Masked Singer 3 OFFICIAL
Tänään taas alkaa Masked Singer. Jutellaan ohjelmasta täällä, en ainakaan löytänyt toista keskustelua uudesta kaudesta. Saapa nähdä ketä ovat saaneet ohjelmaan mukaan.
Kommentit (7590)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis Sara Parikka Hattara
Kuka tämä Sara Parikka on kun sitä tyrkytetään joka hahmoon.
Minna Parikan sisko?Sara Parikka, omaa sukua Säkkinen, näytteli Salatuissa elämissä 2007-2019 ja meni sinä aikana naimisiin sarjassa näytelleen Mikko Parikan kanssa. Kyllä vakituisia Salkkari-näyttelijöitä voidaan kutsua Suomessa julkkikseksi.
EI aavistustakaan kuka hän on! Ei "kaikki" ihmiset katso salkkareita!
Just tommosia turhia muka-julkkiksia.
Jos näyttelee 12 vuotta erittäin suositussa, yli 20 vuotta jatkuneessa päivittäissarjassa, jota näytetään parhaaseen katseluaikaan yleisellä kanavalla, ei ole mikään muka-julkkis. Jos kaikki eivät katso Salkkareita, mitä sitten. Ohjelmassa ei tuolla logiikalla voisi esiintyä ketään. Joku ei katso konsertteja, joku ei katso Possea, joku ei ole seurannut urheilua...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KatjaElina kirjoitti:
Itse uskon, että Feeniks joutui poistaan maskinsa siksi, koska yleisöstäkin todennäköisesti suurinosa (vanhemmat ihmiset) mielessään arvelivat hahmoa Heidiksi, joten eivät enää äänestäneet Feenistä sen takia jatkoon.
Kyllä Feeniks tippui ihan sen takia, että oli selvästi huonoin laulaja näistä ehdollaista.
Täällä monetkin on sitä mieltä, että tippujat on määrätty etukäteen, mutta itse en tuohon usko.
Yleensä se, jota itsekin pidän huonoinpana , tippuu.
Silloin, kun robotti putosi, oli kaikki hyviä ja jonkun vain oli pakko läteä.
Saa olla naiivi ja uskoa ettei ole käsikirjoitettua mutta itse uskon että on.
Menee tietyn kässärin mukaan. Tämän kauden alussa pudotettiin pois he, jotka ovat lähteneet mukaan sillä puheella että saavat voivat esiintyä vain kerran.
Kuten Päivi Räsänen oli. Eka kaudella varma yhden kerran esiintyjä oli Ilen vaimo. En muista hänen hahmoaan.
Monia merkkejä on siitä, että mennään kässärin mukaan. Mutta katson silti vaikka tiedän että kässärin mukaan mennään.
Saattaa hyvinkin pitää paikkansa, ja yleisöä on noin vähä paikalla tollo, et hyvin epäilyttävää. Tekijät ovat kyllä puhuneet applikaatio äänestetään ja sit siel sivuilla teams yhteydellä muut äänestää. Tää äänestys ei ole käsikirjoitettu mut tää on nyt nii ja näin. Hyvä pohdintaa.
Minkälaisia julkkiksia tässä ohjelmassa pitäisi olla niiden mielestä, joiden mielestä esim. missit, putous ja salkkari näyttelijät, tubettajat ja ns. somevaikuttajat eivät ole tarpeeksi tunnettuja? Suomessa ei kauheasti ole mitään ykköstason (mitä sillä sitten käsitetänkään) julkkiksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minna Parikan sisko?Sara Parikka, omaa sukua Säkkinen, näytteli Salatuissa elämissä 2007-2019 ja meni sinä aikana naimisiin sarjassa näytelleen Mikko Parikan kanssa. Kyllä vakituisia Salkkari-näyttelijöitä voidaan kutsua Suomessa julkkikseksi.
