Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset saavat avoimesti toivoa pitkää kumppaniehdokasta ilman kritiikkiä, mutta jos mies toivoo hoikkaa naista, niin johan siitä riemu...

Vierailija
28.08.2021 |

Olen huomannut tuollaisen ilmiön.
Muutenkin naista vain ylistetään mitä enemmän hänellä on kriteereitä ja sanotaan että hän "tietää mitä haluaa", "vahva nainen"

Mutta jos mies kehtaa toivoa yhtään mitään kumppaniltaan, varsinkaan ulkoisia ominaisuuksia, hän on heti sika ja "vain instapimut kelpaa" -mies.

Tämä paino / pituus -juttu on sikäli huvittavin näistä, että _lähes jokainen_ voi olla normaalipainoinen/hoikka jos vain niin haluaa.
Pituuteen ei voi mitenkään vaikuttaa.

Kommentit (391)

Vierailija
321/391 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 160 cm pituinen nainen. Tykkään käyttää yleensä 6-8 cm korkoa kengissä. Usein alle 180 cm miehillä on lyhyehköt jalat, joten jotain 170 cm pituinen mies on rinnallani lyhyemmän näköinen kun minä. Vartalon mittasuhteet sen tekee. Lyhyen varren mukana tulee usein muutenkin hintelä olemus. Se ei ole vaan naisesta vetoavaa! Seksissä tuollainen miehen 20 cm pituusero on minusta eduksi. Niin ja sekin on totta, että pienillä miehillä on usein pieni penis. ON sillä merkitystä, tökkiikö 10 cm vehkeellä vai 15-18 cm! Mun mies on sen 182 cm ja sen ansioista meidän lapsista tuli varsin pitkiä! Kyllä miehet voi toivoa vapaasti mieleisen painoista naista tai rintojen kokoa! Jotkut ovat tissimiehiä, toiset peffa! Joskus molempia! Aina ei saa silti mitä haluaa! Mun mies tykkäisi AA rinnoista ja minulla on G. Ei voi mitään! Painan 64 kg, mutta pitäisi miehen mielestä 54 kg. No, toisaalta mä tahtoisin hiukset hänelle ja semmoisen 5-8 kg painoa lisää! Mennään näillä!

Pituus ei kyllä suoraan korreloi peniksen koon kanssa. On nähty todella pitkiä miehiä, joilla on ohut ja pieni.

Tämä mun otanta (+/-100) perustuu sairaalassa työskentelyyn ja mies petipotilaiden alapesuihin. Olin nuorena reilu parisen vuotta hoitotyössä ja sitten n. 10 miehen "henkilökohtaisesti" tuntemaani. Eikä isoa miestä ja pientä penistä kyllä tullut vastaan! Pienillä miehillä keskikokoa tai pientä!

alapesun yhteydessä niillä seisoi aina?   vai mitä teit oikeen

Vierailija
322/391 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisen PITÄÄ olla hoikka? Ei hoikkuus ole mikään tae terveydestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/391 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä. Älä heittäydy lapselliseksi. Yksikään ihminen ei ole tullut minulle sanomaan, että minun pitää olla hoikka, enkä usko että tulee. Lääkäri tai tt-hoitaja saattaa joskus vielä sanoa, että kannattaisi laihduttaa, mutta en usko heidänkään sanovan, että minun pitää olla hoikka.

Vierailija
324/391 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No koska hoikka/normaalipainoinen nyt vaan on seksuaalisesti puoleensavetävämpi kuin ylipainoinen. Varmasti näin kummallakin sukupuolella. Ehkä jollekin matalalibidoiselle ei ole ulkomuodolla niin väliä.

Vierailija
325/391 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on toive pituudesta ilmoituksessani siksi että olen itsekin pitkä. Naisena haluan, että mies on minua pidempi, joska itseäni pienemmän miehen rinnalla en tuntisi itseäni niin naiselliseksi. Kuin moni mies haluaa olla itseään isomman naisen kanssa? Lopultahan kyse on kuitenkin persoonallisuuksien yhteensopivuudesta eli jos se oikea löytyy ja on lyhyempi, asialla ei varmaan sitten enää ole niin väliä. Pituus ei ole itseisarvo, mutta haluan itse olla se pienempi, enkä mikään jättiläisnainen mieheni rinnalla. Kyllähän miehetkin tuolla ilmoittelee, että etsitään esim. muodokasta naista. Pitäisikö laiheliinien loukkaantua tästä? Makuja on monenlaisia kuin ihmisillä kokojakin.

Makuja on monenlaisia, mutta sattumalta edustat sitä samaa makua kuin muutkin naiset. Vai tunnetko useita naisia, jotka haluavat olla miestään isompia?

Tunnetko sinä useita miehiä, jotka haluavat olla naistaan pienempiä?

Itse ainakin toivon miehen olevan vähintään itseni pituinen, kun lyhyemmille miehille on ottanut luonnon päälle mun pituus.

Vierailija
326/391 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on toive pituudesta ilmoituksessani siksi että olen itsekin pitkä. Naisena haluan, että mies on minua pidempi, joska itseäni pienemmän miehen rinnalla en tuntisi itseäni niin naiselliseksi. Kuin moni mies haluaa olla itseään isomman naisen kanssa? Lopultahan kyse on kuitenkin persoonallisuuksien yhteensopivuudesta eli jos se oikea löytyy ja on lyhyempi, asialla ei varmaan sitten enää ole niin väliä. Pituus ei ole itseisarvo, mutta haluan itse olla se pienempi, enkä mikään jättiläisnainen mieheni rinnalla. Kyllähän miehetkin tuolla ilmoittelee, että etsitään esim. muodokasta naista. Pitäisikö laiheliinien loukkaantua tästä? Makuja on monenlaisia kuin ihmisillä kokojakin.

Makuja on monenlaisia, mutta sattumalta edustat sitä samaa makua kuin muutkin naiset. Vai tunnetko useita naisia, jotka haluavat olla miestään isompia?

Tunnetko sinä useita miehiä, jotka haluavat olla naistaan pienempiä?

Itse ainakin toivon miehen olevan vähintään itseni pituinen, kun lyhyemmille miehille on ottanut luonnon päälle mun pituus.

Mikset mieluummin toivoisi miestä, jolle on ok sun pituus ihan miehen omasta pituudesta riippumatta?

Vierailija
327/391 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, en jaksa lukea jokaista sivua tästä aina niin suositusta aiheesta.

Itse ajattelin Tinderissä, että esittelen itseni niin, että ulkonäöstäni ja muista muista olennaisista asioista saa varmasti selvän heti, etten joudu turhille treffeille. Toimi, tapasi pelkästään mukavia tyyppejä. Kiiteltiin myös, että näytän kuviltani.

En laittanut yhtäkään ”vaatimusta” sille, millainen toisen ”pitäisi” olla. Profiilista näkee, kiinnostaako, ja viestitellessä voi kysyä, jos on jotain tärkeää selvitettävää. Kaikki vaatimuslistat vedin myös vasemmalle, vaikka olisin täyttänyt kriteerit.

Voin sanoa, että nelikymppisenä pyöreänä naisena vientiä riitti. Löysin kumppanin ja pääsin pois sovelluksesta.

Haluan vain sanoa, että etsikää ihmeessä vain ja ainoastaan sellaisia kumppaneita, jotka sytyttävät! Harvaa pyöreää naista kiinnostaa, että juuri sinä et halua häntä. Joku toinen haluaa. Toki misogyynin seurassa ei kovin moni nainen viihdy.

Vierailija
328/391 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 41-vuotias nainen, miehen pituudella ei ole ollut koskaan minulle mitään väliä. Näytät myös multipeukuttavan typerää aloitustasi, taidat olla mode. 

Aloitusta on helppo multipeukuttaa ihan taviskirjoittajana, kun yhteys on oikeanlainen ja hoksaa tempun ✈️

Vierailija
329/391 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No koska hoikka/normaalipainoinen nyt vaan on seksuaalisesti puoleensavetävämpi kuin ylipainoinen. Varmasti näin kummallakin sukupuolella. Ehkä jollekin matalalibidoiselle ei ole ulkomuodolla niin väliä.

Kyllä se on kuule toisinpäin, matalalibidoisella seisoo vain missin kanssa ja halut lähtee heti kun vaimo saa pari raskauskiloa (tai arpia tai ryppyjä tmv). Korkealibidoisella kanki on tanassa kun tissi tai pyllynposki vähän vilahtaa eikä BMI:n kanssa ole niin nöpönuukaa.

Vierailija
330/391 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on ylipainoinen ja mies kalju niin eikö silloin olla tasoissa?

Vierailija
331/391 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on kuule toisinpäin, matalalibidoisella seisoo vain missin kanssa ja halut lähtee heti kun vaimo saa pari raskauskiloa (tai arpia tai ryppyjä tmv). Korkealibidoisella kanki on tanassa kun tissi tai pyllynposki vähän vilahtaa eikä BMI:n kanssa ole niin nöpönuukaa.

Voisiko tämä olla se syy, miksi olen löytänyt niin kivoja kumppaneita elämäni aikana ja seksi on ollut tosi nautinnollista💡?

Muutenkin hoikat, suorastaan laihanpuoleiset kaverini ovat monet törmänneet olleisiin, naisen kehoa kontrolloiviin ja ulkonäköä haukkuviin miehiin. Minua on kohdeltu kauniisti suhteissa.

Ehkä pieni pyöreys suojaa mulkkuudelta?

T. Pullukka

Vierailija
332/391 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 160 cm pituinen nainen. Tykkään käyttää yleensä 6-8 cm korkoa kengissä. Usein alle 180 cm miehillä on lyhyehköt jalat, joten jotain 170 cm pituinen mies on rinnallani lyhyemmän näköinen kun minä. Vartalon mittasuhteet sen tekee. Lyhyen varren mukana tulee usein muutenkin hintelä olemus. Se ei ole vaan naisesta vetoavaa! Seksissä tuollainen miehen 20 cm pituusero on minusta eduksi. Niin ja sekin on totta, että pienillä miehillä on usein pieni penis. ON sillä merkitystä, tökkiikö 10 cm vehkeellä vai 15-18 cm! Mun mies on sen 182 cm ja sen ansioista meidän lapsista tuli varsin pitkiä! Kyllä miehet voi toivoa vapaasti mieleisen painoista naista tai rintojen kokoa! Jotkut ovat tissimiehiä, toiset peffa! Joskus molempia! Aina ei saa silti mitä haluaa! Mun mies tykkäisi AA rinnoista ja minulla on G. Ei voi mitään! Painan 64 kg, mutta pitäisi miehen mielestä 54 kg. No, toisaalta mä tahtoisin hiukset hänelle ja semmoisen 5-8 kg painoa lisää! Mennään näillä!

Pituus ei kyllä suoraan korreloi peniksen koon kanssa. On nähty todella pitkiä miehiä, joilla on ohut ja pieni.

Tämä mun otanta (+/-100) perustuu sairaalassa työskentelyyn ja mies petipotilaiden alapesuihin. Olin nuorena reilu parisen vuotta hoitotyössä ja sitten n. 10 miehen "henkilökohtaisesti" tuntemaani. Eikä isoa miestä ja pientä penistä kyllä tullut vastaan! Pienillä miehillä keskikokoa tai pientä!

Lähinnä varmaan tarkoitettiin peniksiä erektiossa. Pesutilanteissa ei potilailla yleensä ole erektiota.

Vierailija
333/391 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska naisella on valinnanvaraa ja miehellä ei niinkään (Suomessa).

Vierailija
334/391 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. On yleistä Tinderissä, että naisilla on pituusraja miehelle. Itse 180 senttisenäkin olen vähän tynkä.

oho, tinderissä aikoinaan itsellä 25cm on riitti hyvin, enpä o käyny tosin vähään aikaan näköjään mikään ei enää riitä

Vierailija
335/391 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on vaan se paino niin herkkä asia ihmisille. Itse oon hoikka nainen ja pyrin aina olemaankin. Hoikka ja hyväkuntoinen mies on minusta viehättävin.

Pläskit naiset ovat hyvin herkkiä arvostelulle. 

Mielestäni myös naisen kuuluu olla pitkä, hoikkuuden lisäksi kuten huippumallit ovat.

Teit hienosti näkyväksi sen, miksi miesten kommentit herättävät pahennusta.

On aivan eri asia etsiä tietynkaltaista ihmistä eli asettaa kriteerejä sille, kenestä kiinnostuu, kuin ilmoittaa, että _naisen_kuuluu_olla.

Ei kuulu. Minulla on täysi oikeus olla lyhyt ja lihava. Sinulla puolestaan on tietysti oikeus etsiä pitkää ja hoikkaa. Yhdenkään naisen ei silti _kuulu_olla_ sellainen.

Eri

Ongelma tässä on juuri se, että miehet vaativat kaikkien naisten ympäristössään miellyttävän silmäänsä. Epämiellyttävän näköisiä naisia ei edes huomata, saati sitten pidetä naisina. Nämä ovat jotain epäihmisiä. Kun mies vaatii saada himoita hoikkaa kumppania hän tarkoittaa, että kaikkien naisten tulisi olla hoikkia ja tämä voisi sitten valita heidän joukostaan itselle sen mieleisen, ehkä jopa muutamankin. Hoikkuus ja miehen miellyttäminen ovat naisten velvollisuus ja mies tuntee itsensä huijatuksi, jos naiset eivät performoi paikkaansa luomakunnassa.

Naisille puolestaan on se ja sama minkälaisia maailman muut miehet ovat, vain oman kumppanin ominaisuudet kiinnostavat. Maailman muut miehet saavat rauhassa olla vaikka viemäriörkkejä.

Naisena vastaan, että ajatus on minulle täysin outo. En millään tunnista ilmiötä, että miehet haluaisivat kaikkien naisten olevan hoikkia miellyttääkseen heidän silmiään. Minusta se kuulostaa jopa miesvihalta. Ihanko totta te uskotte, että teidän isät, veljet, puolisot, pojat, työkaverit, kummit, sedät, enot, ystävät ja naapurit ajattelevat näin? 

Vierailija
336/391 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on vaan se paino niin herkkä asia ihmisille. Itse oon hoikka nainen ja pyrin aina olemaankin. Hoikka ja hyväkuntoinen mies on minusta viehättävin.

Pläskit naiset ovat hyvin herkkiä arvostelulle. 

Mielestäni myös naisen kuuluu olla pitkä, hoikkuuden lisäksi kuten huippumallit ovat.

Teit hienosti näkyväksi sen, miksi miesten kommentit herättävät pahennusta.

On aivan eri asia etsiä tietynkaltaista ihmistä eli asettaa kriteerejä sille, kenestä kiinnostuu, kuin ilmoittaa, että _naisen_kuuluu_olla.

Ei kuulu. Minulla on täysi oikeus olla lyhyt ja lihava. Sinulla puolestaan on tietysti oikeus etsiä pitkää ja hoikkaa. Yhdenkään naisen ei silti _kuulu_olla_ sellainen.

Eri

Ongelma tässä on juuri se, että miehet vaativat kaikkien naisten ympäristössään miellyttävän silmäänsä. Epämiellyttävän näköisiä naisia ei edes huomata, saati sitten pidetä naisina. Nämä ovat jotain epäihmisiä. Kun mies vaatii saada himoita hoikkaa kumppania hän tarkoittaa, että kaikkien naisten tulisi olla hoikkia ja tämä voisi sitten valita heidän joukostaan itselle sen mieleisen, ehkä jopa muutamankin. Hoikkuus ja miehen miellyttäminen ovat naisten velvollisuus ja mies tuntee itsensä huijatuksi, jos naiset eivät performoi paikkaansa luomakunnassa.

Naisille puolestaan on se ja sama minkälaisia maailman muut miehet ovat, vain oman kumppanin ominaisuudet kiinnostavat. Maailman muut miehet saavat rauhassa olla vaikka viemäriörkkejä.

Naisena vastaan, että ajatus on minulle täysin outo. En millään tunnista ilmiötä, että miehet haluaisivat kaikkien naisten olevan hoikkia miellyttääkseen heidän silmiään. Minusta se kuulostaa jopa miesvihalta. Ihanko totta te uskotte, että teidän isät, veljet, puolisot, pojat, työkaverit, kummit, sedät, enot, ystävät ja naapurit ajattelevat näin? 

Minulla on elämässäni hienoja miehiä, perheessä, ystävinä, kollegoina. Ihmettelen usein, missä ne kadulla ahdistelijat ja muut mätämunat kasvavat. Palstalla naisvihaajia riittää myös. Työelämässä harvoin, yksityiselämässä ei oikeastaan missään.

Not all men, not all men, not all men… jos sanon näitä seitsemänkymmentä ja annan kympin NMKY:lle niin onko asia sillä soviteltu?

T. Eri

Vierailija
337/391 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen pitäisi olla pitkä?! En tajua. Olen 168cm ja miehen pituudella ei oo ikinä ollut mitään merkitystä. Paino on mun mielestä vähän eri asia, en itsekään viehäty ylipainosta. Treenaan ja toivon sitä toiseltakin. Ymmärrän täysin, jos miehet toivoo samaa.

Vierailija
338/391 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti lihavat puolustaa itseään ja toisiaan, mutta on otettava sellainen joka miellyttää silmää, muuten tulee onneton liitto.

Vierailija
339/391 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti lihavat puolustaa itseään ja toisiaan, mutta on otettava sellainen joka miellyttää silmää, muuten tulee onneton liitto.

Mutta sitten kun se oikea löytyy, ei ulkonäköasioilla olekaan merkitystä.

Vierailija
340/391 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lihava ja mulla on hyvä elämä. Meinaatko tosissani, että minä olisin onnellinen jossain liitossa, mihin päästäkseni mun pitäisi tehdä sirkustemppuja, etenkin kun tietää miten epätodennäköistä on saada pysyviä tuloksia.

Sitä paitsi mun kehoa on haukuttu myös 55-64 -kiloisena eli laihdutus ei ole mikään tae millekään.

Ihan saatte vaatia hoikkaa puolisoa, mutta etsikää se sieltä hoikkien joukosta.