Elämä on mulla sekaisin ja olen hyvin turhautunut kaikkeen.
Mitenhän aloittaisin tän ketjun. Voin kertoa vaikka omasta elämästä. Eli mulla on ollut aika vaikee elämä. Lapsuus ihan ok hyvä perhe, vanhemmat töissä. Sitte menin kouluun ja alettiin pahasti kiusaamaan kun vissiin olin ujo ja jotenki tyhmä. Sitten jotenki koulun käynti eu sujunut.. laitettiin mulle päiväkotiin oma hoitaja kun en vissiin pärjännyt ihmistenkaa. Sitten jouduin jo erityiskouluun en pysyny mukana ja jotain oli vialla. Monta vuotta kävin semmosta mukautettua yläastetta ja tehtiin kokeet. Oppimisvaikeus nykyään heikkolahjaisuus. No sitten kävin amiksen ja sain huonot numerot.. sitte toisen koulun sain huonot numerot. Elämä ollut tosi sekavaa. Olen töitä tehnyt lukuisia potkuja saanut en ole pärjännyt. Asiat ei mene perille. Nykyää olen 36 v mies sinkku, kavereita ei tuttuja ei ketään ole. Olen tosi masentunut turhautunut vihainen omaan elämääni. Tunnen olevani jotain ilmaa. Vanhemmat pitää yhteyttä ketään muuta ei ole. Kavereita oli vuosia sitte viimeksi. Olen yksinäinen. Tunnen olevani ilmaa. Olen halunnut jo kauan parisuhdetta. Toki seurustellut olen, mut nykyää en kelpaa siis naisille ollenkaa. Tunnen olevani epäonnistunut. Joskus nuorena olin laiha ja komea vielä. Tukka kaljuuntunu tossa 20 jälkee ja mul on aika huono itsetunto. Myös olen noin 15 kg lihonnut ja tullut kaljamahaa. Tuntuu et maailma on julma meille erikoisille vaan ettei vaan ketää enää löydä. Jotenki en vaa jaksa tätä elämää. Tuntuu pahalta kun ei kelpaa vain ja muut saa kumppaneita. Olen pitkään miettiny mitä vikaa mussa on jos ei ees kavereita, tuntuu et oon jotenki ilmaa. Olen monta kertaa miettiny itsemurhaaki. Apua olen hakenut erilaista ja syön masennuslääkkeitä. Mut onko täälä muita joilla samoja tuntemuksia. Haluan jotain vertaistukee ja keskustella tästä?
Kommentit (390)
Miten muut jaksaa ilman naista? Hiljasta täälä vaan on.
Miten niin epäkiinnostava? Mä en ole ruma. Ja naiset on sanoneet että sun ulkonäössä ei ole mitää vikaa. No siis mitä ihmettä miks ees sanoit noin?
mä en ole mikään sekopää. tavallinen mies joka kaipaa parisuhdetta ja elämänmuutoksia. Ja sanon ihan tosissani tän. En ole sekopää. Käyn töissä en juo alkoholia harrastan liikuntaa, ja mun ulkonäössä ei ole yhtään mitään vikaa. Ettäs tiedättä. En kuuntele tämmöstä.
Vierailija kirjoitti:
mä en ole mikään sekopää. tavallinen mies joka kaipaa parisuhdetta ja elämänmuutoksia. Ja sanon ihan tosissani tän. En ole sekopää. Käyn töissä en juo alkoholia harrastan liikuntaa, ja mun ulkonäössä ei ole yhtään mitään vikaa. Ettäs tiedättä. En kuuntele tämmöstä.
Vaikutat todella ahdistavalta, pelottavalta, pakkomielteiseltä ja syyllistävältä hullulta. Sori. Jos et tunnista näitä juttuja itsessäsi niin tarvitset siihen ammattilaista. Ei mikään ihmissuhde tule sulla onnistumaan ellet muutu, toi obsessointi ja jankkaus ja itsariuhkailut on ihan sekopäistä touhua. Jos terapeuttis ei sano sulle tästä suoraa niin vaihda terapeuttia.
Miettikää, että olisitte suhteessa ap:n kanssa ja joka päivä pitäisi kuunnella tämmöstä negatiivista tajunnanvirtaa, huhhuh.
Minä en ole mikää hullu sori vaa ja sekopää. Miks kuuntelen jonku ventovieraan paskanjauhantaa. Siis aika hemmetin ihme juttuja. Mä olen ihan hyvä tyyppi. En ole mikää alkoholisti eläkeläinen sekopää joka tuola kerää pulloja. Mulla on auto.Työpaikka ja kaikki. Mitä ihmettä.
Joo nyt riitti kirjottelu tänne en jaksa enää. Hyvää jatkoa.
Sä vaan hoet että miten naiset ei halua olla sun kanssa kun et ole alkkis, työtön tai ruma. Ikään kuin noin ehdottomalla bare minimumilla löytyisi naista. Pidät naisten sielunelämää selvästi yhtä simppelinä kuin omaasi. Valitettavasti näin ei ole, naiset tarvitsevat jtn muutakin kiinnostuakseen kuin noiden aivan ehdottomien vähimmäisvaatimusten täyttymisen.
