Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masked Singer 3 OFFICIAL

Vierailija
28.08.2021 |

Tänään taas alkaa Masked Singer. Jutellaan ohjelmasta täällä, en ainakaan löytänyt toista keskustelua uudesta kaudesta. Saapa nähdä ketä ovat saaneet ohjelmaan mukaan.

Kommentit (7590)

Vierailija
2701/7590 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

KatjaElina kirjoitti:

Itse uskon, että Feeniks joutui poistaan maskinsa siksi, koska yleisöstäkin todennäköisesti suurinosa (vanhemmat ihmiset) mielessään arvelivat hahmoa Heidiksi, joten eivät enää äänestäneet Feenistä sen takia jatkoon.

Kyllä Feeniks tippui ihan sen takia, että oli selvästi  huonoin laulaja näistä ehdollaista.

Täällä monetkin on sitä mieltä, että tippujat on määrätty etukäteen, mutta itse en tuohon usko.

Yleensä se, jota itsekin pidän huonoinpana , tippuu.

Silloin, kun robotti putosi, oli kaikki hyviä ja jonkun vain oli pakko läteä.

Vierailija
2702/7590 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dino oli todella huono. Tuota esitystä oli jo kiusallista katsella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2703/7590 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkään ohjelma ei vaikuta enää niin hauskalta katsottavalta kun ensimmäisellä kaudella, vaan vaikuttaa jotenkin väkisin väännetyltä. Pisteet tosin siitä, että hahmojen tunnistaminen on nyt vaikeampaa, mutta selvästi mukaan on jo otettu niitä, jotka vain suostuvat ohjelmaan osallistumaan. Eihän tällä kaudella kovinkaan montaa kaikkien tuntemaa raskaan sarjan nimeä ole vielä paljastunut, paitsi yllättävä Päivi Räsänen, joka tosin on ollut ainoa, jonka olen tähän mennessä tunnistanut. Kaipa koira ja corppi ovat sitten kuitenkin Roope Salminen ja Konsta Hietanen, koska on suuri ihme, jos eivät ole mukana tässäkin.

Vierailija
2704/7590 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkään ohjelma ei vaikuta enää niin hauskalta katsottavalta kun ensimmäisellä kaudella, vaan vaikuttaa jotenkin väkisin väännetyltä. Pisteet tosin siitä, että hahmojen tunnistaminen on nyt vaikeampaa, mutta selvästi mukaan on jo otettu niitä, jotka vain suostuvat ohjelmaan osallistumaan. Eihän tällä kaudella kovinkaan montaa kaikkien tuntemaa raskaan sarjan nimeä ole vielä paljastunut, paitsi yllättävä Päivi Räsänen, joka tosin on ollut ainoa, jonka olen tähän mennessä tunnistanut. Kaipa koira ja corppi ovat sitten kuitenkin Roope Salminen ja Konsta Hietanen, koska on suuri ihme, jos eivät ole mukana tässäkin.

Miksi koko ajan ehdotetaan sellaisia henkilöitä, jotka eivät pituutensa puolesta ole sopivia? Pitkää henkilöä, kuten Roope Salmista, on todella vaikea lyhentää 10 senttiä tai kohtuullisen lyhyttä miestä kuten Konsta Hietanen, on vaikea pidentää 10 senttiä, kun nähdään, että hahmolla ei ole pituutta lisääviä kenkiä jalassa.

Vierailija
2705/7590 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi koko ajan ehdotetaan sellaisia henkilöitä, jotka eivät pituutensa puolesta ole sopivia? Pitkää henkilöä, kuten Roope Salmista, on todella vaikea lyhentää 10 senttiä tai kohtuullisen lyhyttä miestä kuten Konsta Hietanen, on vaikea pidentää 10 senttiä, kun nähdään, että hahmolla ei ole pituutta lisääviä kenkiä jalassa.

Ei tuo kommentoija niitä oikeasti ehdottanut, vaan oli todennäköisesti lähinnä sarkasmia. Se vaan on niin, että maikkari tunkee joka ohjelmaansa näitä omia kasvojaan. Onhan se ihme, ettei esim. Vappua, Roopea tai Kirsi Alm-Siiraa ole ollut vielä tässä ohjelmassa. Onneksi mukana on ollut yllätys kasvojakin.

Vierailija
2706/7590 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pusu Karoliina T

Supersankari (?!!)

Corppi Tuomas Tipi Kyrö

Peto Jaro Sarasvuo

Hattara Sara Sieppi

Dino Eini

Vierailija
2707/7590 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Sara Parikka Hattara

2708/7590 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KatjaElina kirjoitti:

Itse uskon, että Feeniks joutui poistaan maskinsa siksi, koska yleisöstäkin todennäköisesti suurinosa (vanhemmat ihmiset) mielessään arvelivat hahmoa Heidiksi, joten eivät enää äänestäneet Feenistä sen takia jatkoon.

Minä olen vähän vanhempi ihminen (mitä sillä sitten tarkoititkin) ja minusta Heidi on ihanan valoisa ja sympaattinen ihminen.

En nyt tarkoittanut mitään loukkaavaa tuolla, vaan tarkoitin sitä, että jos arvelee mielessään oikein (vaikka eihän yleisö näe paljastuksia), niin onhan sitä ehkä vähän tylsää katsoa, kun on jo mielessään arvannut hahmon oikein.

Vierailija
2709/7590 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pusu Karoliina T

Supersankari (?!!)

Corppi Tuomas Tipi Kyrö

Peto Jaro Sarasvuo

Hattara Sara Sieppi

Dino Eini

Tuomas kyröllä on söhähtävä ässä ja corpilla ei ja ei Kyrö oo noin hyvä laulaa, ja aika vaikee uskoo et tuolla lintutornissa edes pystyssä pysyisi. Hattara on Sara parikka miten oot noin kuutamolla

Vierailija
2710/7590 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihikoira on Arttu Harkki

Vierailija
2711/7590 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dino = Pippa Laukka

Vierailija
2712/7590 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa mun sanoneeni: Pusu = Mmiisas

Vihjeet:

Kiireestä kantapäähän

Hänellä on ystävä Angelica, jolla on kultaiset hiukset. Mmiisas seuraa instagramisssa Angelica nimistä henkilöä.

Saattaa keksiä itsentänsä miltei mitä vain, ihmisille jotka ei häntä tunne. Muistaakseni oli keskustellut jonkun tyypin kanssa, kuka sanoi että tubettajat on ihan turhia ja oli valehdellut olevansa muuta.

Ei ole koskaan laulanut telkkarissa

On alkanut pelaamaan sulkkista ja hermostuu helposti. Tästä oli myös vihje.

Ääni on myös Miisan.

Miisa pelaa kyllä padelia eikä sulkkista.

Vierailija
2713/7590 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tää kausi on paljon parempi kuin kakkoskausi. Parempia hahmoja, ja moni tähän asti paljastuneista on ollut aika yllätyksiä! Viime kausi oli tylsempi.

Vierailija
2714/7590 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tää kausi on paljon parempi kuin kakkoskausi. Parempia hahmoja, ja moni tähän asti paljastuneista on ollut aika yllätyksiä! Viime kausi oli tylsempi.

Samaa mieltä. Toivottavasti yllätykset jatkuu läpi kaikki hahmot ja aina finaaliin. Selvää et pari maikkarin kasvoi mukana. Toivottavasti bilepanda ja corppi ois yllätyksiä.

Vierailija
2715/7590 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Corppi on Johan af Grann.

Vierailija
2716/7590 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vihjeet täsmää aika hyvin. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Corppi on Tuomas Holopainen. Aivan varma oon.

Tuomaksen laulua voi käydä kuuntelemassa vaikka YouTubessa. Hän ei millään pysty Corpin tasoon, ei sitä ääntä sentään niin paljon pysty muokkaamaan studiossa.

Älä ala-arvioi studiotyötä, saivat jopa Leppilammin kuulostamaan laulajalta.

Vierailija
2717/7590 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa mun sanoneeni: Pusu = Mmiisas

Vihjeet:

Kiireestä kantapäähän

Hänellä on ystävä Angelica, jolla on kultaiset hiukset. Mmiisas seuraa instagramisssa Angelica nimistä henkilöä.

Saattaa keksiä itsentänsä miltei mitä vain, ihmisille jotka ei häntä tunne. Muistaakseni oli keskustellut jonkun tyypin kanssa, kuka sanoi että tubettajat on ihan turhia ja oli valehdellut olevansa muuta.

Ei ole koskaan laulanut telkkarissa

On alkanut pelaamaan sulkkista ja hermostuu helposti. Tästä oli myös vihje.

Ääni on myös Miisan.

Miisa pelaa kyllä padelia eikä sulkkista.

On pelannut myös sulkkista, herra/rouva kaikkitietävä

Vierailija
2718/7590 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkasen nothing compares on yksi sarjan parhaista biiseistä etenkin ku se ääni oli vahva ja maskuliininen, toki Mikon paljastuminen vei arvoa pois. Arvostan yhtä korkealle corpin music of The nights, minusta hyvillä biisillä ja lavashowlla on merkitystä. Ja eiliseen jaksoon miksi Fenix piti pudota, ei vihikoira eristys mikään hauska ollu. Ja en vieläkään ymmärrä miks etsivät veikkas ileä. Ja finaalissa etsivät esittää poista maski biisin, taidan kelata sen kohdan äkkiä pois. En tosiaan haluu kuulla ku kokander ja Kataja yrittää räpätä.

Vierailija
2719/7590 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kaikkien kausien ehdottomat suosikkini ovat Peacockin Amaranth ja Heinäseipään Freestyler.

Vierailija
2720/7590 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinäseiväs on paras hahmo. Ja noussut ilmiöksi maailmalla. Eilen maskin takana ohjelmassa joku masked maailman lentävä tuottaja David leggio kerto et se yleensä ku kertoo ihmisille aiheesta mainittee heinäseipään. Lisäks Suomen hahmot ja biisit sekä tausta tanssijat sekä lavashow on saanut kiitosta paljon kuinka he tekevät upean spektaakkelinjs miten he panostavat esityksiin. Myös etsivät ja Ile sai kiitokset. Ja mielestäni se on juuri näin, Suomi on onnistunut ohjelmassa yllättämään paljastuksia mitä ei esimerkiksi maailmalla olis mahdollista. Toivottavasti tulee lisää kausia. Paras ohjelma ja lauantai illan kohokohta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi