Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset saavat avoimesti toivoa pitkää kumppaniehdokasta ilman kritiikkiä, mutta jos mies toivoo hoikkaa naista, niin johan siitä riemu...

Vierailija
28.08.2021 |

Olen huomannut tuollaisen ilmiön.
Muutenkin naista vain ylistetään mitä enemmän hänellä on kriteereitä ja sanotaan että hän "tietää mitä haluaa", "vahva nainen"

Mutta jos mies kehtaa toivoa yhtään mitään kumppaniltaan, varsinkaan ulkoisia ominaisuuksia, hän on heti sika ja "vain instapimut kelpaa" -mies.

Tämä paino / pituus -juttu on sikäli huvittavin näistä, että _lähes jokainen_ voi olla normaalipainoinen/hoikka jos vain niin haluaa.
Pituuteen ei voi mitenkään vaikuttaa.

Kommentit (391)

Vierailija
281/391 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 41-vuotias nainen, miehen pituudella ei ole ollut koskaan minulle mitään väliä. Näytät myös multipeukuttavan typerää aloitustasi, taidat olla mode. 

Vierailija
282/391 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään pitkistä miehistä ja löysinkin lähes 2m komistuksen. Hän taas tykkää pienistä ja siroista naisista ja sellainen minä olenkin. Mutta kummallahan mahtaa olla kovemmat paineet pysyä sellaisena? Mies tuskin kutistuu iän myötä. Mun paino taas saattaa muuttua. Miehen ei siis tarvitse tehdä yhtään mitään pysyäkseen tuossa pituudessa, minä joudun pitämään painon kurissa, jos tahdon pitää itseni miehen kriteereissä. Toki minulle se on ollut hyvinkin helppoa ja en koe siitä oikeasti paineita. En halua itsekään lihota. Ja ihan oikeasti, en tunne varmaan yhtään kenellä se pituus olisi oikeasti kriteeri. Mun eksät on olleet siinä 170-180cm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/391 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat kaksinaismoralisteja - nämä valtavirtafeministinaiset etenkin! Syy on AINA miehissä (ja niissä toisissa naisissa)

T. Kyllästynyt

Vierailija
284/391 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Thelonewanderer kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse on siitä, että naisella on aivan eri kokoluokkaa hänestä kiinnostuneita (ainakin seksisuhtweseen) miehiä kuin miehellä naisia. Siihen keskimäärin. Sen takia mies joka kommentoi naisen painoa jää helposti yksin kun taas naisella tätä ongelmaa ei ole vaikka kommentoisi pituutta.

Kokonaan toinen asia on, että miehet suosivat hoikia naisia vähintään yhtä paljon naiset pitkiä miehiä. Miehet ei vain sanoa sitä ääneen.

Tää on kyllä aika hevonkukkua, että esitä todisteet missä tällästä niin saat 10 pistettä. Valitettavasti miehet paljon enemmän ulkonököpainotteisia. Joku void tehdä tutkimuksenkin tästä! Tää o vaa ku miehey yritttää nyt täällä esittää olevansa niin että naiset vaa vaativaat enemmän tietttyä pituutta.... Tällästä lukee vaa jossain meemeissä jotka amerikan tinderissä!

Mene mihin tahansa treffisovellukseen, niin huomaat että siellä on PALJON naisten ilmoituksia joissa on pituusrajat miehille. Ja tämä ei johda siihen, että nainen ei saisi viestejä.

Sen sijaan miesten ilmoituksissa on huomattavasti vähemmän painorajoja naisille, korkeintaan että toivotaan "urheilullista" naista (joka on koodisana hoikalle).

Ja niitä ilmoituksia, joissa mies toivoo "urheilullista" ja/tai "itsestään huolehtivaa" naista on PALJON. Eli millä perusteella miehet eivät muka "sano ääneen" sitä, että haluavat hoikan naisen?

Moniko urheilullista tai itsestään huolta pitävää naista profiilissaan toivova mies saa paljon matcheja? Tykkäisitkö sinä naisena miehestä, joka kertoo haluavansa urheilullisen ja itsestään huolehtivan naisen?

Vierailija
285/391 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitäs pitkä nainen voi sille, että useimmat miehet eivät halua hänen kanssaan seurustella? 

Ihan sama tilanne, vaan toisin päin. 

Ei ole yhtään sama tilanne. Pelkästään jo sen takia, että pitkät naiset on pienempi ryhmä kuin lyhyet miehet. Lisäksi heidän ongelma ei edes ole, että mies ei kelpuuta pidempää naista, vaan että nainen haluaa aina itseään pidemmän miehen. Jos nainen saattuu olemaan pitkä ja hän haluaa itseään pidemmän miehen, niin hän on rajannut valintansa vain kaikkein halutuimpaan ryhmään, josta kaikki naiset haluavat valkata puolisonsa.

Siis pitkät naiset ovat pienenpi ryhmä kuin lyhyet miehet? Tästä löytyy varmaan ihan tilastotietoa, joten linkittäisitkö sellaisia?

Ja siis pitkälle naiselleko ei voi olla ongelma, että monet miehet haluavat lyhyemmän naisen? Ja että kaikki naiset aina haluavat itseään pidemmän miehen? Ja kaikki naiset haluavat valkata puolisonsa pelkästään siitä oikeasti pitkien miesten ryhmästä, eikä siis ainoastaan itseään pidempien miesten ryhmästä, joka esim. 165 senttisen naisen kohdalla on valtaosa miehistä, jos suomalaisia ajatellaan.

Ei kai tohon mitään tilastoja tartte. Itsestään selvästi pitkiä naisia (180 ja yli) on paljon vähemmän kuin alle 180 miehiä. Miesten keskipituuskin suomessa on alle 180 cm.

Vierailija
286/391 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset, jotka sanovat, että pituudella ei ole väliä valehtelevat tai eivät ymmärrä todellisuutta. 60 minutes teki joskus jakson, jossa koitettiin selvittää mitä miehen tulee tehdä kompensoidakseen pituuden. Käytännössä mikään ei riitä. 

En jaksanut katsoa tuota kuin muutaman minuutin alkua (sori), mutta siinähän se mies oli selvästi keskivertoa lyhyempi, kun oli jopa sopivien vaatteiden löytyminen ja autolla ajaminen vaikeaa, joten oletan koko loppuohjelman kertovan samanlaisista miehistä. Mutta palstoilla miehet valittaa jatkuvasti, ettei edes normaalipituinen 170-185cm mies kelpaa kenellekään ja se on jo ihan liian paksua! 

Vierailija
287/391 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet olleet 170- 180 cm. Älä yleistä.

Vierailija
288/391 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa se 170-180cm mies on joillekin naiselle yhtä houkutteleva vaihtoehto kuin pullukka nainen on joillekin miehille. Kannattaa etsiä sellainen nainen, jota lyhyys ei haittaa, eikä itkeä niiden missitasoisten perään, joilla on varaa vaatia muutakin mieheltä kuin yli 180cm pituutta. 

Vierailija
289/391 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki naiset halua pitkää miestä. Minulle riittää oman pituinenkin. Olen 170cm.

Ja tätä tuskin kukaan on väittänyt. Mutta keskmääräistä pidempi mies kiinnostaa suurempaa joukkoa naisista ja lyhyet miehet (alle 170cm) saavat keskimääräistä vähemmän kiinnostusta naisilta.

Niin?

Minä matkailua harrastavana, työorientoituneena eläinsuojelusta ja koiria omistavana pyöreänä naisena olisin luultavasti saanut hyvin vähän kiinnostusta jossain Tinderissä.

Mutta mitä minä ylipäänsä olisin tehnyt sellaisten miesten kiinnostuksella, jotka eivät olisi olleet hakemassa juuri minun kaltaistani naista?

Vierailija
290/391 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taasko aloitus tästä aiheesta? Tehtaileeko näitä sama ihminen? 

Kuka tahansa ei voi olla hoikka jos haluaa, muuten 95 % ihmisistä olisi hoikkia, ja vain muutama kapinallinen olisi lihava ihan piruuttaan. 

Ja ne ovat yleensä miehiä, jotka valittavat siitä pituusvaatimuksesta. Eli niitä samoja ihmisiä, jotka vaativat naiselta tiettyä BMI:tä. Tekopyhyyttähän se on, itketään kun ei itse kelpaa, mutta pidetään reiluna vaatia naisilta kuuta taivaalta. 

Kertaakaan en ole nähnyt täällä enkä muualla, että naisessa arvostettaisiin sitä että "tietää mitä haluaa". Sen sijaan olen nähnyt miesten kehuvan toisiaan tuosta asiasta. 

Naisilta odotetaan, että suostuisi olemaan minkälaisen miehen vaan kanssa, ja luonne olisi tärkein. Miehille sallitaan se, että he ovat "visuaalisempia" kuin naiset. 

Eli haukut nyt väärää puuta, AP hyvä. Kuten aina ennenkin.

"Kuka tahansa ei voi olla hoikka jos haluaa, muuten 95 % ihmisistä olisi hoikkia, ja vain muutama kapinallinen olisi lihava ihan piruuttaan. " Hihihi, kuinka pihalla ihminen voi olla. Me länsimaalaiset, joista osa on ylipainoisia, muodostamme marginaalisen osa koko "ihmisistä". Muutamia satoja miljoonia kuudesta miljardista ihmisestä. Ylivoimaisesti suurin osa ihmisistä on laihoja ja erittäin monet aliravittuja. Ota länsi-maalaiset kakkulat silmistäsi ja opi vähän MAAILMAA.

Vierailija
291/391 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taasko aloitus tästä aiheesta? Tehtaileeko näitä sama ihminen? 

Kuka tahansa ei voi olla hoikka jos haluaa, muuten 95 % ihmisistä olisi hoikkia, ja vain muutama kapinallinen olisi lihava ihan piruuttaan

Ja ne ovat yleensä miehiä, jotka valittavat siitä pituusvaatimuksesta. Eli niitä samoja ihmisiä, jotka vaativat naiselta tiettyä BMI:tä. Tekopyhyyttähän se on, itketään kun ei itse kelpaa, mutta pidetään reiluna vaatia naisilta kuuta taivaalta. 

Kertaakaan en ole nähnyt täällä enkä muualla, että naisessa arvostettaisiin sitä että "tietää mitä haluaa". Sen sijaan olen nähnyt miesten kehuvan toisiaan tuosta asiasta. 

Naisilta odotetaan, että suostuisi olemaan minkälaisen miehen vaan kanssa, ja luonne olisi tärkein. Miehille sallitaan se, että he ovat "visuaalisempia" kuin naiset. 

Eli haukut nyt väärää puuta, AP hyvä. Kuten aina ennenkin.

Sivusta, mitä tässä muutamassa vuodessa on tapahtunut, että ihmiskeho on länsimaissa muuttunut niin paljon että hoikkuus on harvinaisuus ja suuri osa ihmisistä on ylipainoisia?

Suurin osa ihmisistä nimenomaan voi olla hoikkia. Se ei todellakaan ole rakettitiedettä. Kilpirauhasen vajaatoiminnat jne ovat sitten asia erikseen.

63% naisista ja 72% miehistä ovat ainakin ylipainoisia Suomessa. Heillä vain pienellä osalla osasyynä jokin sairaus kuten kilpparin vajaatoiminta. Suurin osa on lihavia/ylipainoisia, koska elintavat ovat huonot. Yksinkertaista.

Lisäksi, minä en nää minkäänlaista ongelmaa ap:n mainitsemassa kriteerissä naisille eli hoikkuudessa. Painoon voi vaikuttaa ja moni mies muutenkin pitää isommista naisista, ei kaikki ole hoikkien perään. 

Jos tätä nyt verrataan miehien pituuteen, siihen ei mitenkään voi vaikuttaa ja naiset ovat todella yksimielisiä asian suhteen. Harva tykkää lyhyistä miehistä.

n22

Ei kukaan muukaan ole nähnyt ongelmaa siinä, että joku random-mies etsii hoikkaa naista. Edelleen ainoa kritiikki on kohdistunut siihen, että joku julistaa, että nais(t)en pitää olla hoikk(i)a. Kun ei tarvitse. Jokainen nainen saa olla juuri sen painoinen kuin haluaa.

Vierailija
292/391 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitäs pitkä nainen voi sille, että useimmat miehet eivät halua hänen kanssaan seurustella? 

Ihan sama tilanne, vaan toisin päin. 

