Masked Singer 3 OFFICIAL
Tänään taas alkaa Masked Singer. Jutellaan ohjelmasta täällä, en ainakaan löytänyt toista keskustelua uudesta kaudesta. Saapa nähdä ketä ovat saaneet ohjelmaan mukaan.
Kommentit (7590)
joo tää panda on kyllä ylivoimaisesti vaikein hahmo sarjan historiassa, koska niin moni henkilö sopii häneksi. Pituus on osattu piilottaa kun ei voi päätellä oikeen että kuinka pitkä se on
Kuinka moni haluaa et mahdollisesti ensi kaudella 4 kaudella, kun yleisö äänestää nii tulokset tulee ruutuun kuka on saanut ääniä. Kysyin tätä myös Maikkarilla ja sieltä kerrottiin äänestys on aito, ja kun kerroin ton et osa haluaa äänestyksen tulokset ruutuun, koska ei usko äänestyksen olevan aito. Maikkarilla tuli laitan palautetta että voisi olla hiukan paljastavampi. Olen nyt jäänyt jumiin tähän, millä lailla se plajastaisi jos joku hahmo on saanut vähiten ääniä, millä lailla siitä tulisi paljastavampi. Ja sanokaa kuin moni haluaa äänestys tulokset ruutuun kuka on saanut vähiten ja eniten ääniä.
Vierailija kirjoitti:
joo tää panda on kyllä ylivoimaisesti vaikein hahmo sarjan historiassa, koska niin moni henkilö sopii häneksi. Pituus on osattu piilottaa kun ei voi päätellä oikeen että kuinka pitkä se on
Voihan panda olla ulkomaalainen, jos sil on korvanappi korvas jos sille kerrotaan mitä ne puhuu, ei voi unohtaa
Vierailija kirjoitti:
Mikä homma tämä nyt on, että joku kertoo oikein laittaneensa maikkarille viestiä? Siis yleisesti bisnesmaailma toimii niin, että kilpailijalle ei tehdä töitä. Eihän se nyt ole ainoastaan media-alan käytäntö. En sano etteikö maskin takaa voisi poikkeuksena paljastua joku sanoman kirjoilla oleva, mutta ihmeellinen tarve nyt kaivaa joku syyllinen tilanteeseen. Samoin en ymmärrä maskedin ja mysteerilaulajien vertailua kun ensinnäkin mysteerilaulajat ei kai tälle palstalle kuulu ja noi on ihan erilaiset ohjelmat. Mysteeriä voisi verrata mieluummin muihin ohjelmiin joissa pelaaja koittaa voittaa rahaa.
Haluun kirjoittaa tähän ihan palstalle kuuluvaa asiaakin niin täytyy sanoa että pandasta oon nyt ihan pihalla. hyviä ehdotuksia teiltä on tullut enkä osaa päättää kenen kelkkaan hyppäisin! Voiko joku vielä muistuttaa miten se sirpa liittyi aku hirviniemeen?
Supersankarista tulee ehkä liikaakin mieleen se martina tai olisko se liian ilmiselvä? Oon samoilla linjoilla kun joku laittoi että se ois huudellut niistä tapaamistaan ihmisistä enemmänkin ja lisäks täällä sanottiin että martina ei ole tavannut isäänsä ellei ole sitten isäpuoli joka on maksanut siitä päälläseisonnasta. Onko martinalla ollut joku isähahmo elämässä, tietääkö joku? Sopiko ne vihjeet siihen pilviin?
Jotkut on Maikkarille laittanu viestiä, jos ei mitää vikaa ole. Mut toi on liikaa toi neloselle viestin laittaminen. Ja sitä olen täällä puhunut mistä sinä kilpailijalle ei tehdä töitä. Ohjelmat mitä oon kattonu, Maikkarilla ei oo nelosen tekijöitä ollu mukana en oo Jaajoa tai Sami kurosta nähny Maikkarilla missä viihdeohjelmas mukana. Selvää et just noi sanomatekijät ei saa kilpailijalle tehdä töitä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä homma tämä nyt on, että joku kertoo oikein laittaneensa maikkarille viestiä? Siis yleisesti bisnesmaailma toimii niin, että kilpailijalle ei tehdä töitä. Eihän se nyt ole ainoastaan media-alan käytäntö. En sano etteikö maskin takaa voisi poikkeuksena paljastua joku sanoman kirjoilla oleva, mutta ihmeellinen tarve nyt kaivaa joku syyllinen tilanteeseen. Samoin en ymmärrä maskedin ja mysteerilaulajien vertailua kun ensinnäkin mysteerilaulajat ei kai tälle palstalle kuulu ja noi on ihan erilaiset ohjelmat. Mysteeriä voisi verrata mieluummin muihin ohjelmiin joissa pelaaja koittaa voittaa rahaa.
Haluun kirjoittaa tähän ihan palstalle kuuluvaa asiaakin niin täytyy sanoa että pandasta oon nyt ihan pihalla. hyviä ehdotuksia teiltä on tullut enkä osaa päättää kenen kelkkaan hyppäisin! Voiko joku vielä muistuttaa miten se sirpa liittyi aku hirviniemeen?
Supersankarista tulee ehkä liikaakin mieleen se martina tai olisko se liian ilmiselvä? Oon samoilla linjoilla kun joku laittoi että se ois huudellut niistä tapaamistaan ihmisistä enemmänkin ja lisäks täällä sanottiin että martina ei ole tavannut isäänsä ellei ole sitten isäpuoli joka on maksanut siitä päälläseisonnasta. Onko martinalla ollut joku isähahmo elämässä, tietääkö joku? Sopiko ne vihjeet siihen pilviin?
Osa ihmisistä ottaa tämän ohjelman liian tosissaan, mutta ei viitsisi enää sen enempää palata siihen aiheeseen. Sirpa on Jannen ja Akun inside läppä, josta ovat jossakin haastattelussa kertoneet. Liittyy Jannen Sirpa nimiseen äitiin. Martina olisi liian ilmiselvä, eikä vihjeetkään sovi. Minusta Supersankari on joku miespuolinen henkilö, joka yrittää matkia Saara Aaltoa ja Martina Aitolehteä. Itse epäilen Cristal Snowta. Tuure B:n voi poissulkea.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa että kerrankin Masked singer suomen historiassa on vaikea hahmo. Toivottavasti jännitys säilyy loppuun asti. Olin kuulevinani Riku Niemisen äänen, kun kuuntelin Bilepandan esitykset uudelleen. Oli sitten kuka tahansa, niin taitava tyyppi kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa että kerrankin Masked singer suomen historiassa on vaikea hahmo. Toivottavasti jännitys säilyy loppuun asti. Olin kuulevinani Riku Niemisen äänen, kun kuuntelin Bilepandan esitykset uudelleen. Oli sitten kuka tahansa, niin taitava tyyppi kyseessä.
Ihanaa, että joku on mun kanssa samaa mieltä olin myös kuulevani rikua. Ja joo panda on vaikea, hemmetti ympäri pyöreät vihjeet ja lsuluääntö muuttaa taitavasti. Tää ois nii paras asia jos sen henkilöllisyyttä kukaan ei pystyisi arvata vasta kun poistaa maskin. Ja masked Singeriä on enää neljä jaksoa jäljel. Tän lauantain jälkeen kuusi hahmoa sit toka vika jakso viis ja sit finaali jolloin kaikki salaisuudet paljastuu myös Pandan.
Dino on Martina Aitolehti, se selviää Iholla ohjelmastakin
Supersankari on Joalin Loukamaa
Corppi lienee Anssi Kela Emma-patsaineen, autoharrastuksineen ja kirjoineen
Bilepanda voisi olla jopa Michael Monroe
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, että joku on mun kanssa samaa mieltä olin myös kuulevani rikua. Ja joo panda on vaikea, hemmetti ympäri pyöreät vihjeet ja lsuluääntö muuttaa taitavasti. Tää ois nii paras asia jos sen henkilöllisyyttä kukaan ei pystyisi arvata vasta kun poistaa maskin. Ja masked Singeriä on enää neljä jaksoa jäljel. Tän lauantain jälkeen kuusi hahmoa sit toka vika jakso viis ja sit finaali jolloin kaikki salaisuudet paljastuu myös Pandan.
Jos me kaksi ollaankin oikeassa, kun epäillään Riku Niemistä.:) Riku on sen verran taitava, että osaa tehdä vihjeet siten, että katsojille tulee mieleen Hirviniemi, Nordman ym. Sen lisäksi hän osaa tanssia hyvin ja muuttaa ääntään.
Vierailija kirjoitti:
Supersankari on näistä ainoa joka voi pitää kutinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Supersankari on näistä ainoa joka voi pitää kutinsa.
Samoin Aitolehti (Iholla-silta ja korkean paikan kammo ym.)
Samoin Corppi (jokaisella vihjeellään paitsi ettei juo, joka oli harhautus)
Lueskelin tulevia jaksokuvauksia ja silmiin pisti 6.11 tuleva maskin takana-jakso. ”Tuotanto on taipunut erikoisjärjestelyihin erään hahmon kohdalla ja nyt selviää millaisiin ja miksi.” Kenestä mahtaa olla kyse?
Vierailija kirjoitti:
Lueskelin tulevia jaksokuvauksia ja silmiin pisti 6.11 tuleva maskin takana-jakso. ”Tuotanto on taipunut erikoisjärjestelyihin erään hahmon kohdalla ja nyt selviää millaisiin ja miksi.” Kenestä mahtaa olla kyse?
Veikkaan yksisarvisen peräosaa.
Panda on kyllä todella vaikea arvattava! Kuten sanottu, vihjeet sopivat useaankin ihmiseen. Veikkaan että kyseessä on joko Ville Haapasalo tai Riku Rantala. Voi toki olla myös Ismo Leikola, mutta siihen en jotenkin usko…
Corpista tulee edelleen mieleen Konsta Hietanen. Kertoi ensimmäisissä vihjeissä ettei puhu totta (olettaen näin myöskin ettei vihjeissään ole totuudenmukainen), mikä viittaa näyttelemiseen. Käyttää paljon mielikuvitusta muiden kanssa= eivät omista televisiota ja puuhaavat perheen kanssa aina yhteisesti jotain. Kertoi jalkapallouransa kestäneen vain viikon (tässä voisi olla vale) ja Emma patsas viittaa muusikkoon, vaikka itse patsasta ei olisi ikinä edes voittanut. Ja ääni on niin erikuuloinen melko monessa eri Corpin eri vedoissa. Tässä edellisessä (Thriller) kuulosti konstan ääneltä todella paljon. Ja nimi Corppi tulee poika ja ilves-elokuvasta, jossa Yritti pelastaa ilvestä, kun Jaska yritti saada ilveksen kiinni. Jaskaa kutsuttiin Korpiksi.
Supersankari voisi olla Eveliina Tistelgren
Vierailija kirjoitti:
Mut eikös tultu siihen tulokseen et 12/13 on ysarvinen. Miten kevään hämmentävän hämäys tehtiin ja miksi se oli niin hauska. Eli puhutaanko tässä bilepandasta ja et hän on ulkomaalainen.
https://www.is.fi/viihde/art-2000005521274.html
Vanha juttu kyllä, mutta olen Michaelin kanssa samaa mieltä tuosta, että kanavien välinen kilpailu on lapsellista. Molemmilla kanavilla (Maikkari ja Nelonen) on omat hyvät ohjelmansa, joten en ymmärrä tuota kanavien välistä kilpailua (jos semmoista muka on).
-----------
Mutta ohjelmaan liittyen, niin muutamasta hahmosta mulla on aika vahvat veikkaukset, mutta toisaalta joidenkin hellittelynimien sopivuus vähän mietityttää.
Corppi (hellittelynimi Tipi) on Kasmir
Peto (hellittelynimi Ihkuliitti) on Ali Jahangiri
Pusu on Miisa Rotola-Pukkila, mutta toisaalta sopiiko häneen hellittelynimi Moiskaus.
Bilepanda voisi olla Tunna Milonof, mutta toisaalta sopiiko häneen hellittelynimi Sirpa.
Supersankari, jonka hellittelynimi on James Bond, niin en kyllä osaa sanoa kuka hän on, Saara Aalto on kyllä käynyt mielessä, mutta toisaalta taas en oikein tiedä.
Yksisarvinen, jonka hellittelynimi on Tättähäärä, niin en kyllä osaa sanoa kuka hän on.
Dino, jonka hellittylenimi on Sunny, niin en osaa hänestäkään sanoa kuka hän on.
KatjaElina kirjoitti:
Vanha juttu kyllä, mutta olen Michaelin kanssa samaa mieltä tuosta, että kanavien välinen kilpailu on lapsellista. Molemmilla kanavilla (Maikkari ja Nelonen) on omat hyvät ohjelmansa, joten en ymmärrä tuota kanavien välistä kilpailua (jos semmoista muka on).
-----------
Mutta ohjelmaan liittyen, niin muutamasta hahmosta mulla on aika vahvat veikkaukset, mutta toisaalta joidenkin hellittelynimien sopivuus vähän mietityttää.
Pusu on Miisa Rotola-Pukkila, mutta toisaalta sopiiko häneen hellittelynimi Moiskaus.
Bilepanda voisi olla Tunna Milonof, mutta toisaalta sopiiko häneen hellittelynimi Sirpa.
Supersankari, jonka hellittelynimi on James Bond, niin en kyllä osaa sanoa kuka hän on, Saara Aalto on kyllä käynyt mielessä, mutta toisaalta taas en oikein tiedä.
Yksisarvinen, jonka hellittelynimi on Tättähäärä, niin en kyllä osaa sanoa kuka hän on.
Dino, jonka hellittylenimi on Sunny, niin en osaa hänestäkään sanoa kuka hän on.
Se on tätä päivää. Ihan hyvä et tervettä tämä kilpailu. Tosi ei nelosella ole hyviä ohjelmia ku vain elämää sekä farmi. Ihan liian paljon mainoksia. Maikkarilla on hyvin ohjelmiin kuten suurmestari sekä masked singer Suomi. Ja niissä maikkarin ohjelmis on jotenkin enemmän viihdettä.
KatjaElina kirjoitti:
-----------
Yksisarvinen on Saija Tuupanen
Dino on Minna Kauppi
Arman on lyhyt mies, ehkä 170 cm. Yllätyin tästä, kun törmäsin livenä. En usko, että hän on panda-asun sisällä.