Mikä idea Knorrin suolattomissa lihaliemikuutioissa on?
Kommentit (13)
Suolaa ei tarvitse, kun käyttää maukkaita ainesosia ja mausteita. Lisään ruokaan suolaa hyvin harvoin. Vähänsuolaisuuteen tottuu nopeasti.
Mistä kaupasta olette niitä löytäneet, perheessä yksi jäsen haikailee, kun ei missään kaupassa ole niitä löytynyt?
Vierailija kirjoitti:
Suolaa ei tarvitse, kun käyttää maukkaita ainesosia ja mausteita. Lisään ruokaan suolaa hyvin harvoin. Vähänsuolaisuuteen tottuu nopeasti.
Ei välttis hyvä tottumus.
Ne tavalliset liemikuutiothan ovat melkein pelkkää suolaa ja hiukan jotain luu-uutetta. Jotkut vielä kehuvat esim lääkärissä, että ei käytetä lainkaan suolaa, vaan vain liemikuutioita ruokaan.?!
Vierailija kirjoitti:
Ne tavalliset liemikuutiothan ovat melkein pelkkää suolaa ja hiukan jotain luu-uutetta. Jotkut vielä kehuvat esim lääkärissä, että ei käytetä lainkaan suolaa, vaan vain liemikuutioita ruokaan.?!
Tsissus! Oli pakko katsoa kun itse käytän vain mausteita..
.Ravintosisältö / 100 g
-------------------------------
Suolaa (g), 48,0
LIKI PUOLET SUOLAA YÖKKK!
Varmaankin sellainen villi idea, että joku haluaa vain makua, ja vähemmän suolaa???
Olisiko joku tällainen tässä taustalla? Suolan vähentäminen?
Tää on vaan arvaus tietysti.
Vihervassareiden ja Woken ja Dein ja kommareiden salaliitto.
Sanna Marinin syytä.
Voi heitellä pihan linnuille ikkunasta
Esim. Menierin tautia poteva sukulainen on saanut kohtaukset loppumaan, kun vähensi suolan käytön alle 4 grammaan päivässä. Sehän on itse asiassa juuri suositeltu määrä, jota enemmän ei pitäisi suolaa syödä terveidenkään.
Voit pistää natriumkloridin sijaan kaliumkloridia, oman maun mukaan.
Ihan hyvä idea meille korkeasta verenpaineesta kärsiville.
Minulle kelpaa vain Signora Maggin posliinikannustaan lorottama omenamehu...aah...
Maustamistarkoitukseen niille, joille on verenpaineen tai jonkun muun sairauden takia suositeltu vähäsuolaista tai suolatonta ruokavalioa.