Ei ole yhtään sama tilanne. Pelkästään jo sen takia, että pitkät naiset on pienempi ryhmä kuin lyhyet miehet. Lisäksi heidän ongelma ei edes ole, että mies ei kelpuuta pidempää naista, vaan että nainen haluaa aina itseään pidemmän miehen. Jos nainen saattuu olemaan pitkä ja hän haluaa itseään pidemmän miehen, niin hän on rajannut valintansa vain kaikkein halutuimpaan ryhmään, josta kaikki naiset haluavat valkata puolisonsa.

Siis pitkät naiset ovat pienenpi ryhmä kuin lyhyet miehet? Tästä löytyy varmaan ihan tilastotietoa, joten linkittäisitkö sellaisia?

Ja siis pitkälle naiselleko ei voi olla ongelma, että monet miehet haluavat lyhyemmän naisen? Ja että kaikki naiset aina haluavat itseään pidemmän miehen? Ja kaikki naiset haluavat valkata puolisonsa pelkästään siitä oikeasti pitkien miesten ryhmästä, eikä siis ainoastaan itseään pidempien miesten ryhmästä, joka esim. 165 senttisen naisen kohdalla on valtaosa miehistä, jos suomalaisia ajatellaan.

Ei kai tohon mitään tilastoja tartte. Itsestään selvästi pitkiä naisia (180 ja yli) on paljon vähemmän kuin alle 180 miehiä. Miesten keskipituuskin suomessa on alle 180 cm.

Siis lasket pitkiksi naisiksi ainoastaan reilusti naisten keskipituutta pidemmät naiset ja lyhyiksi miehiksi kaikki keskipituiset tai sitä lyhyemmät miehet???

Mikähän logiikka tässä mahtaa olla?

Vierailija
293/391 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse on siitä, että naisella on aivan eri kokoluokkaa hänestä kiinnostuneita (ainakin seksisuhtweseen) miehiä kuin miehellä naisia. Siihen keskimäärin. Sen takia mies joka kommentoi naisen painoa jää helposti yksin kun taas naisella tätä ongelmaa ei ole vaikka kommentoisi pituutta.

Kokonaan toinen asia on, että miehet suosivat hoikia naisia vähintään yhtä paljon naiset pitkiä miehiä. Miehet ei vain sanoa sitä ääneen.

Tää on kyllä aika hevonkukkua, että esitä todisteet missä tällästä niin saat 10 pistettä. Valitettavasti miehet paljon enemmän ulkonököpainotteisia. Joku void tehdä tutkimuksenkin tästä! Tää o vaa ku miehey yritttää nyt täällä esittää olevansa niin että naiset vaa vaativaat enemmän tietttyä pituutta.... Tällästä lukee vaa jossain meemeissä jotka amerikan tinderissä!

Mene mihin tahansa treffisovellukseen, niin huomaat että siellä on PALJON naisten ilmoituksia joissa on pituusrajat miehille. Ja tämä ei johda siihen, että nainen ei saisi viestejä.

Sen sijaan miesten ilmoituksissa on huomattavasti vähemmän painorajoja naisille, korkeintaan että toivotaan "urheilullista" naista (joka on koodisana hoikalle).

Ja niitä ilmoituksia, joissa mies toivoo "urheilullista" ja/tai "itsestään huolehtivaa" naista on PALJON. Eli millä perusteella miehet eivät muka "sano ääneen" sitä, että haluavat hoikan naisen?

Moniko urheilullista tai itsestään huolta pitävää naista profiilissaan toivova mies saa paljon matcheja? Tykkäisitkö sinä naisena miehestä, joka kertoo haluavansa urheilullisen ja itsestään huolehtivan naisen?

En tietenkään tykkäisi, kun en ole sellainen. Mutta eihän se mies siinä mitään häviäisi, kun eihän hän minua muutenkaan haluaisi.

Eri

Vierailija
294/391 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä tiedä, paljonko he saavat matcheja. Uskoisin että se riippuu muistakin tekijöistä kuin hoikkuustoiveesta. Itse en tykkäisi miehestä, joka kertoo ilmoituksessaan hakevansa "urheilullista" ja "itsestään huolehtivaa" naista.

Vierailija
295/391 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kysyn aina naiselta painoa koska he kysyvät aina pituutta. nainen voi pudottaa painoa siinä missä mä en voi kasvattaa lisää pituutta.

Vierailija
296/391 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ttttttt kirjoitti:

mä kysyn aina naiselta painoa koska he kysyvät aina pituutta. nainen voi pudottaa painoa siinä missä mä en voi kasvattaa lisää pituutta.

Sä voit aina kasvattaa lompakon paksuutta. Että älä jäbä seli-seli-selitä.

Vierailija
297/391 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ttttttt kirjoitti:

Voit kysyä naiselta painoa, mutta suhdetta ei silloin tule.

Vierailija
298/391 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki naiset halua pitkää miestä. Minulle riittää oman pituinenkin. Olen 170cm.

Ja tätä tuskin kukaan on väittänyt. Mutta keskmääräistä pidempi mies kiinnostaa suurempaa joukkoa naisista ja lyhyet miehet (alle 170cm) saavat keskimääräistä vähemmän kiinnostusta naisilta.

Niin?

Minä matkailua harrastavana, työorientoituneena eläinsuojelusta ja koiria omistavana pyöreänä naisena olisin luultavasti saanut hyvin vähän kiinnostusta jossain Tinderissä.

Mutta mitä minä ylipäänsä olisin tehnyt sellaisten miesten kiinnostuksella, jotka eivät olisi olleet hakemassa juuri minun kaltaistani naista?

Sepä se. Kyllähän minäkin naisena tiedän olevani juuri sellainen nainen, josta suurin osa miehistä ei kiinnostu. Minussa on oikeastaan kaikki ne ominaisuudet jotka ei useimpia miehiä viehätä. Mutta en voi kovin paljoa muuttaa asioita ilman, että se menee teeskentelemiseksi ja suorastaan huijaamiseksi vain saadakseni kusetettua itselleni miehen ja sitten hääkakun jälkeen läväytän koko totuuden miehen silmille.

Olisiko se sitten oikein? Onko se sitä mitä minulta odotetaan? En aio elää koko elämääni valheessa, mieluummin valitsen kärsiä yksinäisyydestä ja seksittömyydestä. Minut pitää huolia sellaisena kuin olen. Tai en edes käyttäisi sanaa "huolia" vaan miehen pitää HALUTA minut juuri sellaisena kuin olen, koska en halua huijata ketään. Ja samalla tavalla itse olen valmis haluamaan miestä juuri sellaisena kuin hän on, kunhan meillä on molemminpuolinen ja aito kiinnostus. Mies saa olla lyhyt ja hintelä/ylipainoinen, kunhan hän on yhtä vaikuttunut minusta kuin minä olen hänestä. Mikään muu ei yksinkertaisesti toimi, koska ei nykyaikana ole naisilla mikään taloudellinen pakko olla kenenkään kanssa, ellei ole itse päättänyt elää niin. Näitä palstamiehiä ei näytä useinkaan kiinnostavan se molemminpuolinen kiinnostus parisuhteessa, vaan ainoastaan miehen pitää olla tyytyväinen. Ja kun nainen ei ole, hän ei saisi edes ottaa eroa. 

Joskus 1900-luvun alussa lähes kaikki ihmiset olivat lyhyitä ja laihoja. Siksi vanhojen talojen oviaukotkin ovat matalia, koska kaikki ihmiset oli niin pätkiä siihen aikaan. Jos kaikki ihmiset näyttää suurinpiirtein samalta, on helppo viehättyä oikeastaan kenestä tahansa. Nykyään eletään helppoa ja vapaata elämää ja vapaudella on aina hintansa. 

Vierailija
299/391 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat kaksinaismoralisteja - nämä valtavirtafeministinaiset etenkin! Syy on AINA miehissä (ja niissä toisissa naisissa)

T. Kyllästynyt

Ratkaisu ongelmaan: vaihda miehiin.

T. Ùlinaan kyllästynyt

Vierailija
300/391 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni mies on oikeasti niin lyhyt ettei sen takia saa ketään? Siis yhtään ketään johon voisi rakastua. Vastaus on nolla.

Maailma on täynnä lyhyitä ja vieläpä lyhytkasvuisia miehiä joilla on puoliso ja hyvä elämä. Ero on vain siinä, että he eivät valita keskustelupalstoilla vaan elävät elämäänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme