Oletteko huomanneet että Tinderissä mätsien määrä romahtaa jos lisää meikittömän kuvan, tatskasta kuvan tai sanoo olevansa feministi?...
Kommentit (217)
Ei tuo aina päde. Minä nimen omaan etsin feministiä.
Terv sovinisti
Tuli tämmöinen vastaan. Ei kyllä muutenkaan ollut normaali.
Vierailija kirjoitti:
En ole huomannut.
En minäkään.
M51
Oon nainen, mutta laitan itsekin vasuriin naiset, jotka mainitsevat olevansa feministejä.
Tatuoinnit kertovat minulle harkinnan puutteesta. Eli negatiivinen asia. Mitä isompi ja näkyvämmällä paikalla sitä suurempi miinus.
Nykypäivänä feministiksi julistautuva on kuin mies joka olisi ylpeä sovinismistaan. Joten feministiksi itseään tituleeraava on minulle miinus, koska arvostan tasa-arvoa.
Meikitön kuva riippuu. Jotkut ovat luonnostaan hyvännäköisiä, toiset ovat pienellä laittautumisella. Kun ihmisen tuntee paremmin, ei haittaa vaikka hänet näkee pieruverkkareissa, ilman laittautumista. Ensivaikutelma ei ole kuitenkaan välttämättä paras mahdollinen laittautumatta, vaikka niin haluaisin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole mitään ongelmaa meikittömien kuvien kanssa jos nainen on omalla tavallaan kaunis, ei tatskoista, jos ne ovat tyylikkäitä ja tarvittaessa peitettävissä vaatteilla ja feminismi ei ole mikään ongelma, kannatan tasa-arvoa. Toki jos nainen on ymmärtänyt feminismin väärin ja kuvittelee sen tarkoittavan että ei saa olla naisellinen, niin silloin se on ongelma. Feminismissä ei ole mitään vikaa sinällään.
Ei nykyään enää tiedä mitä "feministi" tarkoittaa.
Ennen vanhaan se tarkoitti ihmistä, joka halusi edistää molempien sukupuolten tasa-arvoa.
Nykyään se tuppaa tarkoittamaan jotain muunsukupuolista violettitukkaista erikoisuudentavoittelijaa, jonka mielestä oma mielipide riittää tekemään miehestä naisen.
Eli jos aiemmin joku sanoi olevansa feministi, se herätti kiinnostuksen. Nykyään pitää ensin selvittää, mitä se sanojan mielestä tarkottaa. Ei maksa vaivaa.
Kaukaa katsottuna tatuoinnit näyttävät mustelmilta. Niistä tulee siis väkisinkin tietynlainen sairauteen alitajuisesti liittyvä visuaalinen signaali. Onko kukaan muu huomannut samaa?
Feministit kyllä väittävät kannattavansa tasa-arvoa, mutta oletko useinkin kuullut neljännen aallon feministin pohtivan miesten huomattavaa yliedustusta vankiloissa ja sanoneen sen johtuvan miesten systemaattisesta syrjinnästä?
Mitä pahaa tatuoinneissa on? Ymmärrän jos niitä on naama täynnä.
Feministien kieroutuneita mielipiteitä ei jaksa kuunnella mediassakaan, joten miksi ihmeessä niitä pitäisi yrittää kuunnella kasvokkain?
Vierailija kirjoitti:
Oikeinko totta? Siis jos kirjoitat olevasi feministi, niin saat vähemmän mätsejä, vaikea uskoa....
Itse sivuutan feministit, koska oletan heidän olevan yhteiskunnallisesti aktiivisempia kuin minua kiinnostaa. En halua suhdetta ihmisen kanssa, jolla erityinen ajettava agenda. Mielikuvana feminististä on maailman epäkohdista paasaava yksilö, joka käyttää aikaansa toimintaan, mihin minua ei kiinnosta ottaa osaa.
Yleensä feministi ei ymmärrä feminismin ja tasa-arvon eroa, joten kiinnostaisiko ketään muutakaan elää harhakuvitelmien vallassa olevan ihmisen kanssa.
Olen feministi, myös mieheni on saanut tulokseksi feministisen puolueen. Voin aivan hyvin liikkua ilman meikkiä. Käytän paljon mekkoja ja olen hoikka.
Jos tämä on jollekin este niin hyvä vaan jos karsiutuu heti alkuunsa pois! Siis teoreettisesti jos deittailisin.
Minkälainen ihminen käyttä tällaisia asioita nostaakseen itseään ylös ja lytätäkseen muita alas. Aika huono itsetunto saa olla ja ilkeäkin hän on. Kuvittelee vain olevansa jotenkin parempi kuin muut.
Feminismi on tasa-arvoa, kaikki on samanarvoisia, ei sitä että joku olisi parempi tai arvokkaampi kuin muut.
Miten vaikea tämä on ymmärtää :D
Olen vanhan liiton feministi, ja silti suhtaudun nykyään suurella varauksilla ihmisiin (sukupuolesta riippumatta), jotka lähes ensimmäisten asioiden joukossa julistavat olevansa feministejä.
Ei vaan jaksa nykyajan kohkaamista ja lietsontaa. Oon ihan liian vanha sellaseen. Yön yli juhlinta ok, rajaton aktivismi not so much.
Vierailija kirjoitti:
Olen feministi, myös mieheni on saanut tulokseksi feministisen puolueen. Voin aivan hyvin liikkua ilman meikkiä. Käytän paljon mekkoja ja olen hoikka.
Jos tämä on jollekin este niin hyvä vaan jos karsiutuu heti alkuunsa pois! Siis teoreettisesti jos deittailisin.
Minkälainen ihminen käyttä tällaisia asioita nostaakseen itseään ylös ja lytätäkseen muita alas. Aika huono itsetunto saa olla ja ilkeäkin hän on. Kuvittelee vain olevansa jotenkin parempi kuin muut.
Feminismi on tasa-arvoa, kaikki on samanarvoisia, ei sitä että joku olisi parempi tai arvokkaampi kuin muut.
Miten vaikea tämä on ymmärtää :D
Sinun tuntuu olevan vaikeaa ymmärtää tämä. Feminismi tarkoittaa niin monelle eri asioita ja nykyään suuri joukko jolle se tarkoittaa aivan jotain muuta. Kukaan ei enää tiedä mitä se tarkoittaa. Feminismi ja tasa-arvo kulkivat matkaansa samaan suuntaan, mutta tiet erkanivat. Jo pelkkä feminismi ei ole terminä tasa-arvoinen, kertoisitko sen suomeksi? Entä mitä tarkoittaa suomeksi feministien käyttämä toksinen maskuliinisuus?
Miksi et ymmärrä muiden näkökulmia asiaan?
Voiko Tinderissä laittaa mitenkään mustalle listalle mitään sanoja profiilitekstistä? Tai jotenkin muuten suodattaa muuta kuin iän perusteella?
Vierailija kirjoitti:
Voiko Tinderissä laittaa mitenkään mustalle listalle mitään sanoja profiilitekstistä? Tai jotenkin muuten suodattaa muuta kuin iän perusteella?
Minäkin haluaisin tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluaisin tietää.
Ei valitettavasti voi.
Minusta kiinnostavaa on se, miksi miehet eivät itse huolestu enempää itsemurhatilastoistaan ja elinajan odotteistaan. Naisvaltainen sossu- ja hoitsu- ja kehittämisporukka sote-alalla yrittää näihin puuttua. Missä on miesten omat aloitteet ja halu tehdä asioille jotain?