Miten suhtautuisit, jos selviäisi, että aikuinen lapsesi on taipumustaan toteuttamaton pedofiili?
?
Hesarin jutusta tuli mieleen:
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000008214068.html
"Asiantuntijoiden arvioiden mukaan noin 40 000 suomalaisella miehellä on lapsiin kohdistuvia seksuaalisia ajatuksia. Suurin osa heistä ei syyllisty rikoksiin elämänsä aikana."
Kommentit (216)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nyt vain kaikille suvaitseville, en hyväksy. Olen elänyt pedofiilin kanssa ja kuten jutun mieskin, niin tilaisuus tekee varkaan. Tarinan Aleksi on "altistettu kuvamateriaalille" ja vaikka hän poistikin kuvat, jäikin silti kiinni. Olen elänyt pedofiilin kanssa ja tilaisuus teki varkaan. Olen pedofiilin uhri.
En ikinä hyväksyisi pedofiilia perheeseeni. Seksuaalisuus on valtava voima ja kun tilaisuus on käsillä, jokainen sen käyttää. Kuten huumeiden käyttäjät käyttävät huumeita, varkaat varastavat, väkivaltaiset lyövät niin myös pedofiili ra**k** lapsen heti kun ajattelee ettei jää kiinni.
Peilaat omia tunteitasi muihin. Kaikki eivät ole tuollaisia että hyväksikäyttävät toisia heti tilanteen tullen.
Perusteletko hieman?
Mikähän siinä on, että miesten seksuaalisuus on niin tärähtänyttä usein?
Ja mitenkö suhtautuisin. Olisin varmaankin erittäin ahdistunut, mutta iloinen siitä että poika ei toteuta taipumustaan. Olisi kauhea tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nyt vain kaikille suvaitseville, en hyväksy. Olen elänyt pedofiilin kanssa ja kuten jutun mieskin, niin tilaisuus tekee varkaan. Tarinan Aleksi on "altistettu kuvamateriaalille" ja vaikka hän poistikin kuvat, jäikin silti kiinni. Olen elänyt pedofiilin kanssa ja tilaisuus teki varkaan. Olen pedofiilin uhri.
En ikinä hyväksyisi pedofiilia perheeseeni. Seksuaalisuus on valtava voima ja kun tilaisuus on käsillä, jokainen sen käyttää. Kuten huumeiden käyttäjät käyttävät huumeita, varkaat varastavat, väkivaltaiset lyövät niin myös pedofiili ra**k** lapsen heti kun ajattelee ettei jää kiinni.
Peilaat omia tunteitasi muihin. Kaikki eivät ole tuollaisia että hyväksikäyttävät toisia heti tilanteen tullen.
Perusteletko hieman?
Tämä saa riittää "perusteluksi".
Saattaisin miettiä, että kannattiko hankkia lapsia. Vaikka kamalaa se olisikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos teinityttöjen kuolaaminen lasketaan, niin 99% miehistä on.
Kyllä varmaan 100% miehistä on ollut joku seksuaalinen ajatus lapsista, vaikka sitten miten ohikiitävä. Eiköhän huomattavalla osalla naisista ole ollut ihan sama.
Ajatukset on ajatuksia. Ei niistä tarvi ottaa stressiä, ruoskia itseään eikä etsiä apua kun ei nyt ole tarpeeksi puhdasoppinen. Kuulostaa joltain keskiajan kirkolta.
Oikeat pedarit on niitä, jotka panevat suunnilleen kaikkea mikä liikkuu koska heiltä puuttuu omatunto. Miksi tätä rajaa yritetään häivyttää?
Siis mitä ihmettä, kuvitteleeko jotkut oikeasti että suunnilleen kaikki aikuiset olisivat seksuaalisesti kiinnostuneista lapsista??
No jos aikuisille näyttää vaikka 10v kaunista tyttöä minishortseissa ja topissa poseeraamassa seksikkäästi niin luulen että aika monelle tulee seksuaalisia ajatuksia kuvasta. Esim näyttää seksikkäältä. Eri asia on että suurin osa ei edes kuvittelisi koskevassa niin nuoreen seksuaalisessa mielessä. Tuossa lainaamassasi kohdassa selitettiin että melkein kaikilla on ollut seksuaalisia ajatuksia lapsia kohtaan kuten esimerkkini.
Normaali ei-pedari ei näe tilanteessa seksiä vaan hassuttelevan lapsen.
Minä ainakin lähinnä kauhistuisin, jos näkisin jonkun 10-vuotiaan minishortseissa. Ei todellakaan tulisi seksuaalisia ajatuksia. Kai ne pervot sitten luulevat, että kaikkihan näin ajattelevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmaan 100% miehistä on ollut joku seksuaalinen ajatus lapsista, vaikka sitten miten ohikiitävä. Eiköhän huomattavalla osalla naisista ole ollut ihan sama.
Ajatukset on ajatuksia. Ei niistä tarvi ottaa stressiä, ruoskia itseään eikä etsiä apua kun ei nyt ole tarpeeksi puhdasoppinen. Kuulostaa joltain keskiajan kirkolta.
Oikeat pedarit on niitä, jotka panevat suunnilleen kaikkea mikä liikkuu koska heiltä puuttuu omatunto. Miksi tätä rajaa yritetään häivyttää?
Siis mitä ihmettä, kuvitteleeko jotkut oikeasti että suunnilleen kaikki aikuiset olisivat seksuaalisesti kiinnostuneista lapsista??
No jos aikuisille näyttää vaikka 10v kaunista tyttöä minishortseissa ja topissa poseeraamassa seksikkäästi niin luulen että aika monelle tulee seksuaalisia ajatuksia kuvasta. Esim näyttää seksikkäältä. Eri asia on että suurin osa ei edes kuvittelisi koskevassa niin nuoreen seksuaalisessa mielessä. Tuossa lainaamassasi kohdassa selitettiin että melkein kaikilla on ollut seksuaalisia ajatuksia lapsia kohtaan kuten esimerkkini.
Eikös pedofiiliyden pointti ole se, että tykkää nimenomaan lapsen näköisistä lapsista? Jos lapsi puetaan ja meikataan pikkuaikuiseksi ja se kääntää jonkun miehen pään, niin ei se sillloin ihan varsinaista pedofiliaa taida olla?
Samoin jos mies kuolaa esim. 13-vuotiasta tyttöä, jolla on rinnat ja peppu yms. kehittyneet naisen malliseksi, niin vaikka se on sopimatonta, niin ei se ole kuitenkaan pedofiliaa.
Tässä pedofiilin tyypillisin selitys, jolla syyllisyys siirretään lapselle.
Syyllisyys? Siitä että on ollut vääränlainen ajatus mielen sopukoissa? Kuulutko johonkin kristittyyn hihhulilahkoon?
Moraalista on kyse.
Moraali on vain hienompi ilmaus kiinnijäämisen pelosta.
On teillä pervoilla kyllä selitykset! Katsos kun meillä tervejärkisillä oikeasti on moraalikin.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtääkseni ennen vanhaan tuollaiset asiat ratkaistiin nopeasti ja tehokkaasti. Saunan takana.
Mutta ennen kaikki olikin normaalia ja tervettä.
Ennen vanhaan myös kevytkenkäisiä naisia rangaistiin ankaralla kädellä.
Miten joku voi rinnastaa pedofilian esimerkiksi homouteen? Minua biseksuaalina loukkaa tuollainen. Aikuiset ihmiset voivat rakastua toisiinsa sukupuolesta riippumatta, mutta lapsi ei todellakaan rakastu ja halua seksiä aikuisen äijänkörilään kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin lähinnä kauhistuisin, jos näkisin jonkun 10-vuotiaan minishortseissa. Ei todellakaan tulisi seksuaalisia ajatuksia. Kai ne pervot sitten luulevat, että kaikkihan näin ajattelevat.
Monet 13v tytöt jo lutkaavat.
Ja?
Miten tuossa voidaan vakuuttaa että suurin osa ei tee rikoksia? Mistä sen tietää kuka tuijottaa jotain lapo-kuvia jos ei jää kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet 13v tytöt jo lutkaavat.
Ja?
Oletko yksinkertainen? Sitä niin, että se ei eroa mitenkään pedofiilien touhuista.
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi rinnastaa pedofilian esimerkiksi homouteen? Minua biseksuaalina loukkaa tuollainen. Aikuiset ihmiset voivat rakastua toisiinsa sukupuolesta riippumatta, mutta lapsi ei todellakaan rakastu ja halua seksiä aikuisen äijänkörilään kanssa!
Lapsen paneminen on hyväksikäyttöä olipa panijana aikuinen äijänköriläs tai omanikäinen pikkupoika.
Miksi kaikilla pervoilla se "ihastus" on jotenkin niin seksikeskeistä? Ei tämäkään pedofiili vissiin haaveile häistä lapsen kanssa vaan jörnimisestä?
Kysymys oli mitä tekisit. Minä etsisin lääkärin, joka leikkaisi pallit pois. Jos kyseessä olisi nainen (tunnen naispedofiilin), sama homma eli munasarjat helvettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä veikkaan että toi kirjoittaja tarkoitti ohikiitävää seksuaalissävytteistä ajatusta, eikä kiinnostusta. Siis samalla tavalla kuin joskus ajaessa ajattelee "mähän pystyisin ajamaan ton kävelijän yli nyt", ilman että oikeasti HALUAA tehdä niin tai tekisi niin. Aivot vaan joskus tuottaa jotain random roskaa ja tiedottaa kaikista maailman oudoistakin mahdollisuuksista toisinaan.
Tai sitten toi kirjoittaja todella kuvittelee, että on normaalia kokea kiinnostusta lapsiin... no toivon ettei kyse ole siitä, vaan tosiaan tuosta ensin ehdottamastani.
Mutta jos jollekin tuleekin joku seksuaalinen ajatus, joka liittyy lapseen, kissaan, lamppuun tai tehosekoittimeen, niin se ei tarkoita vielä että ois mitenkään sairas tai asiaa tarttis miettiä yhtään enempää. Ei se ole pedofiili, joka ajattelee jotain hyvin ohimenevää joskus, vaan se, joka on oikeasti kiinnostunut toteuttamaan lapsen kanssa jotain seksuaalista ja jolla niitä ajatuksia on toistuvasti.
Hyi kuinka sairaita äijiä täällä jotka puolustelee omia pedofiilisia taipumuksiaan! Ja kuvitelkaa naiset,juuri teidän aviomiehenne ja lastemme isä voi olla se pedofiili joka ei jää koskaan kiinni!:/
Näillä pedareilla ja pervoilla merkitsee ylikaiken vain "nussiminen", mitään muuta ne ei osaa eikä pysty ajattelemaan tai elämään kun pitäisi päästä lasten/nuorten "kimppuun"!
Näitä on jopa tavallisen oloisissa perheellisissä miehissä,joilla samanikäisiä lapsia mistä ne haaveilee tuolla julkisella paikalla:/ on se kumma,kun miehiin ei voi tänä päivänä luottaa,osa on mieleltään niin sairaita että ei voisi kuvitellakaan kaikkia niitä irvokkaita ja kamalan sairaita ajatuksia ja tekoja mitä ne tekee nais sukupolvelle.
Ukkini tykkäsi kosketella lasten alapäätä. Teki sen leikin varjolla tai halaustilanteissa.
En hyväksyisi, koska ihminen toteuttaa itseään ennen pitkää. Samalla tavalla heteromies harrastaa naisen kanssa seksiä tavalla tai toisella.
Ymmärtääkseni ennen vanhaan tuollaiset asiat ratkaistiin nopeasti ja tehokkaasti. Saunan takana.
Mutta ennen kaikki olikin normaalia ja tervettä.