Huono vino-show!!
ainakin tähän asti, surkea! VAikuttaa joltain lukiolaisten sketsikerholta.
Kommentit (96)
Olen yksinkertainen vissiin . Nauroin monta kertaa :)
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 21:03"]No mä kans tykkäsin, oli ihan viihdyttävä ja tykkään Mintusta ja Eetusta
[/quote]
Eetu?
Menkääpä tiukkapipot seuraamaan vaikka jotakin Teeman laatuohjelmaa.
Minä ainakin tykkäsin. Pankkiautomaattiryöstö ja viimeinen vinosketsi olivat aivan hillittömiä. Taatusti katson ensi viikollakin.
Katsoin alun ja siihen jäi, en edes hymähtänyt, vaan ohjelma lähinnä tympäisi.
hyvä oli ja vierailija-Teemu onnistui parhaiten:D
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 20:56"]Olenko päästäni sitten vialla tai onko huumorintajuni jotenkin kieroutunut, kun lähes jokaiselle tehtävälle nauroin? :D
[/quote]
Sama täällä! :"D
Jo alun hösseli- hoenta on niin ärsyttävää.
Joo ei. Muka hauskaa tanssi sketsiä ja naaman vääntelyä
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 22:42"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 20:56"]Olenko päästäni sitten vialla tai onko huumorintajuni jotenkin kieroutunut, kun lähes jokaiselle tehtävälle nauroin? :D [/quote] Sama täällä! :"D
[/quote]
Kieroutunut ei ole sama kuin alkeellinen.
Välillä oli todella tylsä ja vaivaannuttava. Hösseli, hösseli, whaaat...? Viimeinen vino huone sketsi oli hauska ja oli joku muukin mitkä nauratti ääneen. Lahtisesta en erityisemmin tykkää, mutta pisteet hänelle tilannetajusta
Oli koko ajan hyvin perillä sketseissä ja hahmotti hyvin tilanteet. Ei erityisen hauska.
Olen vissiin aivoton hömppä itsekin koska tykkäsin :-D ja katson varmasti jatkossakin! Päihittää kevyesti TTK...
Alku oli huono. Parani loppua kohden. Teemu vierailijana oli paras tyyppi. Ärsytti Se uusinta toisto ja tehtävästä lässytys sen jälkeen. Juontaja jotenkin ei hoitanut täysin hommaa kotiin.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 23:20"]
Alku oli huono. Parani loppua kohden. Teemu vierailijana oli paras tyyppi. Ärsytti Se uusinta toisto ja tehtävästä lässytys sen jälkeen. Juontaja jotenkin ei hoitanut täysin hommaa kotiin.
[/quote]
Lisään vielä. Makuasioistahan ei voi kiistellä. Tässäkään tuskin on kenenkään älykkyysosamäärästä kyse.
Tää Vino Show on kopioitu jostain muualta, katselin Portugalin telkkarista samanlaista ohjelmaa joskus vuosi sitten. Vino esityslava, vakionaamat ja vierailevat tähdet oli sielläkin.
Odotin ohjelmalta enemmän, mutta kyllä se minut sai silti nauramaan! :)
Täytyy sanoa näin neljä kertaa Teakiin ja kolme kertaa Nätyyn hakeneena että en ymmärrä miksi ne pääsykokeet ovat niin helvetilliset, jos lopputuloksena on noin tilannetajuttomia hössöttäjiä... Mutta siis ihan hauska ohjelma oli, muistutti paljon Vedetään hatusta-ohjelmaa josta myös tykkäsin. Sen vain sanon että Suomi tarvitsisi uusia ja freshejä näyttelijäkasvoja.
Lapset tykkäsivät, aikuiset eivät.
Yksinkertaista viihdettä yksinkertaisille ihmisille.