Masked Singer 3 OFFICIAL
Tänään taas alkaa Masked Singer. Jutellaan ohjelmasta täällä, en ainakaan löytänyt toista keskustelua uudesta kaudesta. Saapa nähdä ketä ovat saaneet ohjelmaan mukaan.
Kommentit (7590)
Siis etsivät tajuaa että on valehdellut. Ja joo vaikuttaisi monitoimimies. Joonas Nordman, Andre Wickström. Tulee mieleen ja nää on arvauksia
Corppi ja yksisarvinen ovat ammattilaulajia. Pedon (Alin) ääni yllätti, en tiennyt että laulaa noin hyvin. Muutkin on ihan Ok hyviä ja Panda tietty on ihku monella tapaa.
Turha lainaus oli. Panda kertoi liikutavansa ihmisiä sanotaan vihjeessä aivan turha lainaus oli minulta pahoittelut
Supersankari on Eva Wahlström ja kauden suurin yllättäjä hienon laulutaitonsa tähden
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pandan vihje on että tykkää liikuttaa ihmisiä, itseään ja jopa esineitä. Joskus jopa kyyneliin asti. En usko että kyse on liikkumisesta vaan panda on esiintyjä, joka saa ihmiset liikuttumaan/nauramaan kyyneliin asti. Mitä esineet tuossa kohtaa tarkoittaa? Panda osaa kirjoittaa (käsikirjoittaja, sanoittaja tms.), tykkää esiintymisestä ja huomion keskipisteenä olemisesta. Mulle tulee mieleen joku valtakunnan naurattaja, joka osaa kirjoittaa sketsejä. Sellainen viihdemaailman monitoimimies.
Ihan tiedoksi panda on valehdellut etsiville meille tuossa vihjeessä sanotaan. Kertoo olevansa kirjoittaja joka kertoo nauttii suosiostaan. Noi sun vihjeet oli opa opa. Ig uudet jihaaaaaa
Kyse oli siitä vihjeestä, kun panda sanoi olevansa laiska. Nyt hän paljasti ettei olekaan niin laiska. Kirjoittaja voi tarkoittaa montaa asiaa, se ei ole synonyymi kirjailijalle, vaan on laajempi kokonaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pandan vihje on että tykkää liikuttaa ihmisiä, itseään ja jopa esineitä. Joskus jopa kyyneliin asti. En usko että kyse on liikkumisesta vaan panda on esiintyjä, joka saa ihmiset liikuttumaan/nauramaan kyyneliin asti. Mitä esineet tuossa kohtaa tarkoittaa? Panda osaa kirjoittaa (käsikirjoittaja, sanoittaja tms.), tykkää esiintymisestä ja huomion keskipisteenä olemisesta. Mulle tulee mieleen joku valtakunnan naurattaja, joka osaa kirjoittaa sketsejä. Sellainen viihdemaailman monitoimimies.
Ihan tiedoksi panda on valehdellut etsiville meille tuossa vihjeessä sanotaan. Kertoo olevansa kirjoittaja joka kertoo nauttii suosiostaan. Noi sun vihjeet oli opa opa. Ig uudet jihaaaaaa
Ihan uusien vihjeiden perusteella ne on päätelty, niihin on toki sovellettu vanhoja vihjeitä. Joku esiintymisestä nauttiva ja varmaan palkittu tyyppi kyseessä.
Uppo-Nalle vaivaa mua. Muistelisin, että joku tunnettu julkkis on kertonut, että hänellä oli pienenä Uppo-Nalle. En vaan löydä tietoa googlaamalla, enkä muista oliko kyseessä Antti Holma vai joku muu. Voi toki olla täysin sattumaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten saatte Kasmirin kuulostamaan Corpilla?
Kun on kuunnellut Kasmirin suomenkielistä uraa edeltäviä pomppuhevibiisejä, niin aivan selkeä tapaus. Pääsee hyvinkin korkeelle tarvittaessa ja pysyy komeesti nuotissa. Jos Kasmirin suomenkielisiä biisejäkin kuuntelee, niin ei tarvii epäillä.
Jos on siis kuullut vaan vadelmaveneen ja sen toisen biisin, niin sitten ymmärrän sekaannuksen.
MikaK kirjoitti:
Kasmir on 100% Corppi. Ajanut tuossa Possen stuntissa palavan asunto-auton läpi. Stunttia ei löydy Possen Youtubesta eikä muualta eli olisivatko tarkoituksella poistaneet jos on ollut mutta kaikkiea kuvia ja materiaalia he eivät halutessaankaan saa pois internetistä:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nayttava-rysahdys-kasmir-runnoi-aut…
Ei Possen alkukausilta löydy kuin vähän juttuja youtubesta. Tubetus on tullut vasta muutaman viimeisen kauden mukana. :(
Vierailija kirjoitti:
Supersankari on Eva Wahlström ja kauden suurin yllättäjä hienon laulutaitonsa tähden
Supersankari on hieno liikkuja ja varmasti on joku urheilullinen ihminen kyseessä. Sellainen persoona, joka tykkää esiintyä ja laittakaa itsensä likoon. Laulutaito on ihan ok. Epäilin ensin Anna-Maija Tuokkoa, mutta Tuokolla on parempi ääni. Olen kuullut hänen laulavan. Miksei voisi olla Eva Wahlström, koko ja ruumiinrakenne täsmää. Dinolla on kivan pehmeä ääni ja todennäköisesti hän on Minna Kauppi. Ottaisiko maikkari näin monta urheilijaa samalla kertaa mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Supersankari voisi olla Joalin. Now united yhtyeen logo on sateenkaari. Joalin haaveilee pop-tähteydestä. On hyvä tanssimaan (Supersankari on selvästi liikunnallinen). Toisesta ulottuvuudesta voi tarkoittaa sitä, että on muuttanut Suomeen ja aluksi koki tilanteen outona. Toisaalta mietin, että voisiko sateenkaari vihjeet ja toinen ulottuvuus (tuntee ettei koe kuuluvansa valtaväestöön) viitata johonkin queer yhteisön edustajaan? Moni drag queen tai ihan vaan joku miespuolinen imitaattori osaa laulaa kuin nainen. Jotenkin supersankarin ääni on kovempi kuin naisilla yleensä.
Jaksaa jaksaa...
Jaksaa mitä? Miksi olette noin ilkeitä täällä, eikö hahmoja saa pohtia vai onko täällä vain yksi mielipide sallittu? Voisitko sitten kertoa, että kuka on Supersankari, jos ei esim. Joalin? Itse en usko Anna-Maija Tuokkoon, hänellä on pehmeämpi ääni.
Saa pohtia. Mutta joillakin on tarve ampua alas. Mutta heidänkään arvaus ole kovin vakuuttavia kun epäilevät tuurea joka ei ole supersankarin pituinen. Minulla ei ole hajuakaan kuka tää on. Mut siitä olen varma että on nainen. Joillakin on hiirulainen jäänyt päälle joka ei edes naiselta kuulostanut.
Supersankari on satavarmasti Martina Aitolehti. Kun on lukenut keskusteluja niin ainakin kymmenen vuotta joku on häntä haukkunut miehen näköiseksi, transuksi ja tämätyyppiseksi. Ei voi olla sattumaa että yksi täällä vihjailee taas koko ajan samaa. Varsinkin kun itse sanoi että epäilee että Supersankari on Martina.
Miksi sua kiinnostaa jonkun anonyymin mielipiteet. Ei ainakaan niiden perusteella kannata alkaa haukkua muita kirjoittajia. Ihmeen henkilökohtaisesti otat asian. Kyllähän täällä on sanottu mm. että Leppilampi ei voi olla Pakkanen, koska Mikko ei osaa laulaa jne. Tai että petytään, jos Corppi on Kasmir. Niin ja itse en usko, että Supersankari on Martina.
Oikeesti? :D Voi tsiisus. Nuottikorvattomiako tää palsta on täynnä`? :D Martina osaa laulaa, muttei se Supersankari ole. Martina ei osaa enkkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten saatte Kasmirin kuulostamaan Corpilla?
Kun on kuunnellut Kasmirin suomenkielistä uraa edeltäviä pomppuhevibiisejä, niin aivan selkeä tapaus. Pääsee hyvinkin korkeelle tarvittaessa ja pysyy komeesti nuotissa. Jos Kasmirin suomenkielisiä biisejäkin kuuntelee, niin ei tarvii epäillä.
Jos on siis kuullut vaan vadelmaveneen ja sen toisen biisin, niin sitten ymmärrän sekaannuksen.
Voisitko jo antaa meidän rauhassa elää siinä kuvitelmissa, että Corppi on Jasper Pääkkönen. Haluamme luksusta elämään. Voit sitten toitottaa Kasmiria, kun ohjelma on päättynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan totta tuo, että Kasmir ei pilaa hänkään tätä ohjelmaa paljastuessaan mahdollisesti/ todennäköisesti Corpiksi. Kuten ei pilannut Päivi Räsänen tai kukaan muukaan sen puoleen. Olen kyllä itse toivonut, että Corppi olisi joku yllättävämpi hahmo. Veikkasin alussa Jasper Pääkköstä ja siinä olen roikkunut, koska vihjeet sopii ja muutenkin olisi makeeta... Koko ajan oon ktllä epäillyt äänen riittävyyttä. Ekasta vedosta tuli Corpin äänestä ja olemuksesta mieleen Toni W. Koko hahmo on ulkoisesti pitkälti sellainen, mikä Tonille sopisi ja usea vihjekin kävisi. Minunkin on pakko kuitenkin myöntää, että ei noissa muissa kappaleissa kuulosta enää Tonilta, varsinkaan New York, New York. Täytynee asennoitua, että se on Kasmir, ellei tänään taas kuulosta joltain muulta... Hyvä, mystinen hahmo joka tapauksessa ja komeasti laulettu!
Minä kirjoitin että harmittaa, jos Corppi on Kasmir. Ehkä se oli väärin ilmaistu, koska ei Kasmirissa mitään vikaa ole. Jotenkin vaan toivoin, että Corppi olisi joku yllättävämpi persoona ja ”suurempi” tähti. Jotakin Marko Hietala kakkosta, Hannu Lintua tai Jasper Pääkköstä itsekin odotin. Toisaalta tuollainen kuvitelma on hassua, mutta ihmismieli on välillä outo.😂
Hmm... Marco Hietala paljastui viimeistään tokassa biisissä, ettei mun mielestä siitä saa mitään "suurta". Corppi oli pidempään piilossa ja veteli teknisesti paljon vaativampia lauluja kuin yksikään Hietalan ohjelmassa laulama laulu.. ehkei sitä vaan haluttu ymmärtää aikaisemmin Kasmiriksi, juurikin tuon odotuksen takia.
Corppi nyt kuitenkin on paljastunut ja pettymyshän se on, kun kieltämättä odotti jotain VAU! juttuja. Kasmir on upea, mutta odotutti enemmän. Eli ymmärrän mitä tarkoitat, mutten tuota Hietalaan vertaamista.
Jasper olisi ollut kova juttu, jopa Frantzen - mutta sillä olisi ollut toisin sovitetut laulut, äänensä takia. Tai sitten joku aivan täysin pusikosta tullut, jonka ikipäivänä ei olisi osannut odottaa laulavan. Esim maailma kuulu urheilija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Supersankari voisi olla Joalin. Now united yhtyeen logo on sateenkaari. Joalin haaveilee pop-tähteydestä. On hyvä tanssimaan (Supersankari on selvästi liikunnallinen). Toisesta ulottuvuudesta voi tarkoittaa sitä, että on muuttanut Suomeen ja aluksi koki tilanteen outona. Toisaalta mietin, että voisiko sateenkaari vihjeet ja toinen ulottuvuus (tuntee ettei koe kuuluvansa valtaväestöön) viitata johonkin queer yhteisön edustajaan? Moni drag queen tai ihan vaan joku miespuolinen imitaattori osaa laulaa kuin nainen. Jotenkin supersankarin ääni on kovempi kuin naisilla yleensä.
Jaksaa jaksaa...
Jaksaa mitä? Miksi olette noin ilkeitä täällä, eikö hahmoja saa pohtia vai onko täällä vain yksi mielipide sallittu? Voisitko sitten kertoa, että kuka on Supersankari, jos ei esim. Joalin? Itse en usko Anna-Maija Tuokkoon, hänellä on pehmeämpi ääni.
Saa pohtia. Mutta joillakin on tarve ampua alas. Mutta heidänkään arvaus ole kovin vakuuttavia kun epäilevät tuurea joka ei ole supersankarin pituinen. Minulla ei ole hajuakaan kuka tää on. Mut siitä olen varma että on nainen. Joillakin on hiirulainen jäänyt päälle joka ei edes naiselta kuulostanut.
Supersankari on satavarmasti Martina Aitolehti. Kun on lukenut keskusteluja niin ainakin kymmenen vuotta joku on häntä haukkunut miehen näköiseksi, transuksi ja tämätyyppiseksi. Ei voi olla sattumaa että yksi täällä vihjailee taas koko ajan samaa. Varsinkin kun itse sanoi että epäilee että Supersankari on Martina.
Miksi sua kiinnostaa jonkun anonyymin mielipiteet. Ei ainakaan niiden perusteella kannata alkaa haukkua muita kirjoittajia. Ihmeen henkilökohtaisesti otat asian. Kyllähän täällä on sanottu mm. että Leppilampi ei voi olla Pakkanen, koska Mikko ei osaa laulaa jne. Tai että petytään, jos Corppi on Kasmir. Niin ja itse en usko, että Supersankari on Martina.
Oikeesti? :D Voi tsiisus. Nuottikorvattomiako tää palsta on täynnä`? :D Martina osaa laulaa, muttei se Supersankari ole. Martina ei osaa enkkua.
En tiedä Martinan kielitaidosta tai lauluäänestä mitään. Oli miten oli, niin Supersankari ei kuitenkaan kauhean hyvin enkkua väännä. Mikko Leppilampea koskevia kommentteja voit käydä lukemassa edellistä kautta koskevassa ketjussa ja sitä Mikon lauluäänestä väittelyä voi jatkaa siellä. Keskitytään nyt tähän 3 kauteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan totta tuo, että Kasmir ei pilaa hänkään tätä ohjelmaa paljastuessaan mahdollisesti/ todennäköisesti Corpiksi. Kuten ei pilannut Päivi Räsänen tai kukaan muukaan sen puoleen. Olen kyllä itse toivonut, että Corppi olisi joku yllättävämpi hahmo. Veikkasin alussa Jasper Pääkköstä ja siinä olen roikkunut, koska vihjeet sopii ja muutenkin olisi makeeta... Koko ajan oon ktllä epäillyt äänen riittävyyttä. Ekasta vedosta tuli Corpin äänestä ja olemuksesta mieleen Toni W. Koko hahmo on ulkoisesti pitkälti sellainen, mikä Tonille sopisi ja usea vihjekin kävisi. Minunkin on pakko kuitenkin myöntää, että ei noissa muissa kappaleissa kuulosta enää Tonilta, varsinkaan New York, New York. Täytynee asennoitua, että se on Kasmir, ellei tänään taas kuulosta joltain muulta... Hyvä, mystinen hahmo joka tapauksessa ja komeasti laulettu!
Minä kirjoitin että harmittaa, jos Corppi on Kasmir. Ehkä se oli väärin ilmaistu, koska ei Kasmirissa mitään vikaa ole. Jotenkin vaan toivoin, että Corppi olisi joku yllättävämpi persoona ja ”suurempi” tähti. Jotakin Marko Hietala kakkosta, Hannu Lintua tai Jasper Pääkköstä itsekin odotin. Toisaalta tuollainen kuvitelma on hassua, mutta ihmismieli on välillä outo.😂
Hmm... Marco Hietala paljastui viimeistään tokassa biisissä, ettei mun mielestä siitä saa mitään "suurta". Corppi oli pidempään piilossa ja veteli teknisesti paljon vaativampia lauluja kuin yksikään Hietalan ohjelmassa laulama laulu.. ehkei sitä vaan haluttu ymmärtää aikaisemmin Kasmiriksi, juurikin tuon odotuksen takia.
Corppi nyt kuitenkin on paljastunut ja pettymyshän se on, kun kieltämättä odotti jotain VAU! juttuja. Kasmir on upea, mutta odotutti enemmän. Eli ymmärrän mitä tarkoitat, mutten tuota Hietalaan vertaamista.
Jasper olisi ollut kova juttu, jopa Frantzen - mutta sillä olisi ollut toisin sovitetut laulut, äänensä takia. Tai sitten joku aivan täysin pusikosta tullut, jonka ikipäivänä ei olisi osannut odottaa laulavan. Esim maailma kuulu urheilija.
Marko Hietala on suomen mittakaavassa suuri tähti ja kansainvälisesti menestynyt. Marko ei halunnut näyttää Masked singerissä sitä omaa osaamistaan ja genreään, ettei olisi paljastunut. Hietalaa ja Kasmiria ei voi oikein mainita edes samassa lauseessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bilepanda on Antti Tuomainen. Palkittu kirjoittaja ja nauttii suosiosta. Tää kertoo siitä et sen kirjoja on myyty ranskaa koreaa. Sekä Hollywood tekee sen kirjasta leffa. Ja ääni sekä vihjeet täsmää. ANTTi
älä nyt pelleile, suurin osa ei ole ikinä kuullutkaan tosta tyypistä
ville haapasalo sopii paremmin nyt muottiin, on useampi kirja sekä yritys.
Ei ole Haapasalo. Kun ääni ei täsmää. Mitä pelleile kyllä se on Antti Tuomainen. Ei oo mun ongelma ettette tiedä yks Suomen suosituimpia kirjailijoita. Se on Antti. Ja ei todellakaan ole Ville joten älä pelleile
Eihän tuo sanonut, että se on Ville Haapasalo vaan sopii paremmin siihen annettuun muottiin Bilepandasta.
Antti Tuomainen saattaa olla suomen suosituimpia kirjailijoita, mutta tosiasia on kuitenkin se, ettei häntä suurinosa tunne. Sen takia olisi hemmetin huono kilpailija, kun kuka vaan kadulta voisi nousta lavalle ja me arvottaisiin randomeista...
Eikä Bilepanda voi olla Tuomas Kyrökään. Kyrö on hiton pitkä jätkä, kunnon skeleton. Siinä jää Ile aivan kakkoseksi rinnalla. Kyrö on Jahangiriakin pidempi irl.
Vierailija kirjoitti:
Sääksjärven keisari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkään on puhuttu että corppi ois ehkä kirjailija ja nyt homma menee uusiks ja bilepanda onkin se kirjailija :D mutta tuskin molemmat on! Ehkä ne on antti ja kasmir, ehkä ei. Toivottavasti tänään ei paljastu vielä kumpikaan noista! Vielä ku arvuuttelu täälä tapahtuis ystävälliseen sävyyn.
Kyllä. Corppi on Kasmir. Panda kirjailija. Hattara Sara parikka. Peto Ali. Supersankari?, Dino ?, Yksisarvinen?, Pusu Miisa. Eli vielä mysteerit itselle sankari, sarvinen, Dino. Panda kohtaa kiinnostus loppu ku mainitti kirjailijan. Toki onhan niitä kirjailijoita mutta en muista ketä niitä on.
Et tiedä suomalaisia kirjailijoita? Ja kiinnostus loppuu, jos joku joku paljastuu kirjailijaksi? Just joo. Seiskaa luetaan ja Martinat sekä Ritat kyllä tunnetaan, mutta kansainvälisesti menestyneiden kirjailijoiden kohdalla menee sormi suuhun.
Menee sormi suuhun. Ja suolako tuli hyvä mieli kun pääsit tän kirjoittamaan tänne. Nyt kaikille miksi puhutte toisille näin ilkeästi. Eikö vois ihan ystävällisesti vastata. Miks pitää aina vetää hernenään ja tunkea se sormi hänen tapaa sinne suuhun
Onhan se hölmöä sanoa, että kiinnostus ohjelmaa kohtaan loppuu, jos Panda on kirjailija. Mitä väliä sillä on, minusta ainakin olisi hienoa, jos joku menestynyt kirjailija lähtisi tähän ohjelmaan mukaan. Eikä tuo edes ollut mitenkään ilkeä kommentti, ymmärsit asian väärin.
Täällä taas kuvitellaan olevansa niin lukijaa että.... eikä sitten ymmärretä lukemaansa.
Eihän kukaan sanonut, että ohjelmaa kohtaan kiinnostus lopahtaa vaan että hahmoa kohtaan.
Kyllä mun mielestä tuossa oli tarpeetonta ilkeilyä, kuten tässä munkin tekstin joukossa.
ohis.
Vierailija kirjoitti:
Näihin merkkeihin se olisi Aku Hirviniemi. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Supersankari on hieno liikkuja ja varmasti on joku urheilullinen ihminen kyseessä. Sellainen persoona, joka tykkää esiintyä ja laittakaa itsensä likoon. Laulutaito on ihan ok. Epäilin ensin Anna-Maija Tuokkoa, mutta Tuokolla on parempi ääni. Olen kuullut hänen laulavan. Miksei voisi olla Eva Wahlström, koko ja ruumiinrakenne täsmää. Dinolla on kivan pehmeä ääni ja todennäköisesti hän on Minna Kauppi. Ottaisiko maikkari näin monta urheilijaa samalla kertaa mukaan?
Eikö Jenni heittänyt viimeksi, että Supersankari on Maria Ylipää?
Sen jälkeen lopetin arvailun.