sopii häneen, samoin hellittelynimi Sirpa. Aku osaa myös muuttaa ääntään.

Mistä löytyy tuo tieto et Aku on Sirpa

Vierailija
6944/7590 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panda on Waltteri Torikka, tuo kielellä kuin kielellä laulava suurten oopperaensemblejen mies, jolle oma sänky on pyhä paikka ja joka haaveilee muuttavansa Hämeenkyröön järven rannalla sijaitsevalle sukutilalle.

Voi hyvinkin olla panda hän jos hän on pituudeltaan 180-184 mut jos hän on 190 kuten monet on sanonu niin silloin hän ei ole panda koska on silloin ileä pitempi ja panda ei ole ileä pitempi vaan saman mittainen tai vähän lyhyempi se riippuu mistä video kuvasta eroa mittaa

Vierailija
6945/7590 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Aku on Bilepanda, niin Sirpa oli vihje Katajalle. On heidän yhteinen läppänsä. Linkki löytyy muistaakseni tästä ketjusta, mutta en rupea sen takia selaamaan koko ketjua läpi.

Vierailija
6946/7590 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä suljin Waltterin pois mm. pituuden pois. En myöskään osaa kuvitella, että hän valitsisi Pandan kaltaista hahmoa, mutta joskus ihmiset saattavat yllättää. Jos Waltteri on Panda, niin tuotanto on osannut hienosti feikata Pandan pituutta.

Vierailija
6947/7590 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Aku on Bilepanda, niin Sirpa oli vihje Katajalle. On heidän yhteinen läppänsä. Linkki löytyy muistaakseni tästä ketjusta, mutta en rupea sen takia selaamaan koko ketjua läpi.

Ei ole Aku koska olis noin ilmiselvöt vihjeet. Ja eikö tuotanto tosiaan parempia julkkista löytänyt kun Aku Hirviniemen.

Vierailija
6948/7590 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä suljin Waltterin pois mm. pituuden pois. En myöskään osaa kuvitella, että hän valitsisi Pandan kaltaista hahmoa, mutta joskus ihmiset saattavat yllättää. Jos Waltteri on Panda, niin tuotanto on osannut hienosti feikata Pandan pituutta.

Waltterilla on möreä sopraano ääni. En usko et Torikka sais noin korkealle helari ääntä ja treenaa biisissä ei edes kuulosta torikalle joka ei osaa laulaa tavallisesti noin hyvin tai noin kimeästi ja kovaa.

Vierailija
6949/7590 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sirpa vihje ois jo aika ilmiselvä. Ja Aku ei oo noin notkea. Viimeksi näin akun notkeuden ei saanu edes taivutettua jalkaa edes kohti suoraa. Ja vaikea uskoo et Aku osaisi noin korkealta laulaa. Ja onko tähän ohjelmaan pakko kaikki kataja ystävät hommata tamminen ja Hirviniemi. Ja tässä ollaan kehuttu pandaa niin eikö tuotanto saanut parempaakaan julkkista kun akun. Ja ei Aku saa noin korkealle.

Vierailija
6950/7590 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko et Aku antais noin ilmiselviä vihjeitä. Waltteri Torikka suljetaan pois hänen pituutensa takia. Mut saapa nähä, kyllä on jonkun täytynyt mainita Pandan nimen. Täällä ja ig hänen nimi on mainittu muttei kovin monta kertaa. Jos se on hän

Vierailija
6951/7590 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bilepanda uudet vihjeet. Viihtynyt viime vuodet Aasiassa ja käynyt Koreassa mistä ei saanut mitään kun käden puristuksen mutta hauskaa oli. Ja kädessä oli pölyhuiska. Ja myös matkalaukku.

Vierailija
6952/7590 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunna on 174 mut oisko panda tunna samaa kuuloa jossain biiseissä. Mut onko vihjeet liian ilmiselviä, ja noi pässikivekset vois viitata. Eli oisko panda tunna Milonoff.

Vierailija
6953/7590 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bilepanda uudet vihjeet. Viihtynyt viime vuodet Aasiassa ja käynyt Koreassa mistä ei saanut mitään kun käden puristuksen mutta hauskaa oli. Ja kädessä oli pölyhuiska. Ja myös matkalaukku.

Kuka Pyeongchangissa urheillut ilman mitalia jäänyt on oleskellut Aasiassa viimeaikoina?

Vierailija
6954/7590 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka Pyeongchangissa urheillut ilman mitalia jäänyt on oleskellut Aasiassa viimeaikoina?

Veikkaan panda oleillee kaakkois-aasiassa ja käynyt työn merkeissä Etelä-Koreassa.

Vierailija
6955/7590 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko et Aku antais noin ilmiselviä vihjeitä. Waltteri Torikka suljetaan pois hänen pituutensa takia. Mut saapa nähä, kyllä on jonkun täytynyt mainita Pandan nimen. Täällä ja ig hänen nimi on mainittu muttei kovin monta kertaa. Jos se on hän

Yleensä ne vihjeet on ilmiselviä. Ovat olleet niitä muidenkin hahmojen kohdalla. Toinen juttu on sitten se, että osaako yleisö yhdistää ne vihjeet tiettyyn julkkikseen. Riku ja Tunna eniten siellä Aasian puolella ovat viihtyneet, saa sitten nähdä, onko jompikumpi heistä. Moni muukin julkkis on viihtynyt pitkiä aikoja Aasiassa, kuten sinne joogaretriiteille ja sukeltamaan lähtevät.

Vierailija
6956/7590 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan panda oleillee kaakkois-aasiassa ja käynyt työn merkeissä Etelä-Koreassa.

Viivi Avellan instasta voisi löytyä vastaus.;)

Vierailija
6957/7590 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusien vihjeiden perusteella sanoisin, että kyseessä on Aku Hirviniemi.

Vierailija
6958/7590 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusien vihjeiden perusteella sanoisin, että kyseessä on Aku Hirviniemi.

Tietääkseni Aku ei viihdy Aasiassa, vaan Riihimäellä.

Vierailija
6959/7590 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Aika moni on viihtynyt Aasiassa joku se heistä on. Kuka siellä on pitkään asunut. Olen googlettanut koko aamun

Vierailija
6960/7590 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen että Heikki Kovalainen on tainnut kilpailla Aasiassa/Japanissa viime vuodet, mutta muuten vihjeet ei taida sopia?