Huono vino-show!!
ainakin tähän asti, surkea! VAikuttaa joltain lukiolaisten sketsikerholta.
Kommentit (96)
Vakionäyttelijät loistavia! Näistä olis ollu vaikka uuteen putoukseen aineksia... Ja Teemu Aromaa, mikä lahjakkuus sketsipuolella! Robin Svartström...njoo..oli kumman kaa sarjassa näyttelijän paikalla ihan ok mut juontajana en vielä ainkaan ole lämmennyt, josko se siitä. Tykkään.
Jos joku teistä tietäisi, miten vaikeaa on näytellä ja esittää aidosti hauskaa improvisaatioteatteria televisiossa, niin tämäkin palsta täyttyisi ainoastaan positiivisista kommenteista. Ohjelmasta nimittäin huokuu se, että siinä näytettäviä tehtäviä ei ole etukäteen käsikirjoitettu, jota ainakin itse olen kaivannut näiden monenmoisten Putousten ja muiden jälkeen. Ohjelman näyttelijät siis aidosti ja oikeasti keksivät juttunsa päästään siinä tilanteessa kameran edessä, eikä heillä ole mahdollisuutta korjata sanomisiaan jälkikäteen. Improvisaatioon kuuluvat sekä hauskat oivallukset ja loistava tilannekomiikka että täysin pilalle menneet ja ei-niin-hauskat lopputulokset. Siksi siis itse aion varmasti katsoa tämän hulvattoman hauskan sarjan alusta loppuun asti kaikella arvostuksella, sillä harva meistä ilman teatterialan koulutusta kykenee tekemään niin upeaa työtä, mitä alan ammattilaiset meille televisiossa esittävät.
Lisäksi toivoisin, että vaikka mielipiteitä on monia, niin ainakin mielensäpahoittajat pitäisivät nokkansa tukossa :)
Mun mielestä Vino Show on hyvä. Vain Elämää ja Tanssii tähtien kanssa on persiistä.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 19:57"]
Jos joku teistä tietäisi, miten vaikeaa on näytellä ja esittää aidosti hauskaa improvisaatioteatteria televisiossa, niin tämäkin palsta täyttyisi ainoastaan positiivisista kommenteista. Ohjelmasta nimittäin huokuu se, että siinä näytettäviä tehtäviä ei ole etukäteen käsikirjoitettu, jota ainakin itse olen kaivannut näiden monenmoisten Putousten ja muiden jälkeen. Ohjelman näyttelijät siis aidosti ja oikeasti keksivät juttunsa päästään siinä tilanteessa kameran edessä, eikä heillä ole mahdollisuutta korjata sanomisiaan jälkikäteen. Improvisaatioon kuuluvat sekä hauskat oivallukset ja loistava tilannekomiikka että täysin pilalle menneet ja ei-niin-hauskat lopputulokset. Siksi siis itse aion varmasti katsoa tämän hulvattoman hauskan sarjan alusta loppuun asti kaikella arvostuksella, sillä harva meistä ilman teatterialan koulutusta kykenee tekemään niin upeaa työtä, mitä alan ammattilaiset meille televisiossa esittävät.
Lisäksi toivoisin, että vaikka mielipiteitä on monia, niin ainakin mielensäpahoittajat pitäisivät nokkansa tukossa :)
[/quote]
En epäilekään etteivätkö he olisi jollain mittapuulla hyviä ammatissaan, mutta eikö viihdeohjelman tulisi herättää muitakin kuin myötähäpeän tunteita joita se selvästi monessa aiheuttaa?
Onko ne mielensäpahoittajia jotka ovat vain äärimmäisen pettyneitä tähän ohjelmaan?
Uhhuh, koko ohjelman tyyli on kuin joltain 90 luvulta. Se fontti ja värit millä näyttelijöiden nimet ja tehtävät tulee.. hyrr. Juontajavalintaa ihmettelen myös todella.
Mua ei sit naurattanut yhtään, ihan mauton ohjelma
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 19:57"]
[/quote]
En epäilekään etteivätkö he olisi jollain mittapuulla hyviä ammatissaan, mutta eikö viihdeohjelman tulisi herättää muitakin kuin myötähäpeän tunteita joita se selvästi monessa aiheuttaa?
Onko ne mielensäpahoittajia jotka ovat vain äärimmäisen pettyneitä tähän ohjelmaan?
[/quote]
En ymmärrä, miksi myötähäpeän tunne syntyy? Jokainen meistä tietää, että näyttelijät on palkattu viihdeohjelmaan nolaamaan (mikä mielestäni on tähän erittäin huono sana, mutta menköön) vapaaehtoisesti itsensä. Enkä usko, että kauhean moni menisi sanomaan, että he käyttäytyvät jotenkin tilanteeseen sopimattomasti tai odottamattomasti tai erityisen huomiotaherättävästi (kun muistetaan vielä fakta, että he todella näyttelevät), mikä ainakin itselläni juuri herättää tämän myötähäpeän tunteen.
Mielestäni on kovin surullista jos tällaisesta rentomielisestä hauskanpidosta herää joillekin myötähäpeän tunteita, koska se kertoo paljon kulttuurista, jossa elämme.
Tarkoituksenani ei ole kuitenkaan puolustella ohjelmaa, sillä vaikka se onkin erinomaista viihdettä, on siinä myös tiettyjä asioita, joista en pidä. Halusin vain tuoda oman näkökulmani esille ja hämmästykseni siitä, kuinka paljon negatiivista kommenttia ohjelma täällä saa.
Ensimmäinen jakso oli vähän tylsä, mutta ohjelma on kyllä parantunut jakso jaksolta vaan paremmaksi! Tänäänkin tuli taas naurettua urakalla! :D
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 19:57"]Jos joku teistä tietäisi, miten vaikeaa on näytellä ja esittää aidosti hauskaa improvisaatioteatteria televisiossa, niin tämäkin palsta täyttyisi ainoastaan positiivisista kommenteista. Ohjelmasta nimittäin huokuu se, että siinä näytettäviä tehtäviä ei ole etukäteen käsikirjoitettu, jota ainakin itse olen kaivannut näiden monenmoisten Putousten ja muiden jälkeen. Ohjelman näyttelijät siis aidosti ja oikeasti keksivät juttunsa päästään siinä tilanteessa kameran edessä, eikä heillä ole mahdollisuutta korjata sanomisiaan jälkikäteen. Improvisaatioon kuuluvat sekä hauskat oivallukset ja loistava tilannekomiikka että täysin pilalle menneet ja ei-niin-hauskat lopputulokset. Siksi siis itse aion varmasti katsoa tämän hulvattoman hauskan sarjan alusta loppuun asti kaikella arvostuksella, sillä harva meistä ilman teatterialan koulutusta kykenee tekemään niin upeaa työtä, mitä alan ammattilaiset meille televisiossa esittävät.
[/quote]
Minä tiedän, millaista on suorittaa improvisaatiota yleisön edessä, nimittäin Nätyn ja Teakin pääsykokeissa. Melkein jokainen siellä näinä kolmena vuonna on osannut näytellä paremmin kuin suurin osa noista Vino Shown näyttelijöistä. Ja siellä ei anneta edes lavasteita, toisin kuin ohjelmassa.
Tää viimeisin jakso oli hyvä :D mainiot vieraat.
Huomaa että vinossa huoneessa kaatuillaan tahallaan koska ei keksitä mitään hauskaa vaan pelataan aikaa. Ja jo siitä kaatumisestakin on menny hohto. Myötähäpeää aiheuttava ohjelma vaikka odotin siltä paljon.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 21:45"]Huomaa että vinossa huoneessa kaatuillaan tahallaan koska ei keksitä mitään hauskaa vaan pelataan aikaa. Ja jo siitä kaatumisestakin on menny hohto. Myötähäpeää aiheuttava ohjelma vaikka odotin siltä paljon.
[/quote]
Tämä kuulostaa nyt vähän tyhmältä mutta minusta se vino huone on liian vino; näyttelijöillä on jo ihan turhan vaikeaa päästä sinne toiselle puolelle ja kun hän kaatuu, hän luisuu heti huoneen toiselle puolelle. Vähemmän kalteva olisi ehkä parempi, mutta eilinen jakso missä oli Janne Kataja oli jopa hauska! Pirkko oli niin asiallinen ammattilainen :D Sitä vain ihmettelen että miksi Minttu Mustakallio valitaan niin usein noihin tehtäviin, paljon useammin kuin muut. Hän on ihan okei näyttelijä ja mukavan oloinen ihminen, mutta surkea improvisoija.
Aivan mahtava ohjelma! Paljon Parempi Kuin esim Posse tai tämä uusin kausi putouksesta. Joka jaksossa saa nauraa itsensä kipeäksi! :DD
Lähinnä herättää myötähäpeää.. Harmi. Siis täähän tulee joka kanavalta? Miksi ihmeessä??
Tykkäsin ensimmäisestä jaksosta ja olen katsonut kaikki muutkin jaksot. Kiinostus on kylläkin lopahtanut. Vakinäytteijät ja vieraat ovat ihan hyviä. Minusta ohjelma on tylsistynyt sen vuoksi, että aiheet ovat kerrasta toiseen niin samanlaiset. Kaksi vierailevaa näytteijää ei riitä antamaan tarpeeksi uutta potkua.
Tykkään tästä ohjelmasta. En ole tykännyt Putouksesta enkä monesta muustakaan viime aikojen kotimaisesta hitistä joten olen iloisesti yllättynyt että pidin tästä! Tosin ne tanssijutut on tylsiä ja Minttu M. ei miellytä yhtään, mutta muuten on ihan hauska ohjelma.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 09:06"]Voi hyvänen aika teitä tiukkapipoja! Minkä helkkarin takia tunnette myötähäpeää tai vaivaantumista katsellessanne HUUMORIOHJELMAA, johon näyttelijät ovat vapaaehtoisesti laittaneet itsensä likoon ja ihan silminnähden tykkäävät tehdä sitä mitä siellä tekevät? Tuohon hommaan nimenomaan kuuluu mokailu ja itsensä nolaaminen. Sehän juuri on iso osa sitä hauskuutta! He osaavat itse nauraa sille, niin aivan suotta te siellä ruudun turvallisemmalla puolella sohvannurkassa päivittelette että ai kamala miten noloa.
Tosiaan katselkaa te vaikka sitä Tanssii tähtien kanssa sitten. Ai mutta siinäkin nauretaan ja vitsaillaan ja saattaa joku mokakin käydä tanssilattialla, sussiunakkoon.
[/quote] Niin, ja voisitko sinä mennä muualle raivoamaan, aikuiset keskustelevat nyt tässä. :) Lasten palsta löytyy varmasti jostain muualta. :)
Mahtava ohjelma, vedet silmissä ääneen nauraen on saanu katsoa joka jaksoa xD