Masked Singer 3 OFFICIAL
Tänään taas alkaa Masked Singer. Jutellaan ohjelmasta täällä, en ainakaan löytänyt toista keskustelua uudesta kaudesta. Saapa nähdä ketä ovat saaneet ohjelmaan mukaan.
Kommentit (7590)
Vihikoira on Renny Harlin
Sillä on elämänsä rakkaus ja ”uusi narttu” kierroksessa
Corpilla on kyllä hyvä tasapaino kun keikkui siellä pylvään päällä linnunpesässä!
KatjaElina kirjoitti:
Itse uskon, että Feeniks joutui poistaan maskinsa siksi, koska yleisöstäkin todennäköisesti suurinosa (vanhemmat ihmiset) mielessään arvelivat hahmoa Heidiksi, joten eivät enää äänestäneet Feenistä sen takia jatkoon.
Minä olen vähän vanhempi ihminen (mitä sillä sitten tarkoititkin) ja minusta Heidi on ihanan valoisa ja sympaattinen ihminen.
Kyllä vihjeet täsmää aika hyvin. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Corppi on Tuomas Holopainen. Aivan varma oon.
Tuomaksen laulua voi käydä kuuntelemassa vaikka YouTubessa. Hän ei millään pysty Corpin tasoon, ei sitä ääntä sentään niin paljon pysty muokkaamaan studiossa.
Vierailija kirjoitti:
Vihikoira on Renny Harlin
Sillä on elämänsä rakkaus ja ”uusi narttu” kierroksessa
Kovasti joutuu 193-senttinen Renny sitten lyhentämään itseään näyttääkseen yhtä pitkältä 184-senttisen Ile Uusivuoren rinnalla.
pusu ei ole veronica verho
veronica on joku 170 pitkä ja tänään pusu tennarit jalassa näytti ileä 20-30cm lyhyemmältä
Esko Eerikäinen - Stripparin tarina. Olin jo unohtanut tuon pläjäyksen. Hän voisi hyvin olla Vihikoira.
Dino on Muumimamma. Corppi taas Nuuskamuikkunen.
Vierailija kirjoitti:
Corpilla on kyllä hyvä tasapaino kun keikkui siellä pylvään päällä linnunpesässä!
Sitten saa unohtaa Arttu Wiskarin ja Samuli Edelmanin. Hyviä tulkitsijoita, mutta eivät mitään trapetsitaiteilijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten saa unohtaa Arttu Wiskarin ja Samuli Edelmanin. Hyviä tulkitsijoita, mutta eivät mitään trapetsitaiteilijoita.
Olisiko se sitten se Hietasen Konsta jolla on vain fyllinkiä puvussa 🧐
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko se sitten se Hietasen Konsta jolla on vain fyllinkiä puvussa 🧐
Konsta on liian lyhyt, vain 174-senttinen, eivätkä vihjeet sovi muutenkaan.
Sanokaa mun sanoneeni: Pusu = Mmiisas
Vihjeet:
Kiireestä kantapäähän
Hänellä on ystävä Angelica, jolla on kultaiset hiukset. Mmiisas seuraa instagramisssa Angelica nimistä henkilöä.
Saattaa keksiä itsentänsä miltei mitä vain, ihmisille jotka ei häntä tunne. Muistaakseni oli keskustellut jonkun tyypin kanssa, kuka sanoi että tubettajat on ihan turhia ja oli valehdellut olevansa muuta.
Ei ole koskaan laulanut telkkarissa
On alkanut pelaamaan sulkkista ja hermostuu helposti. Tästä oli myös vihje.
Ääni on myös Miisan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tää Fenix on???
heidi sohlberg
Ja onnittelut ensimmäiselle mammalle joka oli Fenix henkilöllisyydestä parhaiten perillä. Perustelut olis ollu kiva kuulla
Vihikoira on Esko e. Ja miks noi etsivät veikka ileä. Ja Dino oli ihana ja ne munat. Pusu on mmiisas. Supersankari voi olla Saara koska sil on vetoketju paita.
Vihikoira = Juha Tapio
Supersankari = Matti Vanhanen
Pusu = Bile-Dani
Munanlutkuttaja = Sirpa Selänne
Vierailija kirjoitti:
Supersankari = Matti Vanhanen
No tämä! Miksi en heti tajunnut?
Pusu= Mmiisas
Supersankari= Martina
Dino= Eva Wahlström
Peto= Ali Jahangiri
Vihikoira = Esko Eerikäinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eka kerta kun ei kiinnostanut yhtään katsoa Maskin takana.
Heidi S. on vaan jotenkin rasittava ja teennäinen. Hyvä että tippui jo.Heidi on ihana ja yksi aidoimmista julkuista. Kaikki, jotka ovat hänet tavanneet tietävät tämän.
Jep on aito. Ei edes yritä esittää mukavaa.
siinä ku tuli ne arvaukset, ilen ääni sanoi "eivät voi olla enempää väärässä" ja arvauksissa oli eerikäinen