Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huono vino-show!!

Vierailija
28.09.2014 |

ainakin tähän asti, surkea! VAikuttaa joltain lukiolaisten sketsikerholta.

Kommentit (96)

Vierailija
81/96 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiroilut voisi jättää pois.

Vierailija
82/96 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toka

Vierailija
84/96 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono ohjelma.

Vierailija
85/96 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä muista näin hauskaa ohjelmaa ennen nähneenikään. Ammattilaiset asialla. Ulvoin naurusta vedet silmissä ja vähän pöksyissäkin melkein koko ajan. Onneksi ohjelma on tallennettuna, jotta voin nähdä nekin kohdat, jotka eilen jäi silmien vetistymisen takia näkemättä.

Vierailija
86/96 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainosten takia tuli sellainen fiilis, että täähän saattaa olla oikeasti hauska ohjelma, vaikutti mainiolta slapstick-meiningiltä. Ekan puolen tunnin jälkeen piti kuitenkin vaihtaa YLElle kun oli vaan jatkuvasti niin vaivautunut olo. Kiitos Päivi ja pierujutut, wtf?

Vierailija
87/96 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika teitä tiukkapipoja! Minkä helkkarin takia tunnette myötähäpeää tai vaivaantumista katsellessanne HUUMORIOHJELMAA, johon näyttelijät ovat vapaaehtoisesti laittaneet itsensä likoon ja ihan silminnähden tykkäävät tehdä sitä mitä siellä tekevät? Tuohon hommaan nimenomaan kuuluu mokailu ja itsensä nolaaminen. Sehän juuri on iso osa sitä hauskuutta! He osaavat itse nauraa sille, niin aivan suotta te siellä ruudun turvallisemmalla puolella sohvannurkassa päivittelette että ai kamala miten noloa.

Tosiaan katselkaa te vaikka sitä Tanssii tähtien kanssa sitten. Ai mutta siinäkin nauretaan ja vitsaillaan ja saattaa joku mokakin käydä tanssilattialla, sussiunakkoon.

Vierailija
88/96 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten takia ko. ohjelma päällä, ei oikein aikuiseen makuun mielestäni. Mutta kauheasti ei viitsi haukkua, kun lapset tykkäsivät.

Vierailija
89/96 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoin kyseistä liiskatehtävää 3 minuuuttia ja kanava kääntyi. myötähäpeää ja lapsellista sketsoilua. ja näille maksetaan tämmöisestä pskasta??

Vierailija
90/96 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hyvä juttu jos lapset rupee itkeen ja aikuisistakin tuntuu pahalta koiran tappamisen jälkeen. Eikös tän pitäny olla perhe ohjelma

Vierailija
91/96 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kiinnitin huomiota siihen ihme heilumiseen ja häsäämiseen ennen tehtävän alkua, ihan kuin oisivat johonkin urheilusuoritukseen valmistautumassa, 400 metrin juoksuun tms :D Samaa oon huomannu Putouksessa, liekö sieltä matkineet vai onkohan ihan yleinen tapa...

Vierailija
92/96 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä oon myös nauranut vedet silmissä Vino show:ta katellessa! Ja on kyllä Putousta reippaasti parempi. Ne Putouksen sketsihahmot kun on niin väkisin väännettyjä ja vitsit keksitty ennakkoon...

Vierailija
93/96 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi huono. Ville Virtasta oon pitänyt hyvänä näyttelijänä, mutta nyt on kyllä tosi huono. Ja miksi noi Minttu Mustakallio ja Niina Lahtinen ovat joka ohjelmassa?

Vierailija
94/96 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan surkeaa! Ja kauheinta on että Vino Showta tulee kolmelta kanavalta samaan aikaan. Kuka vaan pystyisi samaan. 

Vierailija
95/96 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustaki hulvattoman hauska ja miljoona kertaa hauskempi ja aidompi kuin putous. Kiva kun tehtävät ja näyttelijät vaihtuu:)

Vierailija
96/96 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne muut tehtävät ovat ihan hauskoja, mutta se itse vino huone ja se, missä ne mönkii siellä lattialla, ovat lähinnä vaivaannuttavia ja tylsiä. Pari ensimmäistä jaksoa katsoin, mutta sen jälkeen en enää jaksanut. Jos sattuisi krapulassa olemaan, niin sittenhän sitä ehkä juuri seuraisi sohvanpohjalla yliväsyneenä maatessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan