Masked Singer 3 OFFICIAL
Tänään taas alkaa Masked Singer. Jutellaan ohjelmasta täällä, en ainakaan löytänyt toista keskustelua uudesta kaudesta. Saapa nähdä ketä ovat saaneet ohjelmaan mukaan.
Kommentit (7590)
KatjaElina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskinta Masked Singerissä on juuri se, kun hahmoja ei tunnista heti ensikiekaisusta. Suomessa ns. julkkispiirit on pienet ja raatituomaritkin ovat olleet lähes kaikkien kilpailijoitten kanssa joskus tekemisissä. Yllätykset ovat kivoja, en ymmärrä TV-lehden toimittajan valitusta.
sama tyyppi ylistää big brotheria
siinä vasta on kulunut ohjelma yksinkertaisille ihmisille, katsoa kun ihmiset asuvat talossa. Hitsi ku on kiinnostavaa
Tosiaan tuo iltasanomien artikkelin kirjoitta (ei ole edes nimeään julkaissut) niin tosiaan ylistää/kehuu Big Brotheria.
Itse kyllä voin rehellisesti sanoa, että itse enemmin katson Masked Singeriä kuin jotain tylsääkin tylsempää Big Brotheria.
Big Brother on raskasta katseltavaa kun ei siinä tapahdu mitään. Masked singerissä joka jakson päätteeksi joku poista maskin, joka on mielestäni kivaa. Mutta jos haluatte lähettää palautetta niin iltasanomien viihde osastolle kannattaa lähettää palautetta
Big Brother on mammapalstan suosituin keskustelu alusta, ilmeisesti ihmisiä kiinnostaa. Masked singer ei mahdu suosituimpien joukkoon. Täällä se ei varmaan kiinnosta, mutta sosiaalisen median palstoilla Twitter, ig, fb. Siel käydään keskusteluja. Ei kukaan tätä palstaa tekijöistä lue ketä kiinnostaa anonyymien haukkumiset. Suosittelisin omalla henkilöllisyydellä yhdellä käyttäjätunnuksella kommentoimaan.
Murkku räppäsi hyvin, mutta lauluosuudet eivät sujuneet niin hyvin.
Supersankari voisi olla Alina Voronkova.
Vierailija kirjoitti:
Big Brother on mammapalstan suosituin keskustelu alusta, ilmeisesti ihmisiä kiinnostaa. Masked singer ei mahdu suosituimpien joukkoon. Täällä se ei varmaan kiinnosta, mutta sosiaalisen median palstoilla Twitter, ig, fb. Siel käydään keskusteluja. Ei kukaan tätä palstaa tekijöistä lue ketä kiinnostaa anonyymien haukkumiset. Suosittelisin omalla henkilöllisyydellä yhdellä käyttäjätunnuksella kommentoimaan.
viikon 100:n katsotuimman ohjelman (kaikki kanavat) listalla masked singer on Suomen kolmanneksi katsotuin ohjelma, big brother ei mahtunut edes listalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
viikon 100:n katsotuimman ohjelman (kaikki kanavat) listalla masked singer on Suomen kolmanneksi katsotuin ohjelma, big brother ei mahtunut edes listalle
Ja huomenna pistetään vielä paremmaksi. Jos jäi vähä miljoona. Nii viel enemmän huomenna. Kaikki ruudun ääreen 20.00
Vierailija kirjoitti:
Samuli Edelman on...
-pituudeltaan 182cm
-näyttelijän ja säveltäjän lapsi (lapsuus kulisseissa)
-näytellyt elokuvassa Tumman veden päällä
-harrastaa (avanto)uintiaCorppi? Ruumiinrakenne täsmäisi ja laulamaankin noin pystyisi.
Kyllä hän on Samuli. Joku ihmetteli viiniä jossain videossa, mutta.... Oon mä juonut viinii Wienissä. Vihje sekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samuli Edelman on...
-pituudeltaan 182cm
-näyttelijän ja säveltäjän lapsi (lapsuus kulisseissa)
-näytellyt elokuvassa Tumman veden päällä
-harrastaa (avanto)uintiaCorppi? Ruumiinrakenne täsmäisi ja laulamaankin noin pystyisi.
Kyllä hän on Samuli. Joku ihmetteli viiniä jossain videossa, mutta.... Oon mä juonut viinii Wienissä. Vihje sekin.
Ei tää oo Samuli. Sillä on nii rehellinen ääni.
Corppi on näyttelijä Pete Lattu. Ainakin äänestä tulee mieleen, sillä oon kuunnellut koko viikon kyseisen hahmon biisejä ja alkaa koko aika tutulle kuulostaa ja katson myös Salkkareissa tää on Pete. Mut jos ei oo nii Jasper Pääkkönen. Mut nyt lopetan tähän ja alan spekuloida noita toisen ryhmä hahmoja. En oo ku koko viikon aikana tätä samaa hahmoa mietitty
Vierailija kirjoitti:
Corppi on näyttelijä Pete Lattu. Ainakin äänestä tulee mieleen, sillä oon kuunnellut koko viikon kyseisen hahmon biisejä ja alkaa koko aika tutulle kuulostaa ja katson myös Salkkareissa tää on Pete. Mut jos ei oo nii Jasper Pääkkönen. Mut nyt lopetan tähän ja alan spekuloida noita toisen ryhmä hahmoja. En oo ku koko viikon aikana tätä samaa hahmoa mietitty
En tiiä petestä se on 176 ja Ile 184 et onko se sit pääverran pitempi. Mut enivei. Corppi kuulostaa ihan hemmetin tutulle jollekin elokuva ääninäyttelijälle. Toki täs on Peten kuuloa ja olla kansallisteatteris ja pyörinyt kuliseissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiiä petestä se on 176 ja Ile 184 et onko se sit pääverran pitempi. Mut enivei. Corppi kuulostaa ihan hemmetin tutulle jollekin elokuva ääninäyttelijälle. Toki täs on Peten kuuloa ja olla kansallisteatteris ja pyörinyt kuliseissa.
Vois olla Pete sillä eikös Kalle Laitela äiti Kristiina herännyt kuolleista joka vois selittää tuon puoleisesta
Vierailija kirjoitti:
Supersankari voisi olla Alina Voronkova.
Supersankari on Martina Aitolehti, ei enää epäilystäkään siitä.
Dino on ollut kuningatar? Onko hän joku Marita Taavitsainen vai? Supersankari on ainakin Martina ja Fenix oletettavasti Heidi Sohlberg.
Nyt tuli helppoja vihjeitä, pusu on ainakin mmiisas ja supersankari Martina Aitolehti.
Masked singerin huomista jaksoa, kun on mainostettu teevessä. Se Supersankari-kissa sateenkaari hameella laulaa poker facea. Kuulostaa yhdessä kohdassa ihan Saara Aallolta. Ja tuo koko hahmo näyttää Saara Aallolta.
Vierailija kirjoitti:
Masked singerin huomista jaksoa, kun on mainostettu teevessä. Se Supersankari-kissa sateenkaari hameella laulaa poker facea. Kuulostaa yhdessä kohdassa ihan Saara Aallolta. Ja tuo koko hahmo näyttää Saara Aallolta.
No ei ole Saara Aaltoa nähnytkään. Saara ei mahtuisi tuohon asuun vaikka kuinka korsetilla puristaisi. Supersankari ei myöskään ole ammattilaulaja. Kyllä hän Martina taitaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vois olla Pete sillä eikös Kalle Laitela äiti Kristiina herännyt kuolleista joka vois selittää tuon puoleisesta
”Tuonpuoleisen” voi käsittää niin monella tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole Saara Aaltoa nähnytkään. Saara ei mahtuisi tuohon asuun vaikka kuinka korsetilla puristaisi. Supersankari ei myöskään ole ammattilaulaja. Kyllä hän Martina taitaa olla.
Korsetilla piristäisi🤭 nooh ei haukuta kummiskaa toisen painoa.
Korsetilla puristaisi* puhelin korjaa jatkuvasti näitä. Voitteko kertoa ei liity tähän miten saa puhelimen asetuksista tekstien korjaukset pois.
Tosiaan tuo iltasanomien artikkelin kirjoitta (ei ole edes nimeään julkaissut) niin tosiaan ylistää/kehuu Big Brotheria.
Itse kyllä voin rehellisesti sanoa, että itse enemmin katson Masked Singeriä kuin jotain tylsääkin tylsempää Big Brotheria.