Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masked Singer 3 OFFICIAL

Vierailija
28.08.2021 |

Tänään taas alkaa Masked Singer. Jutellaan ohjelmasta täällä, en ainakaan löytänyt toista keskustelua uudesta kaudesta. Saapa nähdä ketä ovat saaneet ohjelmaan mukaan.

Kommentit (7590)

Vierailija
4341/7590 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten saatte Kasmirin kuulostamaan Corpilla?

Ajattelemalla omilla aivoilla ja kuuntelemalla lauluja.

Toni se on.

Vierailija
4342/7590 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Supersankari voisi olla Joalin. Now united yhtyeen logo on sateenkaari. Joalin haaveilee pop-tähteydestä. On hyvä tanssimaan (Supersankari on selvästi liikunnallinen). Toisesta ulottuvuudesta voi tarkoittaa sitä, että on muuttanut Suomeen ja aluksi koki tilanteen outona. Toisaalta mietin, että voisiko sateenkaari vihjeet ja toinen ulottuvuus (tuntee ettei koe kuuluvansa valtaväestöön) viitata johonkin queer yhteisön edustajaan? Moni drag queen tai ihan vaan joku miespuolinen imitaattori osaa laulaa kuin nainen. Jotenkin supersankarin ääni on kovempi kuin naisilla yleensä.

Jaksaa jaksaa...

Jaksaa mitä? Miksi olette noin ilkeitä täällä, eikö hahmoja saa pohtia vai onko täällä vain yksi mielipide sallittu? Voisitko sitten kertoa, että kuka on Supersankari, jos ei esim. Joalin? Itse en usko Anna-Maija Tuokkoon, hänellä on pehmeämpi ääni.

Saa pohtia. Mutta joillakin on tarve ampua alas. Mutta heidänkään arvaus ole kovin vakuuttavia kun epäilevät tuurea joka ei ole supersankarin pituinen. Minulla ei ole hajuakaan kuka tää on. Mut siitä olen varma että on nainen. Joillakin on hiirulainen jäänyt päälle joka ei edes naiselta kuulostanut.

Supersankari on satavarmasti Martina Aitolehti. Kun on lukenut keskusteluja niin ainakin kymmenen vuotta joku on häntä haukkunut miehen näköiseksi, transuksi ja tämätyyppiseksi. Ei voi olla sattumaa että yksi täällä vihjailee taas koko ajan samaa. Varsinkin kun itse sanoi että epäilee että Supersankari on Martina.

Mene vaikka katsomaan, minkälaista tuhoa laava aiheuttaa La Palmassa, niin saat suhteellisuutta elämääsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4343/7590 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten saatte Kasmirin kuulostamaan Corpilla?

Ajattelemalla omilla aivoilla ja kuuntelemalla lauluja.

Toni se on.

KAsmir. Ette vaa haluu hyväksyy sitä. Kuulostatte ihan trumpille

Vierailija
4344/7590 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä millä lailla ette pitäisi jos Kasmir ois corppi. Hän ei pilaa ohjelmaa millään lailla. Ja toi new York biisi kuulosti ihan kasmirille. Ei Toni sais noin matalalle ääntä.

Vierailija
4345/7590 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään masked singer Suomi MTV3 ja mtv-palvelusta klo 20.00 ohjelma alussa etsivät ja Ile esittävät poista maski biisin, joka löytyy spotifysta. Heti perään maskin takana 21.00 ja tämän illan päätteeksi kolme hahmoa matkaa top6 ryhmään. Ja valitettavasti yksi hahmo joutuu jättämään leikin kesken ja paljastamaan todellisen henkilöllisyytensä.

