Ikävintä, mitä mies on sanonut ulkonäöstäsi?
Olen ihan hyvännäköinen nainen, mutta olen silti törmännyt elämässäni pari kertaa miehiin, jotka ovat halunneet hallita minua kommentoimalla ikävästi ulkonäköäni. Oletko sinä? Entä kommentoitko itse ikävästi miesten ulkonäköä?
Isäni sanoi, ettei minun pidä levitä enää yhtään, kun olin 173 cm ja painoin 58 kg. Mieheni sanoi, että minulla on rumat jalat, vaikka ne ovat ihan nätit. En ole ikinä kommentoinut kenenkään ulkonäköä negatiivisesti.
Tämä asia tuli mieleeni, kun radiossa tänään puhuttiin, että aika moni suomalainen nainen ei halua edes oman miehensä näkevän itseään saunassa.
Kommentit (30)
"Oisit ihan ok jos pudottasit pari kiloo" - joku tuntematon mies baarissa. Olen 148 cm ja tuolloin n. 45 kg. Kyllähän sen silloin harmitti, mutta nykyisin naurattaa tuo lohkaisu.
Tämä on taas sitä miesten tunneälyn ihanuutta, haukutaan ja yritetään arvostelemalla hallita sitä läheisintä ihmistä. Jotenkin on tuntumat, että naiset eivät läheskään samassa määrin samaa harrasta puolisoaan/miesystäväänsä kohtaan.
Itse en ole koskaan haukkunut kenenkään ulkonäköä tuosta vain, ainoastaan niissä tilateissa, joissa joku mulkku on kuvitellut voivansa niin alistaa, olen alentunut samalle tasolle ja haukkunut takaisin. Nykyisin en kuuntelisi hetkeäkään moista paskaa.
Mies on ilmaissut, että näyttäisin paremmalta hoikempana. BMI 22. Salaa olen samaa mieltä :(
Hän on myös sanonut, että piti rinnoistani enemmän kun ne olivat pienemmät. Ne kasvoivat noin kuppikoolla kun aloin hänen toiveestaan syödä pillereitä.
Oikeesti ei näitä helvetin marttyyri uhrilammas ketjuja enää
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 19:13"]
Oikeesti ei näitä helvetin marttyyri uhrilammas ketjuja enää
[/quote]
Ei tässä mistään uhriudesta ole kyse. En ole uhriksi ruvennut, vaan sanonut vastaan ja ymmärtänyt, etten ole sellainen, kuin vallabhaluinen ja sadistinen mies sanoo. Olen lähtenyt. Ap
"En tajua kuin sulla on noin pienet tissit. Mun exäkin urheilu, mut sillä oli kyl kunnon rintavarustus... Laitetaa sulle silarit heti kun rahaa"
Harmitti paljon, kun sanoi muutama kk sitten noin. Minulla on juoksuharrastuksen takia hyvin alhainen rasvaprosentti ja 70B rintaliivikoko. Eikä silarit tunnu yhtään omalta jutulta. Niin, takapuoli ja pyykkilautavatsa kyllä kelpaa miehellekin..
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 19:17"]
"En tajua kuin sulla on noin pienet tissit. Mun exäkin urheilu, mut sillä oli kyl kunnon rintavarustus... Laitetaa sulle silarit heti kun rahaa" Harmitti paljon, kun sanoi muutama kk sitten noin. Minulla on juoksuharrastuksen takia hyvin alhainen rasvaprosentti ja 70B rintaliivikoko. Eikä silarit tunnu yhtään omalta jutulta. Niin, takapuoli ja pyykkilautavatsa kyllä kelpaa miehellekin..
[/quote]
Ei pahalla, mutta sulla on kyllä idiootti mies.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 19:17"]"En tajua kuin sulla on noin pienet tissit. Mun exäkin urheilu, mut sillä oli kyl kunnon rintavarustus... Laitetaa sulle silarit heti kun rahaa"
Harmitti paljon, kun sanoi muutama kk sitten noin. Minulla on juoksuharrastuksen takia hyvin alhainen rasvaprosentti ja 70B rintaliivikoko. Eikä silarit tunnu yhtään omalta jutulta. Niin, takapuoli ja pyykkilautavatsa kyllä kelpaa miehellekin..
[/quote]
Pistäisin kiertoon tollasen miehen... huhhuh. En ikäpäivänä uskois että oma mieheni vois sanoa mulle mitään noin oksettavaa vaikka mulla on 70A.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 19:17"]"En tajua kuin sulla on noin pienet tissit. Mun exäkin urheilu, mut sillä oli kyl kunnon rintavarustus... Laitetaa sulle silarit heti kun rahaa"
[/quote]
Öööööö ja et eroa, koska???? Mitä helvettiä oikeesti, nyt kaivat sen itsekunnioituksen sieltä ovimaton alta mikä "miehelles" ootkin! Ei kukaan rakastava mies sanois noin eikä ikinä vertais eksään. Huhh huh!
Harrastatko uintia koska sinulla on noin leveät hartiat?
Hei sullahan on viikset! (ihan vaaleat hahtuvat, joita sittemmin aloin nyppiä pois, en kyllä enää)
"Oot ihan vitun ruma." Kiitos sinä tuntematon ukkeli, joka päätit "piristää" päivääni!
Kesti kauan ennen kuin muistin mitään ikävää kommenttia, ja tääkin on aika laimee: "Mut onhan sullakin isot korvat."
(Ai on vai? Olin tosi yllättynyt ja katsoin peilistä että niinpä onkin. Todella mystistä, että en teini-iässä huomannut niissä vikaa, silloinhan kaikesta muusta kyllä löytyi valittamista.)
Olin läski > laihduin 20kg ja olin vieläkin läski.
Liian isot tissit (C-kuppi)
Löllö, ei lihaksia.
Olen liian "iso" (en pieni, siro)
Liian pitkä (168cm, mies 170)
Näytän hirveältä ilman meikkiä (aknearvet)
Liian iso nenä (näytän peikolta)
Teinipoikaystävä sanoi, että mulla on pieni pömppis. Olin silloin 16 v. ja ei tod. ollut. Herkässä iässä loukkaannuin kuitenkin. Nyt kymmenen vuoden jälkeen voidaan vertailla meidän masuja: Taitaa laiskan sipsinmässyttäjän massu olla vähän eri kunnossa kuin minun, innokkaan kestävyysjuoksijan.
Nykyiseni sanoi, että olen kääpiö ja minulla on lyhyen ihmisen varpaat. Olen 167 cm. Lisäksi hän sanoi, että takapuoleni on iso. Toisaalta myös kehuu sitä, joten en tiedä oliko kehu vai haukku.