Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masked Singer 3 OFFICIAL

Vierailija
28.08.2021 |

Tänään taas alkaa Masked Singer. Jutellaan ohjelmasta täällä, en ainakaan löytänyt toista keskustelua uudesta kaudesta. Saapa nähdä ketä ovat saaneet ohjelmaan mukaan.

Kommentit (7590)

Vierailija
4841/7590 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marika fingeroos on yksisarvinen, kosks näytti martina aitolehden kuvan

No se tästä vielä puuttuisi.

Vierailija
4842/7590 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

bilepanda kuulostaa eniten ismo leikolalta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4843/7590 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mamma 4834/4836. Mistä tälläne läppä on lähtenyt liikkelle et ois mies. Ihan naiselle kuulostaa ei mies tolle tasolle saa ääntä. Et sullekin vois sanoa ota rauhassa.

Ei ole läppä. Edustan vähemmistöä ja olen sen verran käynyt katsomassa kaltaisteni esityksiä, että luulen tietäväni, kuka Supersankari on. Hän on yksi ihana ja taitava, julkisuudesta tunnettu mies, joka on erittäin taitava matkimaan naisten lauluääntä. Anteeksi jos suutuin, olen kyllästynyt jatkuvasti puolustamaan itseäni. Täällä on solvattu erittäin rajusti kaltaisiani ja ihan vain Christofferin mielipiteen takia. Sen lisäksi joku syyttää minua jostakin, mitä en edes tajua.

Sori, mut se että edustaa vähemmistöjä ei kuulu mulle hieno juttu, mut se että oot vähemmistöön kuuluva ei tarkota et se ois mies. Mut tää on se juttu kaikki saa veikata miksi haluaa, sulle halua sanoa varaudu et jotkut tulee sua huomauttelee tästä jos on nainen. Älä lue niitä.

Vierailija
4844/7590 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

bilepanda kuulostaa eniten ismo leikolalta

Ismo on taitava koomikko, mut ei se saa ääntää tolle tasolle. Sil on pienet jalat ja pandalla on pidemmät ku ismolla. Sil on tekomaha ja leveä pohjaset tennarit ku ottaa pois ei kovin pieni ole ileen verrattuna.

Vierailija
4845/7590 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on Martina koska näytti Martinan kuvan :D Oma kehu haisee...

Vierailija
4846/7590 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on Martina koska näytti Martinan kuvan :D Oma kehu haisee...

Jos Esko on täs nii tää tuskin tää oo Martina. Ja eiks toi ois aika ilmiselvää.

Vierailija
4847/7590 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mamma 4834/4836. Mistä tälläne läppä on lähtenyt liikkelle et ois mies. Ihan naiselle kuulostaa ei mies tolle tasolle saa ääntä. Et sullekin vois sanoa ota rauhassa.

Ei ole läppä. Edustan vähemmistöä ja olen sen verran käynyt katsomassa kaltaisteni esityksiä, että luulen tietäväni, kuka Supersankari on. Hän on yksi ihana ja taitava, julkisuudesta tunnettu mies, joka on erittäin taitava matkimaan naisten lauluääntä. Anteeksi jos suutuin, olen kyllästynyt jatkuvasti puolustamaan itseäni. Täällä on solvattu erittäin rajusti kaltaisiani ja ihan vain Christofferin mielipiteen takia. Sen lisäksi joku syyttää minua jostakin, mitä en edes tajua.

Sori, mut se että edustaa vähemmistöjä ei kuulu mulle hieno juttu, mut se että oot vähemmistöön kuuluva ei tarkota et se ois mies. Mut tää on se juttu kaikki saa veikata miksi haluaa, sulle halua sanoa varaudu et jotkut tulee sua huomauttelee tästä jos on nainen. Älä lue niitä.

Kiitos sulle ihanasta ja kannustavasta kommentista.

Vierailija
4848/7590 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos sulle ihanasta ja kannustavasta kommentista.

Ja tarkottanut loukata. Ja toi on fakta ei välttämättä ole mies voi olla nainen. Ja tääl liikkuu laidasta laitaa ihmisiä. Viime vuonnakin pakkanen oli Leppilampi siitä jaksettiin vinkua, varmasti joku ottaa Tiku nokkaa tuon mies asian. Minusta ei pitäisi, kummiski viihdettä.

Vierailija
4849/7590 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoittanut loukata*

Vierailija
4850/7590 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mielestä supersankarin äänessä on niin naisellinen sävy että hän ei voi olla mies. En puhu siitä kuinka korkealta hän laulaa vaan ihan puhtaasti kuulostaa naisen ääneltä. Äänen väri on kuitenki eri asia kuin äänen korkeus. Toisaalta en ole kuullut montaa drag esitystä - ehkä jollain miehellä onkin noin naisellinen lauluääni. Oisko jotain esimerkkiä jossa mies kuulostaa noin naiselta?

En usko myöskään että supersankari ois martina, koska vihjeet ei sovi häneen (esim päälläseisonta ja kiusaamisen vastustus) ja esko oli jo tällä kaudella. Ei lytätä toisten arvauksia kuitenkaan vaan annetaan kaikille oikeus mielipiteeseen. Toisen vahva ”tieto” hahmon henkilöllisyydestä ei oo keltää muulta pois. Toisaalta jos haluaa jonkun koittaa käännyttää niin kannattaa perustella vihjeiden pohjalta kun eihän se mielipiteen toistelu ilman perusteita toimi.

Vierailija
4851/7590 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munkin mielestä supersankarin äänessä on niin naisellinen sävy että hän ei voi olla mies. En puhu siitä kuinka korkealta hän laulaa vaan ihan puhtaasti kuulostaa naisen ääneltä. Äänen väri on kuitenki eri asia kuin äänen korkeus. Toisaalta en ole kuullut montaa drag esitystä - ehkä jollain miehellä onkin noin naisellinen lauluääni. Oisko jotain esimerkkiä jossa mies kuulostaa noin naiselta?

En usko myöskään että supersankari ois martina, koska vihjeet ei sovi häneen (esim päälläseisonta ja kiusaamisen vastustus) ja esko oli jo tällä kaudella. Ei lytätä toisten arvauksia kuitenkaan vaan annetaan kaikille oikeus mielipiteeseen. Toisen vahva ”tieto” hahmon henkilöllisyydestä ei oo keltää muulta pois. Toisaalta jos haluaa jonkun koittaa käännyttää niin kannattaa perustella vihjeiden pohjalta kun eihän se mielipiteen toistelu ilman perusteita toimi.

Supersankarin vihjevideossa seinät oli vuorattu high on life -sitaateilla ja siellä oli myös leikkihämähäkki. Jospa tää ei ole suomalainen ollenkaan?

Martinaan ei sovi myöskään tuo hyveellinen imago, tuomittu pikkurikollinen kun on, löytyy rattia ja pahoinpitelyitä.

Vierailija
4852/7590 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Supersankarin vihjevideossa seinät oli vuorattu high on life -sitaateilla ja siellä oli myös leikkihämähäkki. Jospa tää ei ole suomalainen ollenkaan?

Martinaan ei sovi myöskään tuo hyveellinen imago, tuomittu pikkurikollinen kun on, löytyy rattia ja pahoinpitelyitä.

Niin en oo tullut mietineeksi, erittäin hyvä pointti. Lähtökohtaisesti mietin suomalaista koska vihjeet suomeksi, miten yhtäkkiä pitäisi jotain länsinaapuri tyyppiä miettii. Ja en väitä mut voisko Noora louhimo olla täs mukana. Laulanut heviä, mut jos tekee Marco ja laulaa rauhallisemmin.

Vierailija
4853/7590 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hattaran tunnisti heti ekasta jaksosta ja Pedon on Ali Jahangiri. Mutta muut olisiko Corppi Toni Virtanen ja ykssarvinen Arja Koriseva? Muista ei vielä hajuakaan..

Vierailija
4854/7590 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksisarvinen on Saija Tuupanen. Ja hän putoaa seuraavaksi.

Vierailija
4855/7590 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksisarvinen aikakoneen Sani?

Vierailija
4856/7590 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se supersankarin huone on sellanen valmis taidehuone. Ei siis oo ilmeisestikään maskedia varten tehty. En tiedä millon toi huone on valmistunut. Toki voihan siinä olla pointti, että ovat tuossa huoneessa vihjevideota valinneet kuvata, mutta ehkä se on vaan tuollaista sarjismaista ja sopii sillä perusteella supersankarin hahmoon. Taiteilijan nimikin lukee siellä seinällä katonrajassa.

Vierailija
4857/7590 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko supersankari olla Erja Lyytinen?

Vierailija
4858/7590 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvasinhan että tuo Martinan mollaaja on täälläkin. Se on aina ja kaikkialla. Näköjään arvaa että Supersankari on Martina ja siksi on jo etukäteen täällä haukkumassa.

Vierailija
4859/7590 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marika vaan ei osaa laulaa ollenkaan. Silloin aikoinaan, kun tekivät Martinan kanssa musiikkia, niin Marikan kohdat lauloi eräs studiomuusikko. Martina lauloi kuitenkin itse.

Vierailija
4860/7590 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko supersankari olla Erja Lyytinen?

Itsellä kävi tämä jo ajat sitten mielessä.

Mutta onko hän niin kaikkien tiedossa? Pitäisi olla, mutta silti epäilen, ettei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi