Miksi naiset saavat avoimesti toivoa pitkää kumppaniehdokasta ilman kritiikkiä, mutta jos mies toivoo hoikkaa naista, niin johan siitä riemu...
Olen huomannut tuollaisen ilmiön.
Muutenkin naista vain ylistetään mitä enemmän hänellä on kriteereitä ja sanotaan että hän "tietää mitä haluaa", "vahva nainen"
Mutta jos mies kehtaa toivoa yhtään mitään kumppaniltaan, varsinkaan ulkoisia ominaisuuksia, hän on heti sika ja "vain instapimut kelpaa" -mies.
Tämä paino / pituus -juttu on sikäli huvittavin näistä, että _lähes jokainen_ voi olla normaalipainoinen/hoikka jos vain niin haluaa.
Pituuteen ei voi mitenkään vaikuttaa.
Kommentit (391)
no kyllä se nyt niin menee että naiset laittaa pituuden kemian edelle.pinnallista
ttttttt kirjoitti:
mä kysyn aina naiselta painoa koska he kysyvät aina pituutta. nainen voi pudottaa painoa siinä missä mä en voi kasvattaa lisää pituutta.
Mutta naisen ei kuitenkaan tarvitse pudottaa painoa saadakseen pikkumiehen. Kai hyväksyt myös sen? Jos se paksu nainen laihduttaa, hän saa helposti muitakin miehiä kuin gääbiöitä.
Joku pidempi mies todennäköisesti tykkää hänestä juuri sellaisenaan, koska on joka tapauksessa isompi kuin se nainen. Ja sinä voit sitten keskittyä rauhassa niihin hoikkiin mininaisiin, joiden kimpussa on suurin osa miehistä. Valintojen maailma.
Normaalipaino on yksi ihan hyvä indikaattori, jos etsii tasapainoista kumppania joka pystyy hallitsemaan itseään ja mielihalujaan.
Vierailija kirjoitti:
Normaalipaino on yksi ihan hyvä indikaattori, jos etsii tasapainoista kumppania joka pystyy hallitsemaan itseään ja mielihalujaan.
Olen koko ikäni ollut normaalipainoinen, mutta kukaan ei ole koskaan luonnehtinut minua sanalla ”hoikka”. En siis normaalipainoisena, terveenä ja liikunnallisena kelpaisi noille hoikkuutta (eli usein alipainoa) edellyttäville miehille. Mutta ei se mitään, eivät hekään kelpaisi minulle, joten mitään vahinkoa ei tässä ole tapahtunut.
Naiset ajattelevat myös syntyviä poikalapsia, jotka jäisivät lyhyiksi, jos isäkin on lyhyt.
Miehet ajattelee vain omaa hyötyään.
Vierailija kirjoitti:
No eipä sitten ole montaa tasapainoista ihmistä tässä maassa, varsinkaan miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on toive pituudesta ilmoituksessani siksi että olen itsekin pitkä. Naisena haluan, että mies on minua pidempi, joska itseäni pienemmän miehen rinnalla en tuntisi itseäni niin naiselliseksi. Kuin moni mies haluaa olla itseään isomman naisen kanssa? Lopultahan kyse on kuitenkin persoonallisuuksien yhteensopivuudesta eli jos se oikea löytyy ja on lyhyempi, asialla ei varmaan sitten enää ole niin väliä. Pituus ei ole itseisarvo, mutta haluan itse olla se pienempi, enkä mikään jättiläisnainen mieheni rinnalla. Kyllähän miehetkin tuolla ilmoittelee, että etsitään esim. muodokasta naista. Pitäisikö laiheliinien loukkaantua tästä? Makuja on monenlaisia kuin ihmisillä kokojakin.
Makuja on monenlaisia, mutta sattumalta edustat sitä samaa makua kuin muutkin naiset. Vai tunnetko useita naisia, jotka haluavat olla miestään isompia?
yfrn kirjoitti:
no kyllä se nyt niin menee että naiset laittaa pituuden kemian edelle.pinnallista
Siis niin nyt puhut asiaa, mies. Ilman muuta miehen pituus on tärkeämpi asia 40 vuoden mittaisessa parisuhteessa mitä keskinäinen kemia.
Vierailija kirjoitti:
Ja kuten ketjussa on moneen kertaan muistutettu, sellaista saa kaikin mokomin hakea.
Mä oon 160 cm pituinen nainen. Tykkään käyttää yleensä 6-8 cm korkoa kengissä. Usein alle 180 cm miehillä on lyhyehköt jalat, joten jotain 170 cm pituinen mies on rinnallani lyhyemmän näköinen kun minä. Vartalon mittasuhteet sen tekee. Lyhyen varren mukana tulee usein muutenkin hintelä olemus. Se ei ole vaan naisesta vetoavaa! Seksissä tuollainen miehen 20 cm pituusero on minusta eduksi. Niin ja sekin on totta, että pienillä miehillä on usein pieni penis. ON sillä merkitystä, tökkiikö 10 cm vehkeellä vai 15-18 cm! Mun mies on sen 182 cm ja sen ansioista meidän lapsista tuli varsin pitkiä! Kyllä miehet voi toivoa vapaasti mieleisen painoista naista tai rintojen kokoa! Jotkut ovat tissimiehiä, toiset peffa! Joskus molempia! Aina ei saa silti mitä haluaa! Mun mies tykkäisi AA rinnoista ja minulla on G. Ei voi mitään! Painan 64 kg, mutta pitäisi miehen mielestä 54 kg. No, toisaalta mä tahtoisin hiukset hänelle ja semmoisen 5-8 kg painoa lisää! Mennään näillä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei me naisetkaan kysytä miehen painoa, myös miehiä on ylipainoisia.
Itse haluaisin tietää miehen pituuden, koska olen 170 cm enkä haluaisi olla miestä pidempi, en halua tuntea itseäni isoksi.
Mutta eihän miehen koko vaikuta sinun kokoosi mitenkään? Tuo on kuin kävisi geriatrisen osaston kuntosalilla, jotta voisi tuntea itsensä vahvaksi :D
Useimmat miehet haluavat itseään lyhyemmän ja hoikemman naisen, juuri siksi että näyttäisivät isommalta.
Tuo geriatria-esimerkkisi on ihan tuulesta temmattu, totuus on että miehet haluavat pienempää ja naiset isompaa. Ei se ole yhtään sen reilumpaa miehiltä. -eri
Miehet ymmärtävät ihan vain muita miehiä katsomalla kuinka isoja ovat. Miehet arvostavat toisissa miehissä ahkeruuden tulosta kuten lihaksia, koulutusta tai isoa pankkitiliä eikä sitä minkä kokoiseksi reisiluu on sattunut geeniruletissa osumaan. Toki joillain miehillä voi olla alemmuuskompleksi siitä, että nainen on lihaksikas ja hyväkuntoinen ja itse lojuu sohvalla kaikki päivät, mutta näitä miehiä ei kannata muutenkaan valita.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 160 cm pituinen nainen. Tykkään käyttää yleensä 6-8 cm korkoa kengissä. Usein alle 180 cm miehillä on lyhyehköt jalat, joten jotain 170 cm pituinen mies on rinnallani lyhyemmän näköinen kun minä. Vartalon mittasuhteet sen tekee. Lyhyen varren mukana tulee usein muutenkin hintelä olemus. Se ei ole vaan naisesta vetoavaa! Seksissä tuollainen miehen 20 cm pituusero on minusta eduksi. Niin ja sekin on totta, että pienillä miehillä on usein pieni penis. ON sillä merkitystä, tökkiikö 10 cm vehkeellä vai 15-18 cm! Mun mies on sen 182 cm ja sen ansioista meidän lapsista tuli varsin pitkiä! Kyllä miehet voi toivoa vapaasti mieleisen painoista naista tai rintojen kokoa! Jotkut ovat tissimiehiä, toiset peffa! Joskus molempia! Aina ei saa silti mitä haluaa! Mun mies tykkäisi AA rinnoista ja minulla on G. Ei voi mitään! Painan 64 kg, mutta pitäisi miehen mielestä 54 kg. No, toisaalta mä tahtoisin hiukset hänelle ja semmoisen 5-8 kg painoa lisää! Mennään näillä!
Voin trollata, että miehen pitää olla 180 cm, mutta oikeasti riittää 167 cm. Olen itse 170 cm enkä tykkää korkeista koroista. Miehen luonne on tärkeä, pitää olla pitkä pinna eikä saa hermostua vaikka kysyisin miehen pituutta.
Vierailija kirjoitti:
Pituus ei kyllä suoraan korreloi peniksen koon kanssa. On nähty todella pitkiä miehiä, joilla on ohut ja pieni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituus ei kyllä suoraan korreloi peniksen koon kanssa. On nähty todella pitkiä miehiä, joilla on ohut ja pieni.
Tämä mun otanta (+/-100) perustuu sairaalassa työskentelyyn ja mies petipotilaiden alapesuihin. Olin nuorena reilu parisen vuotta hoitotyössä ja sitten n. 10 miehen "henkilökohtaisesti" tuntemaani. Eikä isoa miestä ja pientä penistä kyllä tullut vastaan! Pienillä miehillä keskikokoa tai pientä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä mun otanta (+/-100) perustuu sairaalassa työskentelyyn ja mies petipotilaiden alapesuihin. Olin nuorena reilu parisen vuotta hoitotyössä ja sitten n. 10 miehen "henkilökohtaisesti" tuntemaani. Eikä isoa miestä ja pientä penistä kyllä tullut vastaan! Pienillä miehillä keskikokoa tai pientä!
Noin 90 seksikumppanin kokemuksella voin todeta, että pituus ja elimen koko eivät korreloi. Lopeta trollaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 90 seksikumppanin kokemuksella voin todeta, että pituus ja elimen koko eivät korreloi. Lopeta trollaaminen.
Tota, ap ei oo nähnyt kun omansa selkeästi! :) Yllättävän paljon muuten miehiä täällä vauva.fi-foorumilla!
Naisena sanon, että itse haluan suht pitkää miestä, kun olen itsekin pitkä. Samoin hoikka, joten en haluan mitään omenamahaa. Mielestäni oikeutettuja kriteerejä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on toive pituudesta ilmoituksessani siksi että olen itsekin pitkä. Naisena haluan, että mies on minua pidempi, joska itseäni pienemmän miehen rinnalla en tuntisi itseäni niin naiselliseksi. Kuin moni mies haluaa olla itseään isomman naisen kanssa? Lopultahan kyse on kuitenkin persoonallisuuksien yhteensopivuudesta eli jos se oikea löytyy ja on lyhyempi, asialla ei varmaan sitten enää ole niin väliä. Pituus ei ole itseisarvo, mutta haluan itse olla se pienempi, enkä mikään jättiläisnainen mieheni rinnalla. Kyllähän miehetkin tuolla ilmoittelee, että etsitään esim. muodokasta naista. Pitäisikö laiheliinien loukkaantua tästä? Makuja on monenlaisia kuin ihmisillä kokojakin.
Makuja on monenlaisia, mutta sattumalta edustat sitä samaa makua kuin muutkin naiset. Vai tunnetko useita naisia, jotka haluavat olla miestään isompia?
Tunnetko sinä useita miehiä, jotka haluavat olla naistaan pienempiä?
BMW kirjoitti:
Naisena sanon, että itse haluan suht pitkää miestä, kun olen itsekin pitkä. Samoin hoikka, joten en haluan mitään omenamahaa. Mielestäni oikeutettuja kriteerejä
Edelleenkään omille toiveilleen tai "kriteereilleen" ei tarvita lupaa tai oikeutusta muilta.
Olen hoikka ja kaunis nainen. Vttuillessani seurustelen näiden miesten kanssa jotka vaatii naisilta hoikkuutta ja kauneutta. Näitä miehiä ei oteta tosissaan, niistä kannattaa ottaavain hyöty. Kauniina ja hoikkana naisena voin kyykyttää näitä armottomasti, vttuilla ja olla ilkeä ja inhottava. Be sietää mitä vain, kun olet kaunis ja hoikka. Sitten jätän ne, kun en viitsi liian kauan kiusata. Kaikki itkee perään ja jopa vuosikausia pyytävät, että ottaisin takaisin. Miehet on täysin krpänsä vietävissä ja rakkaus on niille himoamista. Muutaman vuoden vielä pyöritän näitä ukkeleita, ja sitten alan oikeaan parisuhteeseen- naisen kanssa. Miehiä en pysty kunnioittamaan, kun olen nähnyt, mitä ne on.
B- lady.