Ikävintä, mitä mies on sanonut ulkonäöstäsi?
Olen ihan hyvännäköinen nainen, mutta olen silti törmännyt elämässäni pari kertaa miehiin, jotka ovat halunneet hallita minua kommentoimalla ikävästi ulkonäköäni. Oletko sinä? Entä kommentoitko itse ikävästi miesten ulkonäköä?
Isäni sanoi, ettei minun pidä levitä enää yhtään, kun olin 173 cm ja painoin 58 kg. Mieheni sanoi, että minulla on rumat jalat, vaikka ne ovat ihan nätit. En ole ikinä kommentoinut kenenkään ulkonäköä negatiivisesti.
Tämä asia tuli mieleeni, kun radiossa tänään puhuttiin, että aika moni suomalainen nainen ei halua edes oman miehensä näkevän itseään saunassa.
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 19:17"]
"En tajua kuin sulla on noin pienet tissit. Mun exäkin urheilu, mut sillä oli kyl kunnon rintavarustus... Laitetaa sulle silarit heti kun rahaa" Harmitti paljon, kun sanoi muutama kk sitten noin. Minulla on juoksuharrastuksen takia hyvin alhainen rasvaprosentti ja 70B rintaliivikoko. Eikä silarit tunnu yhtään omalta jutulta. Niin, takapuoli ja pyykkilautavatsa kyllä kelpaa miehellekin..
[/quote]
Ja sä olet edelleen suhteessa saman miehen kanssa?
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 19:17"]
"En tajua kuin sulla on noin pienet tissit. Mun exäkin urheilu, mut sillä oli kyl kunnon rintavarustus... Laitetaa sulle silarit heti kun rahaa" Harmitti paljon, kun sanoi muutama kk sitten noin. Minulla on juoksuharrastuksen takia hyvin alhainen rasvaprosentti ja 70B rintaliivikoko. Eikä silarit tunnu yhtään omalta jutulta. Niin, takapuoli ja pyykkilautavatsa kyllä kelpaa miehellekin..
[/quote]
Ja sä olet edelleen suhteessa saman miehen kanssa?
Perseeni on turnoff.
T ällölättäpylly
Että olen liian lihava. Mitat ovat 160/49.
Muistan, kun exä ollessani hänen päällään otti minua kiinni jenkkakahvoista ja sanoi "Oot alkanut leviämään". Muutenkin huomautteli, että oon kuulemma just sen tyyppinen, että "Lastensaannin jälkeen muutut just sellaseksi löysäksi matamiksi". En suhteemme aikana ollut missään vaiheessa ylipainoinen, vaikka muutaman kilon lihoinkin siitä 18-vuotiaasta.
Että minulla on lyhyet jalat ja pitkä selkä. :( No minkäs sitä itse jalkojensa ja selkänsä pituudelle ihminen voi.
Sulla on miehinen leuka. Oot miesmäinen.
Jotenkin oudot nää sun hiukset.
Voisit meikata ennen ku tuut.
100 x enemmän saan haukkuja luonteesta, vaikka ulkonäkökään ei miehille riitä. Eniten sanotaan vain ärsyttäväksi ilman perusteluja. Sitten liian hiljaiseksi, epävarmaksi, takertuvaksi, leuhkaksi, epäilyttäväksi...
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 20:00"]Että minulla on lyhyet jalat ja pitkä selkä. :( No minkäs sitä itse jalkojensa ja selkänsä pituudelle ihminen voi.
[/quote]
on mullekin sanottu tuo ja paljon muuta. Korkokengissä olen kuulemma ihan sopusuhtainen. T ällölättäpylly
Oon ollu jo jonkin aikaa sitä mieltä, et miehet muuttuu koko sjan feminiinisemmiks. Valitus ja liiallinen pilkun viilaus on sitä.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 19:52"]
Olin läski > laihduin 20kg ja olin vieläkin läski. Liian isot tissit (C-kuppi) Löllö, ei lihaksia. Olen liian "iso" (en pieni, siro) Liian pitkä (168cm, mies 170) Näytän hirveältä ilman meikkiä (aknearvet) Liian iso nenä (näytän peikolta)
[/quote]
KAMALA MIES! MIKÄ SIKA.