Oletteko huomanneet että Tinderissä mätsien määrä romahtaa jos lisää meikittömän kuvan, tatskasta kuvan tai sanoo olevansa feministi?...
Kommentit (217)
Vierailija kirjoitti:
Minusta taas on hyvä että sovinistit valkkaa itsensä ulos potentiaalisista kumppaneista.
Minulle naisten oikeudet on yksi suurimmista ja tärkeimmistä asiosta. Halun olla osa joka tekee maailmasta parempaa paikkaa, joten tietenkin tyttöjen ja naisten asiat tulevat puheeksi usein.
Jos kumppani alkaisi aina tappelemaan vastaa, polkemaan naisten ongelmia, NAMALT:ia huutamaan, saati jos olisi suoraan vain naisvihamielinen, niin hittoako mä sillä tekisin.
Tai hän minulla, tälläiset miehet haluavat heikon pick me-muijan joka palvoloo münan omistajaa.
Löytäköön nämä säälimykset toisensa.
Niin että maailma on tasan noin mustavalkoinen. On säälimykset ja sun tapa.
Minä olen tasa-arvon kannalta ja juuri tämä jatkuva ainoastaan naisten näkökulmasta asioiden tuuttaaminen on erittäin vahingollista tasa-arvon kehitykselle. Se sysää asioita aivan väärään suuntaan. Tarvitsemme tässä yhteiskunnassa moniäänisempää keskustelukulttuuria.
Mätsejäkö deittisovelluksista haetaan vai kumppania? Mieluimmin yksi match jonka kanssa synkkaa kuin sata intatyrkkyjä kuolavaa sovinistia.
Vierailija kirjoitti:
En ole huomannut.
En mäkään, en ole tosin ikuna tuota tinderiä käyttänyt.
Joku kertoi että se on sitten se viimeinen toivo, eikä yleensä auta sekään.
Tinder? Onko se joku yllätysmuna?
Mä lisäsin meikittömän kuvan tinderiin ja noin kuukausi sen jälkeen en tinderiä enää tarvinnutkaan. Miesystäväni kiinnitti huomion erityisesti siihen kuvaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva mies kavahtaa tatskoja. Niin monella emännällä on nykyisin niitä. Täällä vauvalassa joku levittää virheellistä tietoa että laskisi tasoa.
Minäpä kavahdan. Tatskat korreloivat alemman sosioekonomisen statuksen kanssa ja antaa osviittaa kantajansa arvoista. Ei jatkoon.
Juuri näin. Hyvänä esimerkkinä tomi björck, kimi räikkönen ja kaikki mustat jenkkiräppärit.
Persaukisia pummeja kaikki.Et taida olla kauhean fiksu.
-Huomaa sosioekonominen -sanan "sosio".
-Nousukkaitahan nuo ovat.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit tai meikittömyys ei nyt olisi mikään ongelma, jos ei ihan semmosia valtavia kasvotatskoja ole... Mutta feminismistä tulee nykään mieleen kaikki naurettavat miestenvihaajat, jotka kantaa huolta miesten tavasta istua bussissa tai toimistojen lämpötilasta, että en semmosen kanssa lähtis.
Uskonto tai kultti tämä nykyinen versio. Toki siihen on kiva uskoa, jos itse pääsee viattoman osaan.
Sitten ihmetellään kun toinen viitsikään olla se kaikkeen syyllinen roskapönttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta taas on hyvä että sovinistit valkkaa itsensä ulos potentiaalisista kumppaneista.
Minulle naisten oikeudet on yksi suurimmista ja tärkeimmistä asiosta. Halun olla osa joka tekee maailmasta parempaa paikkaa, joten tietenkin tyttöjen ja naisten asiat tulevat puheeksi usein.
Jos kumppani alkaisi aina tappelemaan vastaa, polkemaan naisten ongelmia, NAMALT:ia huutamaan, saati jos olisi suoraan vain naisvihamielinen, niin hittoako mä sillä tekisin.
Tai hän minulla, tälläiset miehet haluavat heikon pick me-muijan joka palvoloo münan omistajaa.
Löytäköön nämä säälimykset toisensa.Niin että maailma on tasan noin mustavalkoinen. On säälimykset ja sun tapa.
Minä olen tasa-arvon kannalta ja juuri tämä jatkuva ainoastaan naisten näkökulmasta asioiden tuuttaaminen on erittäin vahingollista tasa-arvon kehitykselle. Se sysää asioita aivan väärään suuntaan. Tarvitsemme tässä yhteiskunnassa moniäänisempää keskustelukulttuuria.
Ihan militanttia on etenkin nuorten naisten seksuaalivallankumousuho. Mitenköhän kauan tätä jatkuu vielä?
Todellinen tasa-arvo ei kiinnosta puupennin vertaa. Minä mää ja mun kyllä senkin edestä.
Mulla oli myös meikitön kuva, mutta paljon tuli tykkäyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeinko totta? Siis jos kirjoitat olevasi feministi, niin saat vähemmän mätsejä, vaikea uskoa....
Näytä minulle nainen joka ei halua tasa-arvoa, sillä siitähän on kysymys. Oikeati miehet on hieman hölmöjä, jolleivat tätä tajua.
Feminismi ja tasa-arvo ovat eri asioita. Kyllä, ne ovat eri asioita. Feministinen liike on ominut itselleen yksinoikeuden puhua tasa-arvosta. Aivan samalla idealla kommunistit omivat itselleen rauhan käsitteen kylmän sodan aikana. Vain kommunistit olivat muka rauhan asialla. Ja siten kaikki, jotka eivät olleet kommunisteja, leimattiin sotahulluiksi. Tämä sama kaava toistuu aina, kun on kyse ismeistä. Jollet ole puolellamme, olet meitä vastaan.
Joten aina, kun on kyse ismistä, niin homma menee överiksi. Ismin vika on siinä, että he yksin kuvittelevat tietävänsä ratkaisun maailman ongelmiin. Ongelmat ratkeaa, kun heidän ajamansa asia saadaan korjattua. Vika on siinä, että maailma ei vaan toimi niin.
Hyvin kuvaavaa on sekin, että feminismiin liittyvät asiallisetkin keskustelut poistetaan varsin nopeasti täältä AV-palstalta. Vallalla on hegemonia, jossa vain yhden näkökulman mielipiteet sallitaan
Saapa nähdä, montako minuuttia tämä kommentti saa olla esillä?
Vierailija kirjoitti:
Löytäköön nämä säälimykset toisensa.
Kovin on mustavalkoinen maailma sinulla. Kyllä suurin osa miehistä on ihan normaaleja. Sovinisteja tai naistenvihaajia on erittäin pieni vähemmistö. Mutta nyt vaan yleisessä keskustelussa lähes kaikki miehet leimataan misogynisteiksi.
Alkaa todella tympäisemään tämä yleisen keskustelun asenne. Miehet leimataan syyllisiksi kaikkii maailman ongelmiin sukupuolensa perusteella. Tasa-arvo tarkoittaa vain naisten näkökulmaa. Tasa-arvo elinajanodotteessa tai itsemurhatilastoissa ei kiinnosta ketään. Nykyisin tasa-arvokeskustelu kuulostaa miesvihakeskustelulta.
Täällä AV-palstalla oli (on) aloitus, jossa otsikkona suunnilleen "palsta meni pilalle, kun miehet tulivat tänne".
Arvoisat naiset ja moderaattorit: Ihan oikeasti, kuinka kauan tuollainen kommentti saisi olla esillä, jos mies sanan tilalla olisi nainen? Huomaatteko sen ison eron, miten miehistä saa puhua ja miten naisista ei saa?
Mulla oli kaikki kuvat meikittömiä. Halusin antaa rehellisen kuvan, ettei tule pettymyksiä (kasvokuva ja vartalokuva). Ei ollut tykkäyksistä puutetta.
Vierailija kirjoitti:
Mä lisäsin meikittömän kuvan tinderiin ja noin kuukausi sen jälkeen en tinderiä enää tarvinnutkaan. Miesystäväni kiinnitti huomion erityisesti siihen kuvaan.
Minä sain myös kehuja meikittömästä kuvasta ja meikittömänä yleensä aina olenkin. Ripsiväriä laitan, jos lähden liikenteeseen ja kunnon meikkaus vain erikoistilaisuuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit tai meikittömyys ei nyt olisi mikään ongelma, jos ei ihan semmosia valtavia kasvotatskoja ole... Mutta feminismistä tulee nykään mieleen kaikki naurettavat miestenvihaajat, jotka kantaa huolta miesten tavasta istua bussissa tai toimistojen lämpötilasta, että en semmosen kanssa lähtis.
Mä en edelleenkään voi käsittää tätä feministien vaahtoamista toimistojen lämpötiloista:D jos on kylmä niin enemmän vaatetta päälle, jos on kuuma niin vaatetta voi ottaa vain tiettyyn pisteeseen asti pois... Joten minkähän takia lämpötila on mieluummin hiukan alhainen kuin hiukan liian kuuma? Ihan sukupuoleen katsomatta.
Tämä lämpötila juttu on peräisin jenkeistä, jossa tosin on oikeasti viileää sisällä, mutta se ei koske vain toimistoja vaan kaikki paikat pidetään ihan liian kylminä kesällä, suomifeministit kopioineet sen tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en edelleenkään voi käsittää tätä feministien vaahtoamista toimistojen lämpötiloista:D jos on kylmä niin enemmän vaatetta päälle, jos on kuuma niin vaatetta voi ottaa vain tiettyyn pisteeseen asti pois... Joten minkähän takia lämpötila on mieluummin hiukan alhainen kuin hiukan liian kuuma? Ihan sukupuoleen katsomatta.
Tämä lämpötila juttu on peräisin jenkeistä, jossa tosin on oikeasti viileää sisällä, mutta se ei koske vain toimistoja vaan kaikki paikat pidetään ihan liian kylminä kesällä, suomifeministit kopioineet sen tänne.
No mikähän siinä on että yliopistolla, monissa toimistoissa jne. ihan Suomessa lähes kaikki naiset palelee? Veikkaan että ne lämpötilat on säädetty miehille hyväksi. Enkä tunnistaudu feministiksi mutta palelen herkästi!!! Kivahan se on miehenä olla kun ei tarvii palella.
Hyvä, että voi välttää tuollaiset pellenaiset näillä ilmoituksilla.
Hyvä, että voi välttää tuollaiset pellemiehet näillä ilmoituksilla.