Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huono vino-show!!

Vierailija
28.09.2014 |

ainakin tähän asti, surkea! VAikuttaa joltain lukiolaisten sketsikerholta.

Kommentit (96)

Vierailija
41/96 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtava sarja. :DD Parempi kuin Putous.

Vierailija
42/96 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisessä jaksossa se "siansaksaksi laulaminen" aiheutti niin kovan myötähäpeän, että teki mieli ampua kuula kalloon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/96 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 16:02"]

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 19:57"] Jos joku teistä tietäisi, miten vaikeaa on näytellä ja esittää aidosti hauskaa improvisaatioteatteria televisiossa, niin tämäkin palsta täyttyisi ainoastaan positiivisista kommenteista. Ohjelmasta nimittäin huokuu se, että siinä näytettäviä tehtäviä ei ole etukäteen käsikirjoitettu, jota ainakin itse olen kaivannut näiden monenmoisten Putousten ja muiden jälkeen. Ohjelman näyttelijät siis aidosti ja oikeasti keksivät juttunsa päästään siinä tilanteessa kameran edessä, eikä heillä ole mahdollisuutta korjata sanomisiaan jälkikäteen. Improvisaatioon kuuluvat sekä hauskat oivallukset ja loistava tilannekomiikka että täysin pilalle menneet ja ei-niin-hauskat lopputulokset. Siksi siis itse aion varmasti katsoa tämän hulvattoman hauskan sarjan alusta loppuun asti kaikella arvostuksella, sillä harva meistä ilman teatterialan koulutusta kykenee tekemään niin upeaa työtä, mitä alan ammattilaiset meille televisiossa esittävät. Lisäksi toivoisin, että vaikka mielipiteitä on monia, niin ainakin mielensäpahoittajat pitäisivät nokkansa tukossa :) [/quote] En epäilekään etteivätkö he olisi jollain mittapuulla hyviä ammatissaan, mutta eikö viihdeohjelman tulisi herättää muitakin kuin myötähäpeän tunteita joita se selvästi monessa aiheuttaa? Onko ne mielensäpahoittajia jotka ovat vain äärimmäisen pettyneitä tähän ohjelmaan? [/quote] En ymmärrä, miksi myötähäpeän tunne syntyy? Jokainen meistä tietää, että näyttelijät on palkattu viihdeohjelmaan nolaamaan (mikä mielestäni on tähän erittäin huono sana, mutta menköön) vapaaehtoisesti itsensä. Enkä usko, että kauhean moni menisi sanomaan, että he käyttäytyvät jotenkin tilanteeseen sopimattomasti tai odottamattomasti tai erityisen huomiotaherättävästi (kun muistetaan vielä fakta, että he todella näyttelevät), mikä ainakin itselläni juuri herättää tämän myötähäpeän tunteen. Mielestäni on kovin surullista jos tällaisesta rentomielisestä hauskanpidosta herää joillekin myötähäpeän tunteita, koska se kertoo paljon kulttuurista, jossa elämme. Tarkoituksenani ei ole kuitenkaan puolustella ohjelmaa, sillä vaikka se onkin erinomaista viihdettä, on siinä myös tiettyjä asioita, joista en pidä. Halusin vain tuoda oman näkökulmani esille ja hämmästykseni siitä, kuinka paljon negatiivista kommenttia ohjelma täällä saa.

[/quote]

No en tiedä onko se myötähäpeää vai vaan vaivaantuneisuutta, mutta minusta alkaa tuntua etten pysty edes katsomaan kun se tunne on niin vahva. Sarja vaan on minusta huono. Monella tavalla. 

Vierailija
44/96 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen esitetetyn jakson parasta antia oli Janne Kataja ja hänen rumbansa. Siinä olisi TTK- tuomareillakin loksahtanut suu auki Janne pyörähdyksiä katsellessa :D

Vierailija
45/96 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki, missä on Minttu Mustakallio mukana, on paskaa.

Vierailija
46/96 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

melko vaivaannuttavan huonoa tuo vinossa seinässä leikkiminen.

Vierailija
47/96 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvetti. Onko pitkäkin sarja?

Vierailija
48/96 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 20:33"]Voi helvetti. Onko pitkäkin sarja?
[/quote]

1,5 h

Vierailija
49/96 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkeen tulee jo ikävä kaikkia surkeita kokki-/ruuanlaitto-ohjelmia. En ihmettelis yhtään, jos tämä Vino show on luokaton kopio jostain flopanneesta amerikkalaisesta ohjelmasta. Taitaa olla Nelosen tuottajilla ideat hieman vähissä. Katselisin mielummin telkkarista vaikka vanhaa kunnon lumisadetta...

Vierailija
50/96 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko päästäni sitten vialla tai onko huumorintajuni jotenkin kieroutunut, kun lähes jokaiselle tehtävälle nauroin? :D

Vierailija
51/96 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 19:43"]

ainakin tähän asti, surkea! VAikuttaa joltain lukiolaisten sketsikerholta.

[/quote]

ihan järkyttävää paskaa. nyt lähtee palautetta neloselle kun vielä kolmelta eri kanavalta tuli!!

Vierailija
52/96 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisuni oli siis ennakkovälähdysten perusteella oikea: ei tarvitse katsoa! Miksi Suomessa ei enää osata tehdä hauskaa ohjelmaa, jota katsoessa ei tunne myötähäpeää tai käämi pala?

Vierailija
53/96 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ainakin vinohuone ja se lattia jossa "kiipeilivät" ja esittivät ryöstöä oli hauska.

Vierailija
54/96 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon yksinkertainen, oli tarpeeksi hauska mulle :)

Vierailija
55/96 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää, aivotonta viihdettä. Minä ainakin tykkäsin!

Vierailija
56/96 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä kans tykkäsin, oli ihan viihdyttävä ja tykkään Mintusta ja Eetusta

Vierailija
57/96 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin, nauroin vedet silmissä välillä jos nyt suvantovaiheitakin oli.

Vierailija
58/96 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mulla pari kertaa pissat housussa. Ihmissusi ja Tarzanin taisteluhuuto pisti kiemurtelemaan.
Lapset onneks tykkäs kun ne oli niin odottaneet ohjelmaa. Pelkäsin alkuhöpinöistä että kuivaks menee.

Vierailija
59/96 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 21:03"]No mä kans tykkäsin, oli ihan viihdyttävä ja tykkään Mintusta ja Eetusta
[/quote] Eerosta.....

Vierailija
60/96 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se muka alkoi. Siitä on ollut jo niin monta kertaa että esittelyssä vinoshou että kun näen sanan vino niin hyppään heti yli... uskoisin että olen silti onnellinen. en ole jäänyt mistään paitsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi