Masked Singer 3 OFFICIAL
Tänään taas alkaa Masked Singer. Jutellaan ohjelmasta täällä, en ainakaan löytänyt toista keskustelua uudesta kaudesta. Saapa nähdä ketä ovat saaneet ohjelmaan mukaan.
Kommentit (7590)
Yllättävää että iltalehdessä mainitaan katajan sinkkukesästä. Voi hyvänen aika.
Kuunnelkaa Konsta Hietasen Fear of the dark.
On Corpin ääni. Case closed.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olli Herman olisi habitukseltaan Corpin vastakohta, vaan ei taida olla kaksinen laulaja.
Vaikka ei ollut Leppilampikaan, mutta silti esitti Pakkasena oudon hyviä vetoja. En tajua tuota vieläkään, tai en halua hyväksyä että ääntä härskisti muutellaan studiohärveleillä.
Tai et vain halua hyväksyä sitä, miten hyvä laulaja Leppilampi oikeasti on.
Voin minä sen hyväksyä jos kuulen muuten kuin Pakkasena. Ei minulla ole mitään Leppilampea eikä Hermannia vastaan. Viime kaudella vaan kuuntelin Leppilammelta pari laulua tuubista, joissa ääni oli hyvin hentoinen ja tylsä Pakkaseen verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
No täälä on aika erivaihteluutta ja mikään vihjebei sovi mihinkään, joten ei ole yllättä minua jos Konsta voittaa, eikä itselleni yllättävä reagtiota jos se on hän. Mutta olisi kova jos tähdet tähdet ja masked singer voitto niin sitten ois jo aika kova
Taidettu vähä Konsta lauluääntä muuttaa ettei heti tunnisteta. No mutta jaa, olisihan se ollu kiva jos joku täysin yllättävä. Pidän corpista hänen laulu ääni on mahtava. Loppuu aika lyhyeen jos on Hietanen. Sit kyl toivon et vihikoira ja panda joku olen yllättynyt
Vierailija kirjoitti:
Taidettu vähä Konsta lauluääntä muuttaa ettei heti tunnisteta. No mutta jaa, olisihan se ollu kiva jos joku täysin yllättävä. Pidän corpista hänen laulu ääni on mahtava. Loppuu aika lyhyeen jos on Hietanen. Sit kyl toivon et vihikoira ja panda joku olen yllättynyt
Kyllä Konsta taitaa itse osata muuttaa ääntään ja varsinkin laulutapaansa monella tavalla. Corpin esittäjä joka tapauksessa osaa laulaa eri tyyleillä, ei kaikkea pysty studiossa kikkailemaan.
Eka esitys kuulosti minusta vielä Immigrant Songia vahvemmin Konstalta. Voi silti olla joku muukin, vaikea vielä sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Konsta taitaa itse osata muuttaa ääntään ja varsinkin laulutapaansa monella tavalla. Corpin esittäjä joka tapauksessa osaa laulaa eri tyyleillä, ei kaikkea pysty studiossa kikkailemaan.
Eka esitys kuulosti minusta vielä Immigrant Songia vahvemmin Konstalta. Voi silti olla joku muukin, vaikea vielä sanoa.
Ei ole sama ääni ja Konsta on parempi laulaja kuin Corppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Paljon vihjeitä vielä. Ja panelistit jos osuvat oikeaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sama ääni ja Konsta on parempi laulaja kuin Corppi.
Sanopa ite joku huono. Hitto kai saa arvata
Tuntuu et osa suhtautuu tähän ku työhön. Tää viihdeohjelma kiva harrastus ei työ. Osa ottaa ehkä liian vakavasti, arvauskia saa heittää mille kukin ääni kuulostaa. En ymmärrä miks pitää tulla heti kumoamaan muiden mielipiteet. Se on aika rasittavaa. Ei noita vihjeitä pidä tutkii ku piruraamattuu. Ku esineet kertoo joka tapaukses jostain henkilöstä
Jospa Corppi on Sami Saikkonen, "paljon lentokilometrejä", pituus 182 cm.
Miten innostuit tanssista?
Kerron sen tiiviisti: Vanhempani laitettiin operetin tanssikohtaukseen pariksi. Sain alkuni esityksen jälkeen. Vietin ensimmäiset vuoteni teatterin takahuoneessa.
https://www.liikekieli.com/tusina-tanssikysymyksiami-saikkoselle/
Ohjelma taisi jäädä kahden kauden ihmeeksi, sillä kolmas kausi tuntuu jo puuduttavalta. Maskien takana olevia henkilöitä on lähes mahdoton arvata, ja ylipäätään idea alkaa olla kulunut. Vielä pitkäveteisempi on sen jälkeen nähtävä puolituntinen, kun maskin takaa paljastunutta haastatellaan studiossa.
Masked singer Suomi on flopattu TV lehden huonoksi ohjelmaksi. Ja aika totta tuo on kaksi kertaa vain ylitetty vähä miljoonan. Tai on aika turha tuo maskin takana.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Jasper Pääkkönen. Miten kalakirja liittyy Hietaseen? Tai edes korppi.
Vierailija kirjoitti:
Ohjelma taisi jäädä kahden kauden ihmeeksi, sillä kolmas kausi tuntuu jo puuduttavalta. Maskien takana olevia henkilöitä on lähes mahdoton arvata, ja ylipäätään idea alkaa olla kulunut. Vielä pitkäveteisempi on sen jälkeen nähtävä puolituntinen, kun maskin takaa paljastunutta haastatellaan studiossa.
Masked singer Suomi on flopattu TV lehden huonoksi ohjelmaksi. Ja aika totta tuo on kaksi kertaa vain ylitetty vähä miljoonan. Tai on aika turha tuo maskin takana.
Mielipiteitä on monia. Minusta tämä kausi on hyvä, kun hahmoja ei ole niin helppo arvata. Ja erityisesti pidän tästä uudesta Maskin takana -jaksosta, jossa kuullaan, miksi henkilö suostui ohjelmaan, vihjeiden taustat ja paljon mielenkiintoista taustatietoa itse ohjelmasta.
Vierailija kirjoitti:
Kummasti on sitten 174-senttiselle Konstalle saatu lisää pituutta, joka ei ainakaan kengistä tule.
Yrittäkää nyt ymmärtää, että varsinkin laulajat ja näyttelijät osaavat ITSE muuttaa ääntään. Ei niitä studiossa muuteta tunnistamattomiksi, vaan nämä ihmiset itse laulavat eri tyylillä kuin normaalisti jorta heitä ei heti tunnistettaisi.
Emmäämitääntierä kirjoitti:
Tuntuu et osa suhtautuu tähän ku työhön. Tää viihdeohjelma kiva harrastus ei työ. Osa ottaa ehkä liian vakavasti, arvauskia saa heittää mille kukin ääni kuulostaa. En ymmärrä miks pitää tulla heti kumoamaan muiden mielipiteet. Se on aika rasittavaa. Ei noita vihjeitä pidä tutkii ku piruraamattuu. Ku esineet kertoo joka tapaukses jostain henkilöstä
No mitä järkeä heittää sellaisia arvauksia, jotka eivät millään täsmää hahmoon. Minusta on ihan järkevää kumota sellaiset arvaukset, hyvässä hengessä tietenkin. Ei tämä niin vakavaa ole, mutta hauskaahan se on yrittää yhdessä löytää se oikea vastaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielipiteitä on monia. Minusta tämä kausi on hyvä, kun hahmoja ei ole niin helppo arvata. Ja erityisesti pidän tästä uudesta Maskin takana -jaksosta, jossa kuullaan, miksi henkilö suostui ohjelmaan, vihjeiden taustat ja paljon mielenkiintoista taustatietoa itse ohjelmasta.
Samaa mieltä. Ja hyvä että hahmoja on vaikea löytää. Lisäksi pidän uudesta maskin takana ohjelmasta. Tämä TV lehti toimitsijan ei kukaan pyytänyt hänen mielipidettään kysymään julkisuuteen, ja hän on väärässä ohjelma viime katselu kerta oli vähä miljoona, eli kyllä aika moni pitää. Ja ihanaa kun is siitä oli kertomassa. Tämä ei tule vaikuttamaan katsojiin koska tietävät sen olevan väärässä. En pidä hänen mielipiteestään. Tämä on itselleni viikonlopun kohokohta, kodka pidän tästä ohjelmasta ja aika moni sillä katsojia riittää. Lisää kausia vaan
Vierailija kirjoitti:
Emmäämitääntierä kirjoitti:
No mitä järkeä heittää sellaisia arvauksia, jotka eivät millään täsmää hahmoon. Minusta on ihan järkevää kumota sellaiset arvaukset, hyvässä hengessä tietenkin. Ei tämä niin vakavaa ole, mutta hauskaahan se on yrittää yhdessä löytää se oikea vastaus.
Järkevä kumota. Asumme Suomessa jossa jokaiselle tulee pahamieli jostain. Mielestäni elokapina pitäisi isolla vesitykkillä ampua heitä kohti kuten maailmalla, mutta ei saa kun tulee pahamieli.
Pieni lisätieto: "Ohjelma kuvattiin jo ennen kesää".
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/2299d164-3230-4181-a0af-611a38e…