Jos näyttelee 12 vuotta erittäin suositussa, yli 20 vuotta jatkuneessa päivittäissarjassa, jota näytetään parhaaseen katseluaikaan yleisellä kanavalla, ei ole mikään muka-julkkis. Jos kaikki eivät katso Salkkareita, mitä sitten. Ohjelmassa ei tuolla logiikalla voisi esiintyä ketään. Joku ei katso konsertteja, joku ei katso Possea, joku ei ole seurannut urheilua...
Joka kaudella on ollut tätä samaa väittelyä aiheesta. Osalle jopa Marco Hietala oli täysin tuntematon nimi, vaikka hän on suomen kansainvälisesti tunnetuimpia muusikoita.
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisia julkkiksia tässä ohjelmassa pitäisi olla niiden mielestä, joiden mielestä esim. missit, putous ja salkkari näyttelijät, tubettajat ja ns. somevaikuttajat eivät ole tarpeeksi tunnettuja? Suomessa ei kauheasti ole mitään ykköstason (mitä sillä sitten käsitetänkään) julkkiksia.
putouksen yhden kauden näyttelijät eivät mielestäni ole tarpeeksi tunnettuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heinäseiväs on paras hahmo. Ja noussut ilmiöksi maailmalla. Eilen maskin takana ohjelmassa joku masked maailman lentävä tuottaja David leggio kerto et se yleensä ku kertoo ihmisille aiheesta mainittee heinäseipään. Lisäks Suomen hahmot ja biisit sekä tausta tanssijat sekä lavashow on saanut kiitosta paljon kuinka he tekevät upean spektaakkelinjs miten he panostavat esityksiin. Myös etsivät ja Ile sai kiitokset. Ja mielestäni se on juuri näin, Suomi on onnistunut ohjelmassa yllättämään paljastuksia mitä ei esimerkiksi maailmalla olis mahdollista. Toivottavasti tulee lisää kausia. Paras ohjelma ja lauantai illan kohokohta.
Harmi vaan, mutta saattaa jäädä viimeiseksi. Katsojaluvut laskussa
Toki ne miettii ohjelma jatkoa katsojalukujen takia myös, mutta myöskin ohjelman kiinnostavuuden. Kyllä ohjelmaa ollaan spekuloitu mukavasti. Eikä katsojaluvut ole surkeita olleet 772 sekä 868 ja ei eilinen vaa sitä edellinen keräsi vähä miljoonan. Mut joo kyl tää alkaa lopahtaa kiinnostus varsinkin ku tätä tykitetään koko aika. Ja hyvinkin mahdollista et lopetetaan, tuotanto siitä ilmoittaa varmasti. Tämä kausi jää minun viimeiseksi. Kaikki hyvät tarinat on joskus lopetettava. Toivottavasti tää kausi saa arvoisen lopetuksen
Mulla meni maku viime kaudella kun vihjeet oli valheita, mikä hiton järki siinä on? Ekalla kaudella olis hauska arvailla kun vihjeistä pystyi päättelemään jotain. Viime kaudella Mikko Leppilampi oli aivan älytön ja sama ”poissa julkisuudesta viihtyvä” tyrkky Krista Siegfrids.
oon ihan eri mieltä. On vaan hyvä että arvaaminen ei ole helppoa, siinä ei ole mitään hauskaa kun vihjeet on niin helppoja että hahmon arvaa heti kun pääpainon tulisi olla esityksessä jonka perusteella arvataan.
leppilammen tunnisti eminem esityksessä ja siegfridsin kun lauloi ranskaksi. Moni oli aivan totaalisen kiinnittyneitä vihjevideoihin eivätkä kuunnelleet ääntä.
Bilepanda - Pekka Haavisto
Supersankari - Sanna Marin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KatjaElina kirjoitti:
Itse uskon, että Feeniks joutui poistaan maskinsa siksi, koska yleisöstäkin todennäköisesti suurinosa (vanhemmat ihmiset) mielessään arvelivat hahmoa Heidiksi, joten eivät enää äänestäneet Feenistä sen takia jatkoon.
Kyllä Feeniks tippui ihan sen takia, että oli selvästi huonoin laulaja näistä ehdollaista.
Täällä monetkin on sitä mieltä, että tippujat on määrätty etukäteen, mutta itse en tuohon usko.
Menee tietyn kässärin mukaan. Tämän kauden alussa pudotettiin pois he, jotka ovat lähteneet mukaan sillä puheella että saavat voivat esiintyä vain kerran.
Kuten Päivi Räsänen oli. Eka kaudella varma yhden kerran esiintyjä oli Ilen vaimo. En muista hänen hahmoaan.
Monia merkkejä on siitä, että mennään kässärin mukaan. Mutta katson silti vaikka tiedän että kässärin mukaan mennään.
Ja sinustako Päivi lauloi niin hyvin, että olisi kuulunut jatkoon????
Päivi oli surkea laulaja ja putosi sen takia heti pois. Heidi oli nyt nähdyssä jaksossa huonoin laulaja ja joutui pois.
Minusta on kyllä sitten ihan sama, vaikka olisikin käsikirjoitettu jos kerran huonoin siinäkin tapauksessa tippuu.
Sama äänestetäänkö huonoin oikeasti pois, vai käsikirjoitusko sen huonoimman pois tiputtaa. Huonoin ja surkein laulaja sieltä on joka kerta kuitenkin pois tippunut.
Robottijakso oli poikkeus, mutta silloin taas kaikki oli niin hyviä, että siitä jaksosta pakostakin putosi yksi hyvä laulaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
putouksen yhden kauden näyttelijät eivät mielestäni ole tarpeeksi tunnettuja.
Moni heistäkin on kiertänyt kaikenmaailman viihdeohjelmat läpi mm. vierailleet Possessa tai Joonas Nordman show’ssa. Samat kasvot niissä vierailevat ja piiri pieni pyörii.
Mikäs keskustelu täälä pyörii. Keskustellaan aijotaan lopettaa ohjelma, onko äänet oikeita. Mitkä kuuluvat tähän. Hienoa että keskustellaan asiasta. Mutta tuo ohjelma lopettaminen lähti väärille raiteille. Joku kehui ohjelmaa mikä hitto ja joku Mielensäpahoittaja kertoi et ohjelma lopetetaan vähä katsojii ja sama henkilö laittoi kuinka vaikeaa arvaaminen. Onneks tätä ohjelmaa ei lopeteta kyseisen henkilön kommentin takia. Ja varmasti nämä jotka sanoivat että lopettavat varmasti peruvat päätöksensä. Mielestäni hyvä että vihjeet ovat vaikeita, ja kaikkien ryhmän hahmot on hyviä. Ja tuo äänestys ihan aplikaatiolla yleisö äänestää, tässä ohjelmassa aika vähä käsikirjoitettu esim etsivien arvaukset on juuri tolla hetkellä syntynyt.
Tää Heidi Sohlberg on irvistelemässä pian taas jossain muussa ohjelmassa. Väkisin pitää tunkea estradille. Ihmettelen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KatjaElina kirjoitti:
Monia merkkejä on siitä, että mennään kässärin mukaan. Mutta katson silti vaikka tiedän että kässärin mukaan mennään.Ja sinustako Päivi lauloi niin hyvin, että olisi kuulunut jatkoon????
Päivi oli surkea laulaja ja putosi sen takia heti pois. Heidi oli nyt nähdyssä jaksossa huonoin laulaja ja joutui pois.
Minusta on kyllä sitten ihan sama, vaikka olisikin käsikirjoitettu jos kerran huonoin siinäkin tapauksessa tippuu.
Sama äänestetäänkö huonoin oikeasti pois, vai käsikirjoitusko sen huonoimman pois tiputtaa. Huonoin ja surkein laulaja sieltä on joka kerta kuitenkin pois tippunut.
Robottijakso oli poikkeus, mutta silloin taas kaikki oli niin hyviä, että siitä jaksosta pakostakin putosi yksi hyvä laulaja.
Väärin arvelet. Ei haluttu pitää Päiviä yhtä esiintymistä enempää ja tuskin poliitikolla olis ollut aikaa roikkua useampaa kertaa. Eniten epäilen, että hän lähti mukaan kun sanottiin ettei tarvi kun kerran esiintyä.
Pusu on Mmiisas! Muista en ole varma.
Vierailija kirjoitti:
Tää Heidi Sohlberg on irvistelemässä pian taas jossain muussa ohjelmassa. Väkisin pitää tunkea estradille. Ihmettelen!
Mä en ole nähnyt häntä yhtään missään ja muutenkin on niin tuntematon tapaus, ettei häntä olisi pitänyt ottaa tähän ohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myönnän,, minulle on vaikea tunnistaa ( anteeksi )~ muka julkkiksia ~ , koska en seuraa salkkareita, en lue seiskaa, en ole tietoinen possesta ( vai mikäsenyt on).
Areenan kautta löydän suurimman osan katsottavista ohjelmista minulle. Kuuntelen YLE radiota.
En tunne näitä some julkkiksia, en tunnistanut edes radio juontajaa kauden alussa.
Jostain syystä Amerikan Masked Singer laulajat on minulle tutumpia .
oon vahvasti sitä mieltä että corppi on jasper pääkkönen tai edelleen toni wirtanen. Se ei kovin vanha mies ole, vaan joku nuorekas jäbä. Ei varmasti ole yli 50v.
mutta kuka tuo bilepanda voi olla? Corpin ohella se on ainoa hahmo jossa on "persoonaa". Esityksissä on samanlaista henkeä kuin oli Tohtorilla viime kaudella. En sulkisi pois vielä sitä etteikö olisi ammattilaulaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hän on näytellyt teatterissakin ja pyörähtänyt joissakin muissakin ohjelmissa. Pitää blogia ja on kirjoittanut kirjan, tai peräti kaksikin muistaakseni. Sanomalehdissä mainittu monesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myönnän,, minulle on vaikea tunnistaa ( anteeksi )~ muka julkkiksia ~ , koska en seuraa salkkareita, en lue seiskaa, en ole tietoinen possesta ( vai mikäsenyt on).
Areenan kautta löydän suurimman osan katsottavista ohjelmista minulle. Kuuntelen YLE radiota.
En tunne näitä some julkkiksia, en tunnistanut edes radio juontajaa kauden alussa.Jostain syystä Amerikan Masked Singer laulajat on minulle tutumpia .
Minä en tuntenut oikeen ketään Amerikan versiosta :D
Vierailija kirjoitti:
oon vahvasti sitä mieltä että corppi on jasper pääkkönen tai edelleen toni wirtanen. Se ei kovin vanha mies ole, vaan joku nuorekas jäbä. Ei varmasti ole yli 50v.
mutta kuka tuo bilepanda voi olla? Corpin ohella se on ainoa hahmo jossa on "persoonaa". Esityksissä on samanlaista henkeä kuin oli Tohtorilla viime kaudella. En sulkisi pois vielä sitä etteikö olisi ammattilaulaja.
Bilepanda on Antti Tuisku. Kaikki ei ole niin mustavalkoista, sopii häneen. Samoin eristysnauhat voi liittyä peto on irti videoon/show'hun. Antti voisi hyvin reväyttää niin, että opettelee mm. korean kielisen kappaleen. Kauhean suoria vihjeitä ei voi antaa, ettei häntä tunnisteta.
No siksi, kun tajuavat Jannen sanottua, että Fenix on Heidi Sohlberg, että niinhän se olikin. Siinä esityksen jälkeisessä arvauksessa kaikki eivät halua sanoa samaa, vasta sitten kun on maskin paljastuksen vuoro.