Masked Singer 3 OFFICIAL
Tänään taas alkaa Masked Singer. Jutellaan ohjelmasta täällä, en ainakaan löytänyt toista keskustelua uudesta kaudesta. Saapa nähdä ketä ovat saaneet ohjelmaan mukaan.
Kommentit (7590)
Jenni Kokander sanoi jo, että Supersankari on Maria Ylipää ja muuksi mä en enää sitä saa.
Etenkin se Roxetten biisi ja kitaran kanssa liikehdintä sai mut vakuuttuneeksi Mariasta.
Kyllä Kingi ihan maikkarin ohjelma oli
5
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Kingi ihan maikkarin ohjelma oli
5
Okei, kiitos. :D Muistin, että vaihtoivat silloin suutuspäissään kanavaakin. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko supersankari olla Erja Lyytinen?
Itsellä kävi tämä jo ajat sitten mielessä.
Mutta onko hän niin kaikkien tiedossa? Pitäisi olla, mutta silti epäilen, ettei ole.
Eivät Sara Parikka, Saija Tuupanen ja Minna Kauppikaan mitään A-luokan julkkiksia ole, nuoremmat katsojat tuskin edes tunnistaa, joten miksei Erja Lyytinenkin tuohon joukkoon sovi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta onko hän niin kaikkien tiedossa? Pitäisi olla, mutta silti epäilen, ettei ole.
Eivät Sara Parikka, Saija Tuupanen ja Minna Kauppikaan mitään A-luokan julkkiksia ole, nuoremmat katsojat tuskin edes tunnistaa, joten miksei Erja Lyytinenkin tuohon joukkoon sovi.
Sara Parikan nimenomaan tuntee nuoremmat, kun ne tuijottaa salkkareita vanhempiensa kanssa. Aivan on paikkansa ansainnut kaikkien talouksien tietoisuuteen.
Nuo muut sitten taas...
Tuupanen? - en tiedä, mutta nimi kuulostaa ihan maalaiselta eli tangosellaiselta. Niitä on jo liikaa, ei tarvii erottaa toisistaan.
Kauppi taitaa olla joku entinen urheilija. Miksi suomessa näistä nuorista naisista kuulee vasta, kun niiden ura on ohi? - olen monesti ihmetellyt, kun Penkilämmittäjiä olen katsonut.
Eivät tosiaan ole joka taloudennimiä, muttei he ole vielä ohjelmassa olleetkaan. Siltikin Erja Lyytinen tekee niin marginaalista uraa ja enemmän ulkomailla, ettei tätä tarvii tietää yhtään mistään.
Vierailija kirjoitti:
Se supersankarin huone on sellanen valmis taidehuone. Ei siis oo ilmeisestikään maskedia varten tehty. En tiedä millon toi huone on valmistunut. Toki voihan siinä olla pointti, että ovat tuossa huoneessa vihjevideota valinneet kuvata, mutta ehkä se on vaan tuollaista sarjismaista ja sopii sillä perusteella supersankarin hahmoon. Taiteilijan nimikin lukee siellä seinällä katonrajassa.
Vihjevideoissa mikään ei ole sattumaa, Janne Kataja paljasti pressissä, että kannattaa katsoa videot tarkkaan, niistä arvaa eikä äänestä.
Niin mikään ei oo sattumaa mutta voi olla hämyjä :D toinen ei kato vihjeitä ollenkaa ku voi olla harhaan johtamista ja toinen on sitä mieltä että vihjeet paljastaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Supersankari on ihan selvästi nainen. Ei kukaan mies pysty tuottamaan noin selkeää naisen ääntä kuin viimeisimmässä esityksessä kuultiin. Ei edes Jarkko Tamminen pystynyt ja hän on kuitenkin taitava imitaattori, joten ei pysty myöskään Cristal Snow tai Tuure B.
Viimeisimmässä esityksessä kuulosti naiselta, mutta aiempien esitysten perusteella veikkasin itsekin supersankaria mieheksi niinkuin moni muukin. Jarkko Tamminen on taitava imitaattori ja hän on hyvä matkimaan myös naisia, mutta kun pitää laulaa naisen äänellä, niin siinä hän on myös hyvä mutta ei lajin huippuja kuitenkaan.
Voi tuota jankkaajaa kun haluaa väittää että Supersankari olisi mies. Puheosuudessa oma seksikäs käheä äänensä ja osaa myös laulaa korkealta mutta on aristellut korkealta laulamista. Tämä tuli julki eräässä vanhassa videossa.
Minä epäilin myös supersankarin olevan mies, samoin myös joku panelisti. En ymmärrä miksi vedät siitä herneet nenään. Antakaa ihmisten arvuutella rauhassa, lopussa sitten nähdään, että kuka arvasi oikein. Muista hahmoista saa nähtävästi käydä kiivasta keskustelua, miksi Supersankari olisi jotenkin poikkeus. Onko hän joku pyhä lehmä sinulle vai miksi tulistut, kun muut eivät ole samaa mieltä kanssasi.
Minä olen asunut Thaimaassa ja huomasin heti että hiirulainen oli mies viime kaudella. Myös että supersankari ei ole mies tällä kaudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin. Jos ei katso Salattuja elämiä ei tiedä kuka on Sara Parikka. Minä en katso, mutta olen jostain kuullut näyttelijästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo kieltämättä ei kävisi itsellänikään. Mutta kuten ohjelmassa on sanottu kuka vaan voi olla maskin takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se supersankarin huone on sellanen valmis taidehuone. Ei siis oo ilmeisestikään maskedia varten tehty. En tiedä millon toi huone on valmistunut. Toki voihan siinä olla pointti, että ovat tuossa huoneessa vihjevideota valinneet kuvata, mutta ehkä se on vaan tuollaista sarjismaista ja sopii sillä perusteella supersankarin hahmoon. Taiteilijan nimikin lukee siellä seinällä katonrajassa.
Vihjevideoissa mikään ei ole sattumaa, Janne Kataja paljasti pressissä, että kannattaa katsoa videot tarkkaan, niistä arvaa eikä äänestä.
Ja se Kataja myös sano kannattaa lauluääntä. Mulla on niin et Katson vihjevideot ja niiden taustat ja plus ääni. Kehon kieli sitä ei voi ottaa pois maneereilla. Yllättäen panda ei mitään kehon kielestä pysty tulkita.
Vähän oli hämmentävä tuo Dinon uusi vihjevideo. Edelleen veikkaan Minna Kauppia, mutta miksi videolla selkeästi kuvattiin farmi ohjelman touhuja? Puhuttiin myös tämän uineen Tsernobylin valumavesissä.
Joku aiemmin mietti voisko Bilepandan alkupuolen vihjevideo liittyä värisokeuteen ja olen itse alusta asti miettinyt samaa. Värisokeita julkimoita on ainakin Cheek, Mikko Kuustonen, Tuomas Kyrö ja Pepe Willberg.
Toinen vaihtoehto värisokeuden sijaan voisi olla kyllä synestesia, mutta Diandra Flores ei taida panda olla :D Eikä ehkä se monomakroottisuuskaan sovi synestesiaan.
Vierailija kirjoitti:
Joku aiemmin mietti voisko Bilepandan alkupuolen vihjevideo liittyä värisokeuteen ja olen itse alusta asti miettinyt samaa. Värisokeita julkimoita on ainakin Cheek, Mikko Kuustonen, Tuomas Kyrö ja Pepe Willberg.
Toinen vaihtoehto värisokeuden sijaan voisi olla kyllä synestesia, mutta Diandra Flores ei taida panda olla :D Eikä ehkä se monomakroottisuuskaan sovi synestesiaan.
Runoilija Miki Liukkosella on myös synestesiaa, mutta eipä taida liittyä tähän sekään 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Supersankari on ihan selvästi nainen. Ei kukaan mies pysty tuottamaan noin selkeää naisen ääntä kuin viimeisimmässä esityksessä kuultiin. Ei edes Jarkko Tamminen pystynyt ja hän on kuitenkin taitava imitaattori, joten ei pysty myöskään Cristal Snow tai Tuure B.
Viimeisimmässä esityksessä kuulosti naiselta, mutta aiempien esitysten perusteella veikkasin itsekin supersankaria mieheksi niinkuin moni muukin. Jarkko Tamminen on taitava imitaattori ja hän on hyvä matkimaan myös naisia, mutta kun pitää laulaa naisen äänellä, niin siinä hän on myös hyvä mutta ei lajin huippuja kuitenkaan.
Voi tuota jankkaajaa kun haluaa väittää että Supersankari olisi mies. Puheosuudessa oma seksikäs käheä äänensä ja osaa myös laulaa korkealta mutta on aristellut korkealta laulamista. Tämä tuli julki eräässä vanhassa videossa.
Minä epäilin myös supersankarin olevan mies, samoin myös joku panelisti. En ymmärrä miksi vedät siitä herneet nenään. Antakaa ihmisten arvuutella rauhassa, lopussa sitten nähdään, että kuka arvasi oikein. Muista hahmoista saa nähtävästi käydä kiivasta keskustelua, miksi Supersankari olisi jotenkin poikkeus. Onko hän joku pyhä lehmä sinulle vai miksi tulistut, kun muut eivät ole samaa mieltä kanssasi.
Minä olen asunut Thaimaassa ja huomasin heti että hiirulainen oli mies viime kaudella. Myös että supersankari ei ole mies tällä kaudella.
Hiirulainen oli niin selvä mies heti jo aluksi, ettei epäilystäkään. Supersankari on minustakin vihjeiden perusteella joku satenkaarikansan edustaja, mutta itse epäilen naispuolista. He usein kokevat ettei heitä hyväksytä, siitä se toinen ulottuvuus vihje. Samoin ovat joutuneet kokemaan kiusaamista. Muutenkin ne sateenkaari vihjailut. Noora Louhimo ja Erja Lyytinen ovat taivaallisia laulajia, joten en sekottaisi heitä Supersankariin. Varsinkaan Nooran vartalo ei täsmää millään.
Vierailija kirjoitti:
Vähän oli hämmentävä tuo Dinon uusi vihjevideo. Edelleen veikkaan Minna Kauppia, mutta miksi videolla selkeästi kuvattiin farmi ohjelman touhuja? Puhuttiin myös tämän uineen Tsernobylin valumavesissä.
Taitaa olla Maria Nordin eikä Minna Kauppi.
Eiköhän se Supersankari ole kuitenkin poptähteydestä haaveileva ja hollywoodjulkkiksia tavannut Joalin Loukamaa, johon vihjeet täsmäävät huulirasvariippuvuutta myöten.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se Supersankari ole kuitenkin poptähteydestä haaveileva ja hollywoodjulkkiksia tavannut Joalin Loukamaa, johon vihjeet täsmäävät huulirasvariippuvuutta myöten.
Eikö se huulirasvavihje ollut pusulla? Joaliniin vihjeet vahvimmin sopivat, toinen on Chachi Hilden.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin aiemmin on joku miettinyt pläräsin enkä löytänyt. Ja tuskin on värisokea, kertoo tykkäävänsä maalata ja sillä hyvä. Et tuskin on ja loppuun panda on ihana, voi että mun tekis mieli halata sitä ja riisua maski ja järkyttyä.
Riku Niemiseen se mäkin nyt päädyin Bilepandan kohdalla. Otin kaikki biisit soittoon youtubesta peräjälkeen, ilman vihjeitä. Ihan selkeesti löytyy munamiestä, velisikiötä, se kotkalainen satamamummo ja jopa Riku Niemistä itseäänkin. Pituuskin täsmää.
Nieminenhän osaa laulaa ja on liikunnallinen. Iisisti oppii koreografit. Nämähän todistettiin jo siinä yhdessä Nelosen lauluohjelmassa... oliko se Kingi tms.
Vihjeitä en siis kuunnellut, mutta kun tuntuu olevan toisinaan aivan palturia, niin ei ole pointtia kuullakaan.