Selvä. Enköhän mä sit elä vaa omaa elämääni jatkan toki töitä. Laihdutan. Koko elämän pistän uuteen kuntoon. Hommaan harrastuksia, Mä en jaksa tätä enää. Elää näin yksinäisenä. Käyn terapiassa kokoajan.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin epäkiinnostava? Mä en ole ruma. Ja naiset on sanoneet että sun ulkonäössä ei ole mitää vikaa. No siis mitä ihmettä miks ees sanoit noin?
No jos sun tuholla varustettu epävakaan oloinen mies tulee naamatusten kyselemään että olenko komea olenko niin kai itsekin ymmärrät ettet saa rehellistä vastausta, vaan tietenkin ne sanoo että olet! Ne pelkää että vedät niitä turpaan tai kidnappaat tai jtn jos ne sanoisi totuuden! Kai sinäkin nyt tämän ymmärrät!
Ja älä enää ikinä mene yhdellekään naiselle tollasia kyselemään, ne ei ole velkaa sulle jtn ihme ulkonäköanalyysiä. Tosi ahdistavan kuuloista.
On niitä muitaki ihmisiä jotka on masentuneita yksinäisiä. Ei saa kumppania. Ei kaikilla ole elämä juhlaa. Monet käy terapiassa syö lääkkeitä. Työt menny alta. Ihmiset on helvetin pinnallisia ja ilkeitä.
Mitä sun terapeutti sanoo sun persoonasta?
Jatka laihdutusta yms mutta tiedä se ettei naisen saamiseen riitä noi asiat mitä sä täällä pakkomielteisenä oot 15 sivua nyt luetellut. Lapsellinen tuo ajattelumalli että no jos en oo ruma alkkis niin mikä on kun ei heru pillua. Yök. Pitäis olla sitä persoonaa, jtn miksi naisella olis kivempi elää sun kanssa luin yksin.
Mä en ole mitenkää pillun perässä herranjumala mitä paskaa juttua. Vaan ihan elämänkumppania etin. Voi herranjumala ihmiset jauhaa täälä pelkkää paskaa ja on ilkeitä.
Antaa sit kaikki olla. Käyn terapiassa kokoajan. Töissä. Alkaan laihduttaan. En juo. Ja hommaan päätäni kuntoon.
Ihmiset on todella ilkeitä jauhavat todella paskaa. Minussa on paljon hyvääki. Monet on työttömiä vuosikausia ja ei mistää saa töitä ja elävät tuilla ja ovat dokannu rahansa ja ulosotossa.
Vierailija kirjoitti:
Miettikää, että olisitte suhteessa ap:n kanssa ja joka päivä pitäisi kuunnella tämmöstä negatiivista tajunnanvirtaa, huhhuh.
Mietipä, että näitä vauvafoorumin juttuja ylipäätään pitäis oikeassa elämässä kuunnella joka päivä, huhhuh.
Täällähän kaikki tai ainakin suuri osa purkaa p askaa oloaan ja sen voimin elää normielämäänsä suht normaalisti, miksei apkin jos sen emännän jostain sattuisi löytämään.
Tuntuu et mä oon ihmisenä täys paska kusipää pelle. Ja ulkonäkö on kamalaa. Et just. Et mussa on pelkkää paskaa. Etten saa koskaan ketään naista.
Iha hemmetin paskalta tuntuu. Ja mun pitäs olla erilainen kun olen ja komeempi ei saisi olla kaljuuntunut. Ihmeen pinnallista paskaa elämä. Kyllä mä silti vielä nuorempana kelpasin.
No jos en kelpaa tälläsenä rumana. Niin en mä jaksa. Antaa kaikki todellaki olla.712
Sä oot ulkoisesti ilmeisesti melko epäkiinnostava, jonka lisäksi vaikutat heikkolahjaiselta, ulkonäkökeskeiseltä, pakkomielteiseltä ja esineellistävältä sekopäältä. Ymmärrätkö ensinnäkin sen, miten ahdistavaa on jos sun kokoinen sekopää tulee tivaamaan että ootko hyvän näköinen? Totta kai ne sanoo että oot söpö kun pelkää että käyt muuten päälle.
Puheet pyörii vain ulkonäön ympärillä, se saa sut kuulostaan tosi vajakilta. Naiset näkee susta että oot epätasapainoinen ja pelottava sekopää, siksi ne kiertää sut kaukaa. Ei sun ulkonäöllä ole asian kanssa tekemistä.
Ja toi wääwää tapan itteni ku en saa ees rumilta läskeiltä pillua-määkiminen on ihan älyttömän vastenmielistä ja noloa, toivon hartaasti ettei kukaan naisparka ajaudu sun kanssa suhteeseen. Alkaisit heti kiristää sitä vastaavilla jutuilla. Kyllä naiset tietää sun kaltaiset tyypit, osataan varoa.