Masked Singer 3 OFFICIAL
Tänään taas alkaa Masked Singer. Jutellaan ohjelmasta täällä, en ainakaan löytänyt toista keskustelua uudesta kaudesta. Saapa nähdä ketä ovat saaneet ohjelmaan mukaan.
Kommentit (7590)
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö Tuupanen ole Hedbergin puoliso? Ei yhtään mielikuvitusta kyllä tuotannolla....
Eikö Marja Hintikka ole Ile Uusivuoren puolisio? Ei yhtään mielikuvitusta kyllä tuotannolta...
Vierailija kirjoitti:
Katsoin Bilepandan Dragostea din tein nyt uudelleen, ja heti tuli äänestä mieleen Aku Hirviniemi, ihan selvästikin. Silloin töllöstä lähetystä katsoessa ei jostain syystä tämä oivallus tullut.
Kävin itsekin kuuntelemassa. Ja ei ole Aku Hirviniemi. Tietääkseni ei ole kirjoittaja. Panda haaveilee omakotitalosta akulla on. Aku ei ole kirjoittaja. Panda nauttii suosiosta ja tietääkseni Aku ei palvota missään eikä tietääkseni ei pidäkään ihmisten suosiosta. Ja miksi paljastaisi itsensä psy biisillä. Ja ei ole notkea eikä osaa vetää kielillä. Mutta jokainen saa arvata mille kuulostaa, itse en millään usko tuohon.ä
Hirviniemi ehkä saattaa olla panda. Saattoi uppo nallen vihje selvitä, Aku on kertonut tykkäävänsä nukkua pitkään ja uppo nalel juttu, Hirviniemi vitsaili ettei kuvassa istunut elävä, aito Jari, vaan vahanukkekopio, jota Aku raahaa mukanaan paikasta paikkaan.
Eli akulla on ollut lapsena nukke. En siltikään näiden todisteiden jälkeen täysin vakuutu.
Voisko Panda olla Juha Vuorinen, palkittu kirjailija?
Mää oon miettinyt voisiko se bilepanda olla yksisarvinen?
Panda on Aku. Janne Kataja sen hyvänä ystävänä on kyllä jo arvannut ja sanoo paljastuksessa kyllä Akun nimen, muttei vielä, ettei vesittyisi Akun hyvä esitys.
Bilepanda on Roni Bäck. Siihen viittaa monikin asia, Rubikin kuutio varmisti asian.
Vierailija kirjoitti:
Panda on Aku. Janne Kataja sen hyvänä ystävänä on kyllä jo arvannut ja sanoo paljastuksessa kyllä Akun nimen, muttei vielä, ettei vesittyisi Akun hyvä esitys.
Lisäys: siis ei mitään sisäpiirin tietoa :D
Mutta näin arvelen sen menevän :)
Vierailija kirjoitti:
No eikö toi ois liian ilmi selvää. Ja miks possesta oli kaks tyyppiä. Nej
Vierailija kirjoitti:
Mää oon miettinyt voisiko se bilepanda olla yksisarvinen?
Eikai sillä tuupsella nyt kahta hahmoa ole
MikaK kirjoitti:
Voisko Panda olla Juha Vuorinen, palkittu kirjailija?
Riittää kun osaa laulaa ja muuttaa ääntä. Mistä sitä voi tietää. Ile kertoi joskus panda on perhana vaikea. Joten vaikea uskoa et olis Aku. Ja Vuorinen ois vähä samaa kategoriaa, mut silti ihan hyvä veikkaus
Yks mikä minua täällä välillä ärsyttää, niin on se, että väitetäään ettei Masked Singerissä muka voisi olla muita kuin maikkarin tyyppejä eli ei voisi olla julkkiksia, jotka ovat esim. nelosella töissä.
Jos tuo on muka kiveen kirjoitettu, että olisi vain maikkarin tyyppejä, niin se ei ole maikkarin syy vaan nelosen syy.
Olen asiasta nimittäin laittanut maikkariille viestiä ja heidän mukaansa mm. Jani Sievisellä, Päivi Räsäsellä, Juha Perälällä ja Heidi Sohlbergilla ei olisi mitään siteitä maikkarille.
Joten voitais minun puolesta jo jättää jankuttamasta siitä, ettei voi olla se ja se tyyppi, koska on nelosella töissä.
Haapasaloa veikkasin myös aiemmin pandaksi mutta jotenkin ääni ei kuulosta samalta. Sanonut jossain että pitää nukkumisesta ja varmaan bilettää myös. Juha Vuorinen toisaalta on absolutisti tosin eipä se sulje pois että olisi bileissä.
Myös Miika Nousiainen olisi pandana "palkittu kirjailija".
Riku ja Tunna sopisivat myös Pandan kirjailija-yrittäjä -vihjeeseen. Ja se Bambun syönti jossain Euroopan koillisella saarella hyvin johonkin MadCook-ohjelmaan tai muuhun reissailuun. Toisaalta jos se saari viittaa Venäjään niin voi olla Haapasalokin. Siihen viittaisi koko Pandan valinta (Venäjän karhu).
KatjaElina kirjoitti:
Yks mikä minua täällä välillä ärsyttää, niin on se, että väitetäään ettei Masked Singerissä muka voisi olla muita kuin maikkarin tyyppejä eli ei voisi olla julkkiksia, jotka ovat esim. nelosella töissä.
Jos tuo on muka kiveen kirjoitettu, että olisi vain maikkarin tyyppejä, niin se ei ole maikkarin syy vaan nelosen syy.
Olen asiasta nimittäin laittanut maikkariille viestiä ja heidän mukaansa mm. Jani Sievisellä, Päivi Räsäsellä, Juha Perälällä ja Heidi Sohlbergilla ei olisi mitään siteitä maikkarille.
Joten voitais minun puolesta jo jättää jankuttamasta siitä, ettei voi olla se ja se tyyppi, koska on nelosella töissä.
Noi nimet mitkä lähetit Maikkarile nii on totta ei ole mitään siteitä. No eikai ku ne on freelancereita. Nelosen tyyppejä ei voi olla kun ne on Nelosella töissä ja kanava haluaa et ne esiintyy niiden ohjelmissa. Lähetin itse neloselle viestiä ja he kertovat, että heidän palkkalistoilla olevat tyypit eivät voi naapuri kanavan ohjelman osallistua, sillä sopimus velvoittaa koska he työskentelevät neloselle eri asia jos ovat freelancereita.
KatjaElina kirjoitti:
Heidi Sohlberg on Radio Novan juontaja, joten vahvasti samaa konsernia Maikkarin kanssa.
Se on ihan tunnettua tietoa, että Sanomalla (eli Nelosella) on omat artistit, juontajat jne. Samoin kuin Maikkarilla. Sopimukset vaikuttaa siihen, että ei voi tehdä kilpailijalle töitä samaan aikaan.
Jotkut pienemmät kanavat ja Yle on sitten asia erikseen, niistä voi olla julkkiksia mukana tässäkin ohjelmassa, mutta Maikkari ja Nelonen eivät keskenään juurikaan vaihtele tyyppejä, ts. samat naamat eivät ole yhtäaikaa molemmilla töissä.
Vierailija kirjoitti:
KatjaElina kirjoitti:
Noi nimet mitkä lähetit Maikkarile nii on totta ei ole mitään siteitä. No eikai ku ne on freelancereita. Nelosen tyyppejä ei voi olla kun ne on Nelosella töissä ja kanava haluaa et ne esiintyy niiden ohjelmissa. Lähetin itse neloselle viestiä ja he kertovat, että heidän palkkalistoilla olevat tyypit eivät voi naapuri kanavan ohjelman osallistua, sillä sopimus velvoittaa koska he työskentelevät neloselle eri asia jos ovat freelancereita.
Minähän en siis nimiä lähettänyt maikkareille vaan heidän vastauksissa oli nuo nimet ja että heillä ei ole mitään siteitä maikkarille.
Itse laitoin äsken neloselle asiasta kyselyä ja kysyin myös perusteluita asialle, jos väite on totta.
Koska jos tuo väite on totta, niin silloin sitä on ihan turha haukkua maikkaria, että ottavat vain oman kanavansa julkkiksia tai freelancereita.
uskon vahvasti että bilepanda on Antti Tuisku, joka on tahallaan eri äänillä vetänyt ihmisiä höplästä. Ihan vaan koska Tuisku on usein mustavalkoisissa kuteissa/kampauksessa ja tää panda tykkää pyöritellä peppua ja muutenkin tanssii aktiivisesti lavalla. En vaan näe Madventures tyyppejä tekemässä tommosta ja onko se pässinkives vihje muutenkin liian ilmiselvä.
Katsoin Bilepandan Dragostea din tein nyt uudelleen, ja heti tuli äänestä mieleen Aku Hirviniemi, ihan selvästikin. Silloin töllöstä lähetystä katsoessa ei jostain syystä tämä oivallus tullut.