Masked Singer 3 OFFICIAL
Tänään taas alkaa Masked Singer. Jutellaan ohjelmasta täällä, en ainakaan löytänyt toista keskustelua uudesta kaudesta. Saapa nähdä ketä ovat saaneet ohjelmaan mukaan.
Kommentit (7590)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuunnelkaa Konsta Hietasen Fear of the dark.
On Corpin ääni. Case closed.Höpö höpö. Jasper Pääkkönen. Miten kalakirja liittyy Hietaseen? Tai edes korppi.
On kertonut haastatteluissa käyvänsä lapsiensa kanssa paljon luonnossa, erityisesti kalassa, jotta he oppisivat arvostamaan luontoa.
Korppi niminen henkilö saalisti ilvestä elokuvassa poika ja ilves ja Tomi (Konsta) yritti pelastaa sen korpilta.
Pidän yksinkertaisena sarjaa seuraavia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi. Mitä noloa tässä on, jos katsoo tätä
Vierailija kirjoitti:
Pidän yksinkertaisina ihmisiä joilla on tarve kertoa noin turhanpäiväisiä asioita, eikö itsellä ole parempaa tekemistä kuin tehdä turhia ilmoituksia?
Hattara Sara Parikka
Corppi Kari Hotakainen
Bilepanda Ruuben Shalch mikä se on
Yksisarvinen Rita Manninen ukkonsa peräpäässä...
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten itse kirjoittelet tänne?
Vierailija kirjoitti:
Missä tuo kalakirja näkyy Corpin vihjeissä?
Viime jaksossa lintukirja ja kalakirja on turvamiehen kädessä juuri kun Corppi on astumassa lavalle.
onkohan panda jari sillanpää
ois melko jekku :D
enkä ihmettelisi yhtään jos maikkari sitä olisi kosiskellut mukaan
Bilepanda vois olla Jukka Hilden. Ähtärin pandat liittyy Jukan Ähtärin kotiin. Ja vaalea pitkä tukka joka näkyi puvun alta siinä yhdessä kuvassa voisi täsmätä.
Vierailija kirjoitti:
Bilepanda vois olla Jukka Hilden. Ähtärin pandat liittyy Jukan Ähtärin kotiin. Ja vaalea pitkä tukka joka näkyi puvun alta siinä yhdessä kuvassa voisi täsmätä.
jos murkku on HP niin tuskin on kahta duudsonia samalla kaudella
Vierailija kirjoitti:
Jos miettii nii pystyisikö siltsu tollee psy biisiä laulaa ja onkohan noi notkee, vähä sama asia ku Marian Danny heitto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miettii nii pystyisikö siltsu tollee psy biisiä laulaa ja onkohan noi notkee, vähä sama asia ku Marian Danny heitto.
on laulanut ennenkin ton biisin ja kyllä siltsu on yllättävän notkea liikkeissä, ei mitenkään verrattavissa dannyyn
Vierailija kirjoitti:
Ville Valo on ileä pidempi ja Wiskari sama pituunen tää oon pienenpi. Hitto tää vie mielenkiintoa ku jankataan samaa juttua jatkuvasti. Voi luojan kiitos tolla corpilla on monia vihjeitä sekä esityksiin edes viel nii tääl kyl pää kääntyy sekasin ku tajuutte kuka se on. Ja onneks noin etsivätki varmaa osuu oikeaan sen kohdalla tulevassa. Tääl on hyvin salapoliiseja jotka päättelee hyvin. Mut sit on näitä Wiskari ihmisiä kaikki nyt jotka on sen kuullu laulavan tuo ei artulle kuulosta. Ja noista jokku vihjeet on huijausta. Sit heti ku tulee joku paksumahanen jolla on tekovatta kaikki huutaa sen olevan Wiskari. Ihan sama onneks tulee uudet hahmot.
Mä olen varma, että Corppi on Jare Tiihonen.
Vihikoira=Tommy Lindgren
-Pelaa pokeria
-Kuuluu Maikkarin koneistoon
-Laulu äänessä on samaa. Kuunnelkaapa vaikka.
Vai on Corppi kala ja lintu bongaaja. Ehkä Peltsi on salannut meiltä laulutaitonsa. Kimmo Ohtonen on liian pitkä ja P-P Petelius ääni on kimeämpi. Ehkä Pentti Linkola tuli piipahtamaan täällä tuonpuoleisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vihikoira=Tommy Lindgren
-Pelaa pokeria
-Kuuluu Maikkarin koneistoon
-Laulu äänessä on samaa. Kuunnelkaapa vaikka.
ei ole
Mulla tulee vihikoirasta mieleen Benjamin. En tiiä sen lauluääntä, voiko joku kertoo onko se ja sopiiko vihjeet.
Jospa lintu- ja kalakirjat viittaavat vain ihmiseen, josta ei tiedä, onko hän ”lintu vai kala” eli mitä on miehiään.
Miettikääpä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee vihikoirasta mieleen Benjamin. En tiiä sen lauluääntä, voiko joku kertoo onko se ja sopiiko vihjeet.
vihikoiralla oli ihan hieno ääni
enkun lausunnat vähän niin ja näin
Missä tuo kalakirja näkyy Corpin vihjeissä?