Masked Singer 3 OFFICIAL
Tänään taas alkaa Masked Singer. Jutellaan ohjelmasta täällä, en ainakaan löytänyt toista keskustelua uudesta kaudesta. Saapa nähdä ketä ovat saaneet ohjelmaan mukaan.
Kommentit (7590)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Masked singerin huomista jaksoa, kun on mainostettu teevessä. Se Supersankari-kissa sateenkaari hameella laulaa poker facea. Kuulostaa yhdessä kohdassa ihan Saara Aallolta. Ja tuo koko hahmo näyttää Saara Aallolta.
Paljasti myös, että on valmis kilpailemaan. Ja muuttolaatikot on pakattuna jatkuvasti tjsp.
Saarahan on kolunnut näitä tosi-tv kilpailuita ja muuttanutkin jatkuvasti.
Supersankari ei ole ammattilaulaja. Hän on myös vartaloltaan eri mallinen kuin Saara.
Pusu on mmiisas
Supersankari on Martina
Dino on Eva W
Hattara on Sara P
Miehet on tällä kertaa vähän vaikeammin veikattavissa, mutta eiköhän murkku ole HP.
Corppi selkein kirjoitti:
Eini on Dino
Kari Hotakainen Corppi, naurattaa ku muut ei tajuu ja ehottelee jotaki Wiskaria ja Pääkköstä... Hahahahahaa
Cheek on Vihikoira
HP on Murkku
Sara Parikka hattara
Ruben Saltzh se Panda
Lopeta toi spämmiminen, ois se pitäny arvata nyt kukaan ei usko et corppi on Kari ku spämmit tänne. Mee lasten foorumille takas siel on sun ikästäs seuraa.
dino ei ole mikään eini tai muukaan takavuosien tähti
sanoisin edelleen että se on eva wahlström. Mielestäni dino oli kehno laulaja
hotakainen corppina on kummallinen heitto, eikö ihmisillä ole minkäänlaista päättelykykyä? Jasper Pääkkönen on huomattavasti parempi arvaus.
Vierailija kirjoitti:
hotakainen corppina on kummallinen heitto, eikö ihmisillä ole minkäänlaista päättelykykyä? Jasper Pääkkönen on huomattavasti parempi arvaus.
Täällä on ihmeen vähän spämmäämistä tällä kaudella, edellisisten kausien aikaan tällainen ilmiö oikein kukoisti.
Vierailija kirjoitti:
Corpista olen kanssasi samaa mieltä. Ilmeisesti se joka heitti Karin nime ole joku trolli.
Minä en usko että Martina Aitoehti olisi tässä ohjelmassa. Mitkä ovat hänen meriittinsä?
Oli joku trolli voi että näitä kirjoitusvirheitä
Tänää ilmeisesti joku etsivistä veikkaa pusua mmiisaksi ja Janne laitto heti et selvitä kuka on mmiisas. Yks tubettaja on hyvä. Mut jos tähän tupee jotai lakko Herba Roni Back pellejä tulemaan lopetan katsomisen. Suomes on oikeitakin julkkiksii tubettajat.
Vierailija kirjoitti:
Tänää ilmeisesti joku etsivistä veikkaa pusua mmiisaksi ja Janne laitto heti et selvitä kuka on mmiisas. Yks tubettaja on hyvä. Mut jos tähän tupee jotai lakko Herba Roni Back pellejä tulemaan lopetan katsomisen. Suomes on oikeitakin julkkiksii tubettajat.
Samaa mieltä ei tubettajat oo julkkiksii ku suomes on oikeitakin. Ja joo en ymmärrä miks jotai lakon herban kaltaisia naaman vääntelijöitä pitäis tähän saada mukaan
Vierailija kirjoitti:
Maria Veitola kylläkin näyttäisi veikkaavan Pusua Maiju Voutilaiseksi ei mmiisaksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä en usko että Martina Aitoehti olisi tässä ohjelmassa. Mitkä ovat hänen meriittinsä?
Älä sitten usko. Voit lähettää maikkarille ja neloselle postia ja kysyä, että miksi Martina halutaan mukaan näin tosi-TV ja viihde ohjelmiin. Ei me täällä palstalla voida tietää, että miksi hänet on otettu mukaan kyseiseen ohjelmaan vai meinaatko että tuotannon väki kirjoittelee täällä.
KatjaElina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maria Veitola kylläkin näyttäisi veikkaavan Pusua Maiju Voutilaiseksi ei mmiisaksi.
Janne Kataja ig story oli video klippi pusun kohdalla selvitä kuka on mmiisas
Vierailija kirjoitti:
Martinalta hän silti vaikuttaa, piti katsojat asiasta tai ei.
KatjaElina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkan. Näkeekö jaksoja etukäteen vai mistä tiedät mitä tuomariston puheenjohtaja Veitola sanoo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä sitten usko. Voit lähettää maikkarille ja neloselle postia ja kysyä, että miksi Martina halutaan mukaan näin tosi-TV ja viihde ohjelmiin. Ei me täällä palstalla voida tietää, että miksi hänet on otettu mukaan kyseiseen ohjelmaan vai meinaatko että tuotannon väki kirjoittelee täällä.
Meinaan sitä, että ettekö te Martinaa supersankariksi veikkaavat yhtään mieti mitä arvailette. Vai millä perusteella te häntä veikkaatte Martinaksi? Ulkonäön? Supersankari sanoo, että hänen isänsä maksoi hänelle satasen, kun hän seisoi tarpeeksi kauan päällään. Martina taas ei edes tiedä kuka hänen isänsä on. Lisäksi supersankari sanoo olevansa valmiina oikaisemaan pienet ja suuret vääryydet. Meinaatko että rattijuopumuksesta ym. tuomittu olisi yhtäkkiä näin oikeuden asialla? Kaiken huipuksi Martinan status ei vaan ole yhtään sellainen, että sopisi tähän ohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaan sitä, että ettekö te Martinaa supersankariksi veikkaavat yhtään mieti mitä arvailette. Vai millä perusteella te häntä veikkaatte Martinaksi? Ulkonäön? Supersankari sanoo, että hänen isänsä maksoi hänelle satasen, kun hän seisoi tarpeeksi kauan päällään. Martina taas ei edes tiedä kuka hänen isänsä on. Lisäksi supersankari sanoo olevansa valmiina oikaisemaan pienet ja suuret vääryydet. Meinaatko että rattijuopumuksesta ym. tuomittu olisi yhtäkkiä näin oikeuden asialla? Kaiken huipuksi Martinan status ei vaan ole yhtään sellainen, että sopisi tähän ohjelmaan.
Jos supersankari on taitava huijari sekä manipuloija. Mut mä en ees tiiä miks tätä veikataan saaraks, eihän sitä saa työnnettyy tollaseen asunn vaikka kuinka pieni korsetti ois. Ja nää saara jutut alko jo ku vihjeet tuli. No ei mulla muuta. Mulle on ihan sama kuka tää on. Eka biisi oli aika hyvä, fit ihminen tää o. Oona Tolppanen Nanna Pernilla böckerman vai mikä se on
Vierailija kirjoitti:
KatjaElina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkan. Näkeekö jaksoja etukäteen vai mistä tiedät mitä tuomariston puheenjohtaja Veitola sanoo
Maskedsingerin Insta storyssa oli pätkä tämän päivän jaksosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos supersankari on taitava huijari sekä manipuloija. Mut mä en ees tiiä miks tätä veikataan saaraks, eihän sitä saa työnnettyy tollaseen asunn vaikka kuinka pieni korsetti ois. Ja nää saara jutut alko jo ku vihjeet tuli. No ei mulla muuta. Mulle on ihan sama kuka tää on. Eka biisi oli aika hyvä, fit ihminen tää o. Oona Tolppanen Nanna Pernilla böckerman vai mikä se on
Tarkoitit varmaan ennen ku ohjelma edes alko. Ruvettiin saarista puhuu
Jep ja ei hotakaisella oo tollasta lauluääntä