Vierailija
4346/7590 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan totta tuo, että Kasmir ei pilaa hänkään tätä ohjelmaa paljastuessaan mahdollisesti/ todennäköisesti Corpiksi. Kuten ei pilannut Päivi Räsänen tai kukaan muukaan sen puoleen. Olen kyllä itse toivonut, että Corppi olisi joku yllättävämpi hahmo. Veikkasin alussa Jasper Pääkköstä ja siinä olen roikkunut, koska vihjeet sopii ja muutenkin olisi makeeta... Koko ajan oon ktllä epäillyt äänen riittävyyttä. Ekasta vedosta tuli Corpin äänestä ja olemuksesta mieleen Toni W. Koko hahmo on ulkoisesti pitkälti sellainen, mikä Tonille sopisi ja usea vihjekin kävisi. Minunkin on pakko kuitenkin myöntää, että ei noissa muissa kappaleissa kuulosta enää Tonilta, varsinkaan New York, New York. Täytynee asennoitua, että se on Kasmir, ellei tänään taas kuulosta joltain muulta... Hyvä, mystinen hahmo joka tapauksessa ja komeasti laulettu!

Vierailija
4347/7590 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehti on päätynyt spekuloimaan masked Singerin ja mysteerilaulajien välille. En ymmärtänyt alkuunkaan mitä Iltalehden toimittaja haki kommenttilaan mutta selkeästi hän hoki mysteerilaulajat. No minä kerron oman mielipiteeni. Mysteerilaulajat ei ole hauska ohjelma se tulee liian myöhään 21.00 ei kukaan jaksa silloin enää katsoa sitä. Toiseksi siinä laulaa matti ja Maija meikäläisiä eli taviksia joka ei paljoa kiinnosta onko heidän oma lauluääni. Lisäksi siinä joku kilpailija jonka pitää arvata onko ääni aito vai ei. Mysteerilaulajissa on liika eri vaiheita, taviksia ja ketään ei kiinnosta huijaako tavis vai ei. Masked singer on siitä paras ohjelma, että tähän osallistuu julkisuuden henkilöiltä eri aloilta jotka ovat pukeutuneet eri hahmoiksi. Vihjeiden sekä lauluäänen perusteella pitää arvuutella kuka on maskin takana, joka on minusta hauskempaa. Ja kyllä etsivät ovat hauskoja ja kyllä niiden arvauksia on kiva kuunnella. Jenni, Janne, Strandberg, Veitola sekä Ile on niin muka sitä heidän arvuuttelua katsoa. Toisinkun Miitta Sorvali joka menee sekaisin taviksen lauluäänestä ei siihen voi reagoida samalailla vaikka masked singerissä pystyy reagoimaan vaikka panda olisi sverrir gudnason niin olisihan se siitä. Ja kaikki loput hahmot olivat todella yllättäviä kuten panda. Tosin peto ja corppi on jo tiedossa. Mutta silti masked singer on parempi ja en tule ikinä katoamaan nelosen ohjelmia sitten 2018

Vierailija
4348/7590 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo muka on mukavaa

Vierailija
4349/7590 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut kirjoitus virheistä mitä tuli. Olivat todella mukavia siis ovat mukavia. Ja tuohon piti laittaa olisihan se siistiä.

Vierailija
4350/7590 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan totta tuo, että Kasmir ei pilaa hänkään tätä ohjelmaa paljastuessaan mahdollisesti/ todennäköisesti Corpiksi. Kuten ei pilannut Päivi Räsänen tai kukaan muukaan sen puoleen. Olen kyllä itse toivonut, että Corppi olisi joku yllättävämpi hahmo. Veikkasin alussa Jasper Pääkköstä ja siinä olen roikkunut, koska vihjeet sopii ja muutenkin olisi makeeta... Koko ajan oon ktllä epäillyt äänen riittävyyttä. Ekasta vedosta tuli Corpin äänestä ja olemuksesta mieleen Toni W. Koko hahmo on ulkoisesti pitkälti sellainen, mikä Tonille sopisi ja usea vihjekin kävisi. Minunkin on pakko kuitenkin myöntää, että ei noissa muissa kappaleissa kuulosta enää Tonilta, varsinkaan New York, New York. Täytynee asennoitua, että se on Kasmir, ellei tänään taas kuulosta joltain muulta... Hyvä, mystinen hahmo joka tapauksessa ja komeasti laulettu!

Minä kirjoitin että harmittaa, jos Corppi on Kasmir. Ehkä se oli väärin ilmaistu, koska ei Kasmirissa mitään vikaa ole. Jotenkin vaan toivoin, että Corppi olisi joku yllättävämpi persoona ja ”suurempi” tähti. Jotakin Marko Hietala kakkosta, Hannu Lintua tai Jasper Pääkköstä itsekin odotin. Toisaalta tuollainen kuvitelma on hassua, mutta ihmismieli on välillä outo.😂

Vierailija
4351/7590 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sain alapeukun iltalehti jutustani spekuloin vain. Se että minä en pidä mysteeri laulajista ei tarkota et joku ei pitäis. Minä ainakin tykkään masked singeristä.

Vierailija
4352/7590 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanasta pandasta on tullut instaan lisää vihjeitä. Voisiko Tuomas Kyröstä kuoriutua panda?

Vierailija
4353/7590 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bilepanda on Antti Tuomainen. Palkittu kirjoittaja ja nauttii suosiosta. Tää kertoo siitä et sen kirjoja on myyty ranskaa koreaa. Sekä Hollywood tekee sen kirjasta leffa. Ja ääni sekä vihjeet täsmää. ANTTi

Vierailija
4354/7590 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bilepanda on Antti Tuomainen. Palkittu kirjoittaja ja nauttii suosiosta. Tää kertoo siitä et sen kirjoja on myyty ranskaa koreaa. Sekä Hollywood tekee sen kirjasta leffa. Ja ääni sekä vihjeet täsmää. ANTTi

😂 No sehän se on. Ja äänikin täsmää. Kirjoja myyty aina korea, Kreikka, Ranska, jne ympäri maailmaa tykkää tutustua paikallisiin kulttuuriin sekä kieleen. Miksei tätä ihan heti tajuttu

Vierailija
4355/7590 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

älä nyt pelleile, suurin osa ei ole ikinä kuullutkaan tosta tyypistä

ville haapasalo sopii paremmin nyt muottiin, on useampi kirja sekä yritys. 

Vierailija
4356/7590 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole Haapasalo. Kun ääni ei täsmää. Mitä pelleile kyllä se on Antti Tuomainen. Ei oo mun ongelma ettette tiedä yks Suomen suosituimpia kirjailijoita. Se on Antti. Ja ei todellakaan ole Ville joten älä pelleile

Vierailija
4357/7590 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pandalla on hartia linjat ku ilellä samaa pituutta. Ehkä korvia pienenpi. Ville on 185 ja miten noi tanssijat jaksais nostaa vielä joka on mahakas. Tää on kevyt kaveri. Joten lopettakaa tosta haapasalosta jauhaminen.

Vierailija
4358/7590 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole Haapasalo. Kun ääni ei täsmää. Mitä pelleile kyllä se on Antti Tuomainen. Ei oo mun ongelma ettette tiedä yks Suomen suosituimpia kirjailijoita. Se on Antti. Ja ei todellakaan ole Ville joten älä pelleile

katoin ton ig:stä kuvia. Seisoo yhdessä kuvassa Jussi Vatasen (188cm) vieressä ja on sitä pitempi. Tuomainen on yli 190cm varmasti

Vierailija
4359/7590 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkään on puhuttu että corppi ois ehkä kirjailija ja nyt homma menee uusiks ja bilepanda onkin se kirjailija :D mutta tuskin molemmat on! Ehkä ne on antti ja kasmir, ehkä ei. Toivottavasti tänään ei paljastu vielä kumpikaan noista! Vielä ku arvuuttelu täälä tapahtuis ystävälliseen sävyyn.

Vierailija
4360/7590 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

corppi on toni wirtanen, olen tästä täysin varma. Epäilkää jos epäilette

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän